Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
- Autor:
- Łada Drozda
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 160
- Czas nagrania:
- 4 godz. 54 min.
- Czyta:
- Łada Drozda
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
JAK TO POWIEDZIEĆ? Jak rozmawiać z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem? >> PRZECZYTAJ
Jak rozmawiać dobrze i skutecznie, w życiu zawodowym oraz poza nim? Wywiad z Ładą Drozdą >> PRZECZYTAJ
Wszystko zaczyna się od... rozmowy
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?
- Odważnie
- Mądrze
- Życzliwie
- Odpowiedzialnie
Wybrane bestsellery
-
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Dr...(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Łada DrozdaŁada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Ebooka "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna MiotkRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
“Jak to powiedzieć?” – ta książka poświęcona jest tematowi ważnemu, a jednocześnie niedocenianemu: skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. O czym powinniśmy wiedzieć, żeby nasze rozmowy – zawodowe i nie tylko – były bardziej skuteczne? “Nazywam się Łada i jak ktoś do mnie tak mówi, to nie trąbię”. To było pierwsze zdanie, które wypowiedziała nasza kolejna trenerka na Szkole Trenerów House of Skills. Tak poznałam Ładę Drozdę, trenerkę biznesu, a od niedawna także autorkę książki o skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. Książka “Jak to powiedzieć?” wyszła niedawno nakładem wydawnictwa Onepress. jak to powiedzieć Książka “Jak to powiedzieć?” zaczyna się od objaśnienia założeń autorki. Dla Łady podstawą rozmowy jest kontakt. Poprzedza go intencja: co myślimy i czujemy w danej sprawie, jakie mamy zamiary – wpływa ona potem na jakość kontaktu. Dobry kontakt opiera się też na współczuciu – dostrzeganiu cierpienia, jakie w mniejszym lub większym stopniu dotyka tego drugiego. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia o nim, bo boimy się pokazać tę naszą wrażliwszą część. Współczucie zakotwiczone jest z kolei w czterech jakościach: odwadze, mądrości, życzliwości i odpowiedzialności. Autorka szczegółowo opisuje znaczenie tych cech i ich rolę kontakcie. Autorka poświęciła intencji jednak więcej miejsca w książce. Omawia jej znaczenie w kolejnej części książki “Jak to powiedzieć?”. Intencja ma duże znaczenie, bo jest nieodzownym elementem każdej rozmowy. Nawet, jeśli sobie jej nie uświadomimy, będzie miała wpływ na przebieg rozmowy. Dlatego samoświadomość w tym obszarze ma znaczenie. Od stopnia uświadomienia intencji zależy, w którą stronę pójdzie rozmowa i czy uda się porozumieć. Jeśli intencje pozostają nieuświadomione, rozmowa może podążyć w kierunku manipulowania – co nie sprzyja porozumieniu. Po określeniu tego, czym jest kontakt i jaką rolę pełni w nim intencja, autorka książki “Jak to powiedzieć?” przechodzi do tematów związanych z rozmowami zawodowymi. Pokazuje sposoby, jak rozmawiać z podwładnymi, udzielając im pochwał i krytyki czy informacji zwrotnych a także jak rozmawiać o zachowaniach, które sprawiają trudność. Charakteryzuje też najczęstsze błędy popełniane w rozmowach zawodowych. Zwraca również uwagę na odpowiedni dobór słów. W końcu – pokazuje, jak zmiany pokoleniowe mogą wpłynąć na sposób rozmawiania w pracy. Książka “Jak to powiedzieć?” ma też element praktyczny. Każdemu rozdziałowi towarzyszą ćwiczenia, zachęcające czytelnika do zajrzenia w swoje emocje i własnych przemyśleń dotyczących rozmowy. Mogą się one przydać, zwłaszcza w sytuacjach, gdy w perspektywie mamy jakąś trudną rozmowę. Dla kogo jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcieliby się skutecznie porozumiewać w pracy. Dla studentów, którzy podejmują swoje pierwsze zobowiązania zawodowe. Dla tych, dla których rozmowa jest podstawą ich zawodu – coachów, psychoterapeutów, lekarzy, osób duchownych i innych. Ale także dla tych, którzy są szefami i chcieliby umieć lepiej rozmawiać ze swoimi pracownikami.
-
Recenzja: negacje_ Czech JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rozmowa nie jest czymś łatwym i automatycznym, prawdziwa i wartościowa wymaga zaangażowania, i to wcale niemałego. Rozmowa, która nie jest tylko wymianą komunikatów, oparta musi być na kontakcie, a żeby można było o nim mówić, niezbędnym jest pojawienie się emocji. Konieczne są zatem dwie płaszczyzny emocjonalna i poznawcza. O tym właśnie czytamy w pierwszej części książki. Dowiadujemy się kiedy zaczyna się kontakt i na czym musi być on oparty, aby budować go świadomie. Dla autorki składnikami dzięki którym możliwe jest budowanie spełniającego nasze oczekiwania kontaktu są: współczucie, odwaga, mądrość, życzliwość, odpowiedzialność i siła założeń. Nie można zapomnieć również o intencji, której często nie uświadamiamy sobie rozpoczynając rozmowę z drugim człowiekiem. Kiedy jawi nam się w umyśle precyzyjnie nakreślona intencja bieżącej interakcji łatwiej jest nam przystąpić do niej z odpowiednim nastawieniem. Myślę, że książka przede wszystkim chce pokazać czytelnikowi, jak wiele można osiągnąć w momencie, w którym zaczynamy traktować naszego rozmówcę z szacunkiem i uwagą. Pobrzmiewają tu duże echa inteligencji emocjonalnej, której zasady stosować można w wielu dziedzinach życia. Poradnik napisany jest klarownym, przystępnym językiem, bez zbędnych powtórzeń. Jego krótka forma zachęca, żeby zapoznać się z jego treścią. Polecam go zwłaszcza osobom, które nie radzą sobie w kontaktach natury zawodowej.
-
Recenzja: Psychotki.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Temat komunikacji jest jednym z częściej omawianych zarówno w obszarze życia prywatnego, jak i zawodowego. Świadczy o tym ilość szkoleń czy warsztatów z obszaru tzw. umiejętności miękkich w miejscach pracy. Natomiast czas pandemii zrewolucjonizował zarówno obszar pracy, jak i komunikacji. Zamiast rozmów twarzą w twarz – telekonferencje, teleporady i rozmowy online stały się codziennością. Jak to wpłynęło na jakość naszej komunikacji, a co za tym idzie – relacji? O tym właśnie dowiadujemy się z książki “Jak to powiedzieć. Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem” wydawnictwa Onepress. Autorka książki Łada Drozda na samym początku zwraca naszą uwagę na problem rozumienia pojęcia komunikacja. Rozumienie to sprowadzone do czysto technicznego przekazywania komunikatu, utrudnia jednocześnie nasze budowanie wzajemnej relacji. Dlatego autorka proponuje komunikację opartą na współczuciu – czyli podejściu włączającym w naszą komunikację sferę emocji, potrzeb i pragnień. W książce poznajemy najczęstsze błędy w komunikacji zawodowej – szczególnie w relacji pracownik – menedżer. Autorka rozróżnia dwie grupy nieusatysfakcjonowanych pracowników – “porzuconych przez szefów” oraz “kwestionujących sens rozmów z menedżerami”. Odnosi to rozróżnienie do obecnego w organizacjach problemu, gdzie w związku z hierarchizacją coraz częściej słyszy się o: mobbingu pracowniczym, agresywnych komunikatach do pracowników czy motywowaniu przez zastraszanie. Autorka podsumowuje swoje wnioski wymownym stwierdzeniem: “ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą przez szefów”. Książkę tą czyta się bardzo szybko ponieważ napisana jest w sposób ciekawy, a trudne pojęcia są tłumaczone w przystępny dla czytelnika sposób. Pozycja ta zawiera w sobie zarówno fakty i wiedzę naukową, wyniki badań, a także obserwacje i wnioski autorki z lat doświadczeń praktycznych w obszarze szkoleń biznesowych. Jest to dobra książka zarówno dla wszystkich osób – pracowników, a wręcz obowiązkowa dla osób zarządzających innymi ludźmi (szefów, menedżerów etc.).
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7414-0, 9788328374140
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-06-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8371-5, 9788328383715
- Data wydania ebooka:
- 2021-06-03 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-8134-6, 9788328381346
- Data wydania audiobooka:
- 2021-06-08 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 138716
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 233.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Kiedy zaczyna się kontakt 19
- Kontakt oparty na współczuciu 22
- Odwaga 23
- Mądrość 24
- Życzliwość 26
- Odpowiedzialność 28
- Siła założeń 30
- Jak się uczyć bycia w kontakcie - ćwiczenie 32
- Model intencja - uwaga - nastawienie 38
- Manipulacja kontra dobra relacja 41
- Jaką masz intencję - ćwiczenie 45
- Porzuceni przez szefów 50
- Kwestionujący sens rozmów z menedżerami 54
- Dlaczego tu pracujesz? 56
- Rozmawiaj z ludźmi, menedżerze 61
- Gdy masz pytania 74
- Tematy przemilczane 75
- Co pokazała pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
- Nie mam narzędzi do motywowania 86
- Współczucie a empatia 86
- Jak zbudować empatyczne podejście w kontakcie z drugą osobą 89
- Przygotuj się do rozmowy - ćwiczenie 94
- Czego nie robić - krytyka, która zabija 99
- Słuchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
- Pojedynczo tak, razem nie 104
- Obraził się 109
- Obiecał, ale nie dotrzymał słowa 111
- Co cię niepokoi, menedżerze? - ćwiczenie 111
- Czym jest superwizja 112
- Sposób mówienia 117
- Zadawanie pytań 119
- Czego unikać 121
- Waga słowa 126
- Powiedz jak w radio - ćwiczenie 128
- Zmień wektor 134
- Znaczenie własnej odrębności 136
- Pytaj o sens 137
- Kompetencje i zaangażowanie widać w zachowaniach 142
- Miejsce na współczucie 145
- Co milenialsi słyszą inaczej 147
- Porozmawiaj z milenialsem - ćwiczenie 149
- Po co być odważnym szefem 154
- Jaka mądrość ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
- Miejsce życzliwości w relacjach zawodowych 157
- Od czego zależy odpowiedzialność w funkcjonowaniu zawodowym 157
- Jak rozwijać współczucie, by służyło relacjom 158
Wstęp 9
Rozdział 1. Kontakt 15
Rozdział 2. Znaczenie intencji 35
Rozdział 3. Rozmowy w pracy 47
Rozdział 4. Jakie rozmowy kaleczą relacje zawodowe 97
Rozdział 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115
Rozdział 6. Jak będziemy rozmawiać w przyszłości 129
Zakończenie 151
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem Łada Drozda (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii