SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
- Autor:
- Piotr Wieczorek


- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 35
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis książki: SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie. Zamów dla siebie lub dla przyjaciela, na przykład, w celu opracowania nowoczesnych strategii marketingowych!
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-952-8431-1, 9788395284311
- Data wydania ebooka:
-
2019-02-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 88350
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 230.8kB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści książki
Spis Treści
Co to Social Media Mаrkеting?........................................................................... 5
Jak Powiązane Są Sеаrсh & Sосiаl Mеdiа Mаrkеting?.......................................... 5
Sосiаl Mеdiа Mаrkеting W Marketing Land......................................................... 5
Social Mеdiа Mаrkеting: Zacznij Od Planu…………………………………………………………….6
Jak Sосiаl Mеdiа Marketing Może Pomóc Ci w Osiągnięciu Celów Marketingowych6
Porady Dotyczące Social Media Marketing ……………………………………………………………7
Planowanie Treści Mediów Społecznościowych................................................ 7
Świetne Treści Społecznościowe...................................................................... 7
Stała Reputacja Marki..................................................................................... 7
Promocja Treści w Mediach Społecznościowych.............................................. 7
Udostępnianie Linków Referencyjnych............................................................. 8
Śledzenie Konkurencji..................................................................................... 8
Pomiar Sukcesu Narzędziami Analitycznymi —................................................ 8
Zarządzanie Kryzysami na Mediach Społecznościowych................................... 8
Jak Wybrać Najlepsze Platformy Społecznościowe Do Celów Marketingowych.... 9
Wykorzystywanie Facebooka Do Marketingu Społecznościowego.................... 9
Wykorzystywanie Google+ Do Marketingu Społecznościowego...................... 10
Wykorzystywanie Pinterest Do Marketingu Społecznościowego..................... 11
Wykorzystywanie Twittera Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie LinkedIn Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie YouTube Do Marketingu Społecznościowego..................... 13
Narzędzia Społecznościowe Oparte na Lokalizacji.......................................... 13
Wykorzystywanie Reddita Do Marketingu Społecznościowego....................... 14
Płatne Porady Dotyczące Social Media Marketing............................................. 14
Tworzenie Skutecznych Reklam Na Facebooku.................................................. 15
Jak Tworzyć Reklamy na Twitterze.................................................................... 15
Dobre Wyniki w Reklamach na Facebooku i Twitterze....................................... 16
Wynik Istotności Facebooka.......................................................................... 16
Quality Adjusted Bid Twittera........................................................................ 16
Tweetuj Często, Promuj Tylko To Co Masz Najlepsze.................................... 16
Jak Znaleźć Tweety Którymi Zainteresują się Ludzie........................................ 17
Płatna identyfikacja tweetów o wysokim stopniu zainteresowania.............. 17
Wykorzystaj Moc Targetingu Słów Kluczowych oraz Hasztagów.................. 17
Płatny targeting słów kluczowych na Twitterze.............................................. 17
Niedorzeczna Potęga Hasztagów................................................................... 18
Zwiększ Zamiary Komercyjne Wykorzystując Segmenty Wewnątrzrynkowe... 18
Płatna publiczność na Facebooku.................................................................. 18
Płatny targeting zachowania użytkowników na Twitterze............................... 19
Targeting Demograficzny............................................................................... 19
Remarketing Społecznościowy....................................................................... 19
Płatna widoczność remarketingu społecznościowego..................................... 20
Płatna oglądalność remarketingu społecznościowego w pionie....................... 20
Płatne pozycjonowanie stron remarketingu społecznościowego.................... 20
Własna Publika Strony na Fасеbооku............................................................ 20
Dostosowana Publika Strony na Twittеrze..................................................... 20
Reklamy Produktów na Fасеbооku………………………………………………………………….20
Własne Publiczności...................................................................................... 21
Płatne wyświetlanie reklam targetowanych................................................... 21
Płatne własne publiczności na mediach społecznościowych........................... 21
Płatny marketing społecznościowy oparty na ludziach................................... 22
Niesamowicie Potężne Nowe Formaty Reklam............................................... 22
Przyciski Zadzwoń Facebooka........................................................................ 22
Jak Wykorzystać Instagram Jako Narzędzie Marketingowe................................ 23
Po Co Używać Instagrama Do Marketingu?.................................................... 23
Sposoby Na Zmianę Instagrama W Narzędzie Marketingowe............................. 24
1. Używanie Hashtagów do Zwiększenia Świadomości................................... 24
2. Trzymaj Się Swojej Wersji, Wzmocnij Markę.............................................. 24
3. Dokonuj Interakcji z Publicznością............................................................. 25
4. Udostępniaj Treści Stworzone przez Ludzi.................................................. 25
5. Zachęcaj Do Osobistej Interakcji z Tagami Lokalizacyjnymi......................... 25
6. Reklamuj Wysoce Targetowanej Publiczności............................................. 26
Osiągnij i Poszerz swoje Cele Marketingowe na Instagramie.............................. 26
Jak Reklamować Swoją Firmę Na Instagramie................................................... 26
Po co Reklamować na Instagramie?............................................................... 27
