TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
Wiedza niezbędna mikroprzedsiębiorcy
Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?Oto typowe problemy, z jakimi na co dzień zmaga się początkujący przedsiębiorca. Za kilka lat pewnie będziesz się z tego śmiać, dziś jednak spędzają Ci sen z oczu. To zrozumiałe — nikt nie jest ekspertem od prowadzenia firmy od samego początku! Dobrze jednak mieć przy sobie mądrego doradcę. Takiego, który zna odpowiedzi na wiele Twoich pytań, a ponadto potrafi wyjaśnić każde zagadnienie w sposób prosty i zrozumiały. Krótko i treściwie. Jeszcze lepiej, gdy swego mentora możesz mieć zawsze... ze sobą. Gdy możesz przeczytać interesujący Cię fragment rozdziału i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Teraz masz szansę zyskać takiego doradcę: To Twoja Firma jest poradnikiem początkującego przedsiębiorcy przygotowanym przez praktyków biznesu.
To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją firmę!
Partner wydania:
Partnerem książki jest firma Tax Care, która wspiera małych i średnich przedsiębiorców w zakresie księgowości oraz doradztwa finansowego. Wspólnie z Idea Bankiem tworzy grupę bankowo-księgową, która oferuje klientom kompleksowe rozwiązania finansowe dla firm. W Tax Care, obok usług księgowych, przedsiębiorcy mogą również skorzystać z wielu innowacyjnych i praktycznych rozwiązań, wśród których można wymienić: obsługę kadrowo-płacową, usługi windykacji i faktoringu, czy doradztwo prawne. Na szczególną uwagę zasługuje też elektroniczna księga przychodów i rozchodów oraz możliwość przechowywania dokumentów księgowych w tzw. chmurze. Wszystko po to, aby zarówno przedsiębiorca na starcie, jak i ten z wieloletnim stażem mógł prężnie się rozwijać.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho’oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu od...
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ten wyjątkowy planer, bogaty w cytaty z oryginalnego chińskiego dzieła, będzie Ci towarzyszyć przez dwanaście miesięcy, ale — uwaga — niekoniecznie kolejno, od stycznia do grudnia. Pracę z nim możesz rozpocząć w dowolnym momencie roku. Trzy osobne tasiemki do oznaczania ważnych dat po...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu — od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część ...
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu k...
Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu
(19.43 zł najniższa cena z 30 dni)19.43 zł
29.90 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
woman-news.pl 2015-06-13
Minęło zaledwie kilka miesięcy od debiutu, a już książka „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu” wskoczyła na podium najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. Wydana przed wydawnictwo One Press publikacja, to kompleksowy przewodnik dla przedsiębiorcy, którego autorami są doświadczeni eksperci, ludzie świata biznesu oraz znani dziennikarze.
Książka „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu” znalazła się na 3. miejscu najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. - Niezmiernie cieszy nas popularność naszej książki. Mamy nadzieję, że będzie ona dobrym kierunkowskazem, który w 12 krokach poprowadzi czytelnika do sukcesu - mówi Adam Głos, Prezes Tax Care, który jest pomysłodawcą i głównym partnerem książki.
– Książka to zbiór wielu użytecznych zagadnień zebranych w jednym miejscu dzięki współpracy z ekspertami posiadającymi wieloletnie doświadczenie. Wszystko po to, aby stworzyć kompleksowy i praktyczny poradnik dla przedsiębiorcy – dodaje.
Publikacja dostarcza czytelnikowi szerokiej wiedzy na temat założenia własnej firmy, wyboru odpowiedniej formy rozliczenia, skutecznej promocji i efektywnej sprzedaży. Znajdziemy tu także rozdziały na temat networkingu, marketingu, działań public relations, zarządzania projektami i ludźmi. -
Z życia książek Przemek Opłocki
Jak założyć własną firmę? Trzeba spełnić wymogi formalne, zarejestrować działalność, zdobyć pozwolenia i środki na jej prowadzenie. Pozyskać i utrzymać klientów. Zadbać o promocję i reklamę. Mieć zyski i czerpać satysfakcje. I tak dalej. Tylko jak do tego podejść i zastosować w przypadku naszej firmy?
Publikacja wydawnictwa One Press i Tax Care to dobry przykład content marketingu. Czytelnik, a zarazem potencjalny klient drugiej z wymienionych firm, otrzymuje atrakcyjny, zróżnicowany materiał. Nie jest to kolorowy folder reklamowy z ofertą i zdjęciami uśmiechniętych doradców. To kilkanaście tekstów posegregowanych w rozdziały oraz historie przedsiębiorców (tak, są oni klientami Tax Care, a na co liczyliście?).
Oczywiście, w odróżnieniu od klasycznego materiału reklamowego trzeba za niego zapłacić. Czy warto? Tak. Bo? Otrzymujesz kompendium wiedzy o zakładaniu i prowadzeniu firmy. Wprowadza w realia bycia przedsiębiorcą, podpowiada jak sobie radzić z problemami natury formalnej (dokumenty, urzędy, podatki etc.), promocją (marketing, jak zdobyć pracowników o odpowiednich kwalifikacjach etc.) oraz tymi czysto ludzkimi (budowanie harmonii między pracą, a życiem osobistym, oddech, odpoczynek, zarządzanie relacjami w zespole etc.). Zwłaszcza rozdziały poświęcone marketingowi i wsparciu coachingowemu (przedsiębiorcy i jego relacji z innymi – pracownikami, klientami, rodziną) stanowią o sile tej pozycji, bo często zapomina się o tym, albo robi to w nieporadny sposób. -
Nowoczesna Firma 2015-03-04
Nowa książka dla małego biznesu
Na rynku pojawiła się nowa publikacja dla przedsiębiorców pt.: „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu”.
Książka – wydana przez One Press - składa się z dwunastu rozdziałów napisanych przez ludzi biznesu, praktyków i dziennikarzy. Tematyka dotyczy wielu aspektów prowadzenia firmy - od zakładania działalności gospodarczej, poprzez pozyskiwanie kapitału, inwestowanie nadwyżek finansowych, zarządzanie ludźmi, marketing, networking i sprzedaż. Książka jest już dostępna w księgarniach w całej Polsce.
Z danych GUS-u wynika, że pod koniec czerwca 2014 roku mieliśmy w Polsce ponad 3 mln jednoosobowych działalności gospodarczych. Coraz więcej osób ma pomysł na biznes - eksperci ostrzegają jednak, że sam pomysł to nie wszystko, a do prowadzenia biznesu trzeba się solidnie przygotować. Statystyki są nieubłagane – tylko co trzecia firma dożywa swoich piątych urodzin. Gdzie jest pułapka? Zazwyczaj w braku płynności finansowej. Z jednej strony napotykamy trudności w pozyskiwaniu kapitału, z drugiej - nie panujemy nad wydatkami. Często nie radzimy sobie również z księgowością, skomplikowanymi procedurami, a działania reklamowe kierujemy do… niewłaściwej grupy odbiorców. Jak uniknąć błędów?
Wszystko w jednym miejscu
Mówi się, że Internet jest skarbnicą wiedzy, ale trzeba poświęcić wiele godzin na znalezienie odpowiednich informacji. Podobnie jest z poradnikami wydawanymi w formie drukowanej. Zazwyczaj dotyczą pojedynczych tematów lub obszarów, nie pokazują zagadnień w sposób całościowy. – Chcieliśmy, by nasza książka różniła się od innych publikacji. Zależało nam na tym, by był to kompleksowy przewodnik po samodzielnym prowadzeniu biznesu. Zebraliśmy wszystkie użyteczne zagadnienia w jednym miejscu, a do współpracy zaprosiliśmy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Zdajemy sobie sprawę, że wiedza praktyków jest niejednokrotnie cenniejsza niż jakakolwiek teoria – podkreśla Adam Głos, Prezes Tax Care, który jest partnerem wydania.
Tematyka książki
Specjaliści z poszczególnych dziedzin tłumaczą na łamach jak założyć firmę, wybrać odpowiednią księgowość, zaplanować skuteczną promocję, gdzie znaleźć potrzebne dofinansowanie oraz w jaki sposób zainwestować pieniądze, które uda nam się zarobić. W książce można znaleźć szereg porad dotyczących budowania skutecznej sieci sprzedaży, realizowania działań PR, zarządzania projektami oraz ludźmi. Osobny rozdział dotyczy networkingu – narzędzia, które jest nieocenione w każdym biznesie. Wśród autorów znaleźli się m.in. Jacek Uryniuk z Gazety Prawnej, Marzena Sawicka, która zarządza firmą Hillway, Ryszard Chmura, dyrektor narodowy BNI Polska, czy Michał Skubiszewski z Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Patronami medialnymi publikacji są: Gazeta Bankowa, Magazyn ThinkTank, portale: Bankier.pl, eGospodarka.pl, Franchising.pl, Infor.pl, Bizneszklasa.pl i Nowoczesnafirma.pl.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0307-2, 9788328303072
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-02-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0875-6, 9788328308756
- Data wydania ebooka:
-
2015-06-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 26308
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Mała firma
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
- Biznesplan na wagę złota (12)
- Znajdź swój błękitny ocean (13)
- Zadbaj o finansowanie (14)
- Zmień myślenie i stań się kapitanem (15)
- Zakładanie działalności (17)
- Właściwości urzędów skarbowych (24)
- Składki ZUS (24)
- Rodzaje ewidencji księgowych (28)
- Forma opodatkowania (30)
- Wybór terminów płatności zaliczek na podatek dochodowy (39)
- Przychody w działalności gospodarczej (41)
- Podstawowe koszty w działalności gospodarczej (42)
- Podatek VAT (59)
- Dokumentowanie sprzedaży (70)
- Kasa fiskalna (71)
- Samochód w firmie a odliczenie podatku VAT (75)
- Kary za niewypełnianie obowiązków podatkowych (78)
- Brak środków a zapłata podatku (79)
- Ważne terminy (81)
- Kredyt (86)
- Rodzaje kredytów (87)
- Kredyt a wiek firmy (89)
- Dokumenty (90)
- Kredyt a biznesplan (91)
- Kredyt a wkład własny (91)
- Zabezpieczenie (92)
- Poręczenia (93)
- Ile to kosztuje (94)
- Kredyt w walutach obcych (96)
- Okres kredytowania (97)
- Kredyt a podatki (98)
- Leasing (98)
- Rodzaje leasingu (99)
- Warunki uzyskania (99)
- Leasing a kredyt (100)
- Leasing a podatki (101)
- Ile to kosztuje (102)
- Leasing w walucie obcej (104)
- Faktoring (105)
- Rodzaje faktoringu (106)
- Faktoring a kredyt (107)
- Ile to kosztuje (108)
- Anioły biznesu (108)
- Jak znaleźć anioła biznesu (109)
- Warunki i koszty (110)
- Środki z Unii Europejskiej (110)
- Kto dostanie pieniądze z UE (110)
- Gdzie po środki z UE (112)
- Dotacja a mikropożyczka (112)
- To czas zarządza nami (121)
- A może by tak inaczej? Zarządzaj energią, nie czasem (122)
- Zarządzaj energią (123)
- Poproszę o stres. Byle mobilizujący (123)
- Sprinterzy czy długodystansowcy? (125)
- Przestoje mogą być twórcze (125)
- Nawyki i rytuały (127)
- Napędza nas znaczenie i cel... (129)
- Po pierwsze: nie zapominaj o ostrzeniu piły. O sprawności fizycznej (130)
- Po drugie: oddychaj. Głęboko oddychaj. O właściwym korzystaniu z emocji (137)
