Efektywni nie czekają - efektywni działają! |
|
Działaj teraz! Nie czekaj, aż inni Cię przegonią w kolejce do pierwszego miliona!
Poznaj sprawdzone zasady efektywności! Odkryj swój potencjał, naucz się tworzyć modele biznesowe swoich pomysłów i dowiedz się, jak zarządzać swoimi projektami.
3 dni efektywności na Onepress.pl to najlepsze książki o zarządzaniu czasem, karierą, projektami i umiejętnościami osobistymi w świetnej cenie!
Tylko do 10 lipca włącznie możesz kupić książki drukowane o 20% taniej, a ebook aż o 50% taniej!
Twój interes w naszych książkach! Zainwestuj w siebie!
Książki w promocji»
|
|
Skorzystaj z 20% rabatu na druk i 50% na eBook!
|
|
|
Nie tłumacz się, działaj!
Pomyśl o swoim celu w życiu. Czy chciałbyś zarabiać dwa razy więcej? Spłacić kredyt? A może schudnąć? Zapewne nie tylko tego pragniesz, ale nawet wiesz, co musisz zrobić, żeby to osiągnąć. I planujesz to zrobić… kiedyś. Jednak zanim się do tego faktycznie weźmiesz, dochodzisz do wniosku, że należy Ci się krótki wypad w wyimaginowane miejsce, zwane wyspą Kiedyś.
|
|
Rzecz o skutecznym zarządzaniu
Moja książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990 – 2010, wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w mojej rodzinnej firmie, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych, co zresztą czynię do dziś. Pierwsze wykłady z TQM prowadziłem dla pracowników firmy A.Blikle, a notatki do tych wykładów stanowiły zaczątki Doktryny jakości.
|
|
Tworzenie modeli biznesowych
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne?
|
|
Działaj teraz!
„Wreszcie wezmę się za to — powtarzasz sobie. — Znajdę pasjonującą pracę, założę własną firmę, zrobię remont mieszkania, nauczę się hiszpańskiego, rzucę palenie, przebiegnę maraton, obronię pracę doktorską… Wreszcie się za to zabiorę. Kiedyś. Teraz nie jestem gotowy, nie odważę się, nie mam warunków… ale jutro zrobię to na pewno”
|
|
Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych.
|
|
|
|