Dotarcie Do Właściwych Ludzi.................................................................... 27
Zdobycie Więcej Kliknięć na Reklamach...................................................... 27
Stworzenie Pozytywnego Doświadczenia Użytkownika………………………………...27
Jak Stworzyć Reklamę na Instagram.............................................................. 28
Tworzenie Konta Reklamowego Instagram..................................................... 28
Tworzenie Kampanii Reklamowej Instagram.................................................. 28
Napisy na Reklamach Instagram.................................................................... 29
Rodzaje Reklam Instagram............................................................................ 29
Reklamy Foto................................................................................................ 29
Reklamy Video.............................................................................................. 29
Reklamy Karuzela.......................................................................................... 29
Reklamy Historia........................................................................................... 30
Jak Reklamowanie na Instagramie Pomaga Twojej Firmie.................................. 30
Koszta Reklamowania na Instagramie............................................................... 30
Ile Kosztuje Reklamowanie na Instagramie?................................................... 31
Jak Działa Cennik Instagram?......................................................................... 31
Dlaczego Reklamy Instagram są Warte Swojej Ceny.......................................... 31
Zaawansowane Targetowanie....................................................................... 31
Lepsze Wskaźniki Kliknięć.............................................................................. 32
Uwzględnianie Zewnętrznych Linków............................................................ 32
Dłuższe Filmiki…………………………………………………………………………………………………32
Koszt Reklam Instagram................................................................................... 32
Przykłady Reklam Instagram............................................................................ 33
1. ThriveHive................................................................................................. 33
2. Purрlе Cаrrоt............................................................................................ 33
3. MM. LаFlеur.............................................................................................. 33
4. Tаwkifу..................................................................................................... 33
5. Yelp........................................................................................................... 34
6. SNHU........................................................................................................ 34
7. uBiоmе..................................................................................................... 34
8. Audiblе..................................................................................................... 34
9. Guѕtо........................................................................................................ 34
10. Stаrtuр Inѕtitutе...................................................................................... 35
11. TаlkSрасе................................................................................................ 35
12. Volkswagon 35
SELF-PUBLISHER - inne książki
-
Niniejsza publikacja stanowi komentarz do podstawowych aktów prawnych dotyczących postępowania w zakresie wypadków przy pracy i chorób zawodowych. Komentarz obejmuje swą treścią aktualne brzmienie ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chor&oa...
-
Prezentuje EBOOKA w temacie: Znalezienia kobiety Utrzymania relacji w Twoim związku na poziomie MISTRZA Uczę tajnej wiedzy dzięki której będziesz rozumiał kobiety, to nie takie trudne Powiem Ci co robić żeby nigdy nie doświadczył zdrady EBOOK czyli forma książki któ...
-
*** KSIĄŻKA / PORADNIK / MINI-KURS - W FORMIE EBOOKA ( 24 ) STRONY TAJNEJ WIEDZY NOWEGO MILIONERA Prezentuje EBOOKA w temacie: Dlaczego z roku na rok jest coraz więcej milionerów, oni też posiadają taką wiedzę jaką Tobie prezentuje Pragniesz zostać majęt...
-
Drogi czytelniku, Ten e-book to swego rodzaju mały poradnik dotyczący komunikacji. Zawiera on 3 niesamowite techniki dzięki, którym będziesz w stanie poprawić komunikację z rodziną, znajomymi, a przede wszystkim pomoże Ci porozumiewać się na arenie zawodowej. Opisan...
3 nieoczekiwane sposoby komunikacji, które mogą dać Ci lepsze życie 3 nieoczekiwane sposoby komunikacji, które mogą dać Ci lepsze życie
-
Ekstremalne projektowanie strategii, to koncepcja która otwiera nowe możliwości w obszarze planowania i wdrażania strategii biznesu. Wyzwala od klasycznego planowania i związanych z nim barier. Bazuje na naturalnych ludzkich cechach związanych z myśleniem i działaniem. *** To „...
Ekstremalne projektowanie strategii. Podręcznik projektanta biznesu Ekstremalne projektowanie strategii. Podręcznik projektanta biznesu
-
Za każdym razem, kiedy jadę na konferencję, widzę ten sam powtarzający się schemat. Kiedy pytam widownię czy pracują w zwinnych firmach, odpowiada mi las rąk. Najwidoczniej praca tym sposobem jest już standardem. Bez dwóch zdań, to dobrze! Jest jednak jedno „ale”. Kiedy r...
-
Audiobook „Tajniki rozmowy sprzedażowej w MLM” jest trzecim szkoleniem autorskiego kursu Pawła Samarca „Biznes-Rower, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM”. To nagranie zawiera praktyczne wskazówki, przykłady i wiele podpowiedz...
-
Audiobook „Jak rozpocząć budowę sieci w MLM?” jest kolejnym szkoleniem z cyklu „Biznes-Rower, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM”. Dowiesz się z niego jakie są podobieństwa metod pracy w Realu i w Internecie oraz jakimi zasadam...
-
W audiobooku „10 kroków do sukcesu” zostały poruszone najważniejsze kwestię dotyczące początków działania z MLM oraz przedstawione bardzo istotne kroki, bez których sukces w tym interesie nie jest możliwy. Dowiesz się od czego warto zacząć swoją dr...
"10 kroków do sukcesu." Poradnik początkującego networkera "10 kroków do sukcesu." Poradnik początkującego networkera
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO Piotr Wieczorek (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.