ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zrozumieć social media

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Artur Roguski
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.4/6  Opinie: 5
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (29,40 zł najniższa cena z 30 dni)

49,00 zł (-40%)
29,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

49,00 zł (-59%)
19,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Facebook na kozetce

Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:

  • Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
  • Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
  • Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
  • W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych

Patron medialny:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Artur Roguski

Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności