Cześć! 😎
Jak to mówią, czwartek to mały piątek! 😀
Możemy więc uznać, że jest prawie weekend ✨😀
A jak weekend to i relaks z dobrą książką! Tylko pytanie jaki tytuł wybrać...? Dlatego dziś przybywamy z pomocą!✨😀
Sprawdź nasze nowości, które już trafiły na listy bestsellerów! 👇🏼
Tylko spójrz! 👇🏼📚
👇🏻✨ Już w przedsprzedaży! ✨👇🏻
"Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać" Krzysztof Kempiński
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.
"Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach" Adrian Prościak
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie… Przy czym wyrażenie „najlepsza cena” dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ― i tak to się toczy.