- Po trzecie: skup się! O koncentracji, złodziejach czasu i odkładaniu na później (141)
- Po czwarte: na czym (tak naprawdę) Ci zależy? O wartościach, priorytetach i celach (147)
- Mały może więcej (157)
- Wizerunek pracodawcy ma znaczenie (158)
- Pozbądź się kompleksów (159)
- Potrzeba matką wynalazku (159)
- Rekrutacja jest podróżą (167)
- Pokaż swoją twarz (173)
- Zapraszamy na pokład (183)
- Pracownik, Twój fan (190)
- To nie musi być koniec (193)
- Najczęstsze błędy w podejściu do zarządzania sprzedażą (199)
- Kilka słów o dzisiejszym rynku (202)
- Oczekiwania Klientów - wczoraj, dziś i jutro... (203)
- Sprzedaż B2C i B2B - cechy charakterystyczne i różnice (204)
- Strategia sprzedaży - mierz siły na zamiary (205)
- Podstawy zarządzania sprzedażą (206)
- Produkt (207)
- Czy wierzysz w swój produkt? (208)
- Modele sprzedaży: sprzedaż pasywna - Klient przychodzi do mnie (210)
- Modele sprzedaży: sprzedaż aktywna - ja docieram do Klienta (211)
- Profil mojego Idealnego klienta. Określanie grupy docelowej (213)
- Co dla Twoich Klientów będzie ważne? Jakimi motywami zakupu kieruje się Twój Klient? (214)
- Jak sprzedawać jeszcze więcej? Cross- i up-selling (216)
- Lejek sprzedaży (216)
- Techniki sprzedaży - czyli jak sprzedawać i robić to na profesjonalnym poziomie? (219)
- Kanały sprzedaży (221)
- Proste i czasami bezkosztowe narzędzia wspierające sprzedaż (227)
- Pozyskałeś Klienta, ale jak go utrzymać? (228)
- Automotywacja w sprzedaży (232)
- Wprowadzenie do biznesu na licencji (235)
- Podstawowe informacje o franczyzie (236)
- Rynek franczyzy w Polsce (237)
- Niezbędna wiedza na start (238)
- Zostań franczyzobiorcą - dlaczego warto skorzystać z gotowego pomysłu na firmę (240)
- Korzyści, jakie daje franczyza (240)
- Wady franczyzy dla franczyzobiorcy (243)
- Kto nie powinien być biorcą licencji (244)
- Jak wybrać dla siebie najlepszy system (246)
- Kryteria oceny franczyzodawcy (246)
- Z kim warto współpracować i jakie systemy omijać (248)
- Jak sprawdzić franczyzodawcę (250)
- Jak ocenić ofertę i swoje możliwości (251)
- Rzeczywiste koszty gotowego pomysłu (252)
- Jak obliczyć realny koszt inwestycji we franczyzę? (253)
- Zostań franczyzodawcą - tworzenie silnej marki i rozwijanie jej we franczyzie (254)
- Doświadczenie (255)
- Logo (255)
- Analiza opłacalności (255)
- Pakiet franczyzowy (255)
- Dzielenie się sukcesem i korzyści z tym związane (256)
- Wady dla franczyzodawcy (257)
- Jaki biznes można rozwijać we franczyzie (258)
- Podstawy tworzenia dobrego systemu franczyzowego (259)
- Elementy pakietu licencyjnego (261)
- Jak znaleźć franczyzobiorców i ekspansja na rynki zagraniczne (265)
- Uwarunkowania prawne działalności systemów franczyzowych (267)
- Kodeks cywilny (268)
- Ustawa Prawo własności przemysłowej (268)
- Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (268)
- Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów (268)
- Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych (269)
- Prawo Unii Europejskiej (269)
- Europejski kodeks etyki udzielania franczyzy (270)
- Oszczędności w biznesplanie (273)
- Pływanie w płynności (275)
- Poduszka bezpieczeństwa (279)
- Nie noś wszystkich jajek w jednym koszyku (282)
- Inwestowanie pełną gębą (285)
- Zyski stojące twardo na ziemi (288)
- Inwestycje alternatywne (293)
- Oszczędzanie to stan umysłu (298)
- Myśl jak klient (305)
- Tworzenie marki (306)
- Strategia - czy tego potrzebujesz? (306)
- Grupa docelowa (307)
- Identyfikacja wizualna (307)
- Wizytówki (311)
- Lokal (oznakowanie i wyposażenie) (312)
- Reklama (312)
- Lokal i jego otoczenie (313)
- Ulotki (314)
- Plakaty i outdoor (317)
- Wyróżnij się (318)
- Reklama na samochodzie (319)
- Lokalne media (319)
- Promocje, lojalność, polecenia (320)
- Gadżety (321)
- Społeczność (322)
- Jak nie reklamować małej firmy? (323)
- Dbaj o swojego klienta (323)
- Czym jest marketing w internecie i czym różni się od tradycyjnych działań promocyjnych? (328)
- Dlaczego warto być obecnym w internecie? (328)
- Jaka działalność może być przedmiotem marketingu w internecie? (329)
- Na co warto zwrócić uwagę podczas budowania obecności firmy w internecie? (330)
- Jakie możliwości daje internet Twojej firmie? (331)
- Od czego zacząć budowanie obecności firmy w internecie? (332)
- Jaką funkcję spełnia strona internetowa? (333)
- Jak wybrać domenę internetową? (334)
- Czym należy się kierować przy wyborze domeny? (334)
- Gdzie można kupić domenę internetową? (334)
- Czego oprócz domeny potrzebujesz, aby móc utworzyć stronę internetową? (335)
- Jak zbudować stronę internetową? (335)
- Strona internetowa jako centrum spotkań (338)
- Ważniejsze jest to, co Ty mówisz o sobie, czy to, co mówią o Tobie inni? (339)
- Jak sprawić, aby Twoja strona tętniła życiem? (340)
- Jak działa dobrze przygotowana strona? (340)
- Aby strona była polecana, powinna zawierać wartość dodaną (341)
- Jak dobrać słowa kluczowe do treści na stronę? (341)
- Gdzie pozyskać pierwsze linki do strony? (342)
- Model biznesowy firmy obecnej w internecie (342)
- W jaki sposób promować stronę internetową? (343)
- Media społecznościowe (348)
- Monitoring kampanii budowania obecności w internecie (358)
- Podsumowanie (359)
- Po co komu PR? (363)
- Czym PR różni się od reklamy? (369)
- Zanim zaczniesz, włącz monitoring (372)
- Baza mediów i rodzaje materiałów prasowych (373)
- Pisanie: czas start! (377)
- Jak przygotować konferencję prasową? (381)
- Patronaty medialne i konkursy (385)
- Klucz do sukcesu, czyli media regionalne (388)
- Czym jest networking? (395)
- Cele, czyli dokąd idziesz (397)
- Twoje kontakty (399)
- Autoprezentacja (402)
- Zaangażowanie rozmówcy (404)
- Odrób pracę domową (405)
- Do kogo chcesz dotrzeć? (406)
- Jak zacząć? (408)
- Jak zachowywać się na biznes mixerze? (408)
- Najczęstsze błędy w networkingu (411)
Kwestie formalne i podatkowe (17)
Finansowanie działalności (85)
Mniej to więcej. O efektywności w czasach rozproszenia (117)
Zarządzanie ludźmi (157)
Skuteczna sprzedaż (197)
Franczyza, czyli sposób na własny biznes (235)
Inwestowanie nadwyżek (273)
Twoja marka, Twoja reklama (305)
Marketing online (327)
PR w małej firmie (363)
Networking (395)
Onepress - inne książki
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU TAXCARE (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2016-09-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kuba,
Data dodania: 2015-10-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marek, Sprzedawca
Data dodania: 2016-11-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii