
Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza
- Autor:
- Józef Garczarczyk
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 363
-
PDF
Opis książki: Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza
Recenzowana książka o charakterze pracy zbiorowej pt. "Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza" jest ważnym wydarzeniem na rynku piśmienniczym. Odnaleźć w niej można opinie i fakty dotyczące obecnego kryzysu finansowego i koniunktury bankowej i w tym kontekście przydatność metod badania koniunktury, można zapoznać się ze szczegółowymi metodami badania i prognozowania koniunktury (ze szczególnym uwzględnieniem rynku bankowego).
Autorzy poszczególnych opracowań ukazują zastosowanie wskaźników kierunków koniunktury zarówno w skali całej gospodarki, jak i samorządów czy gospodarstw domowych. Ciekawą częścią książki są praktyczne opisy badania koniunktury w świetle rozwiązań instytucjonalnych i szczegółowych wymagań klasyfikacyjnych.
Bardzo dużą wartością pracy jest wielość poglądów i głębokość analiz szczegółowych, które - chociaż na różnym poziomie agregacji - koncentrują się wokół jednej prawdy - przydatności metod badania koniunktury dla świata nauki i gospodarki.
W koncepcji naukowej książki, jej strukturze i logice wewnętrznej można wyraźnie rozpoznać wpływy wybitnego znawcy tematyki prognozowania koniunktury prof. dr. hab. Józefa Garczarczyka z Katedry Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dobrze, że taka książka ukaże się na rynku wydawniczym i miejmy nadzieję, że zostanie dostrzeżona we właściwej skali zarówno przez akademickich badaczy problemu, jak i praktyków życia gospodarczego.
Prof. dr hab. Krzysztof Opolski
Wybrane bestsellery
-
Książka jest bardzo interesująca zarówno pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym; przynosi wiele ważnych informacji przydatnych do określenia strategii rozwoju instytucji bankowych i ubezpieczeniowych.
Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
Ebooka "Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1512-0, 9788379415120
- Data wydania ebooka:
-
2009-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
Spis treści książki
Część I
Spowolnienie w gospodarce - przyczyny, symptomy i przeciwdziałania
1. Kryzys na rynkach finansowych a koniunktura gospodarcza - Stanisław Kluza
2. Kryzysy finansowe i cykle koniunktury - Maria Drozdowicz-Bieć
2.1. Co wiemy o recesjach i kryzysach finansowych?
2.2. Światowy kryzys lat 2008-2009 w Polsce
2.3. Na ratunek gospodarce
3. Cykl koniunkturalny w Polsce na tle strefy euro - Elżbieta Adamowicz, Sławomir Dudek, Dawid Pachucki, Konrad Walczyk
3.1. Analiza synchronizacji cyklu koniunkturalnego w Polsce i strefie euro
3.1.1. Zastosowane metody badawcze
3.1.1.1. Metoda wykomponowania czynnika cyklicznego - filtr Christiano-Fitzgeralda
3.1.1.2. Metody badania zależności i synchronizacji.
3.1.2. Wyniki analizy
3.1.2.1. Produkt gospodarki
3.1.2.2. Konsumpcja prywatna i wskaźnik koniunktury konsumenckiej
3.1.2.3. Indeks produkcji sprzedanej i wskaźnik koniunktury przemysłu przetwórczego
3.1.2.4. Indeks produkcji sprzedanej i wskaźnik koniunktury w budownictwie
3.1.2.5. Indeks sprzedaży i wskaźnik koniunktury w handlu detalicznym
4. Załamanie rynku kapitałowego 2008 roku a kryzys gospodarczy Jacek Fundowicz, Krzysztof Łapiński
4.1. Międzynarodowa transmisja bodźców koniunkturalnych a pojęcie zarażenia
4.2. Geneza kryzysu gospodarczego w 2008 roku
4.3. Wyniki badań empirycznych
5. Złożone wskaźniki wyprzedzające w prognozowaniu koniunktury na rynku bankowym - Józef Garczarczyk, Robert Skikiewicz
5.1. Zasady doboru komponentów barometru
5.2. Baza źródłowa do doboru składowych barometrów dla kredytów złotowych
5.3. Budowa i charakterystyka barometru w ujęciu miesięcznym
5.3.1. Dobór zmiennych do barometru miesięcznego
5.3.2. Charakterystyka i ocena barometru miesięcznego
5.4. Budowa i charakterystyka barometru w ujęciu kwartalnym
5.4.1. Dobór zmiennych do barometru kwartalnego
5.4.2. Charakterystyka i ocena barometru kwartalnego
6. Koniunktura w okresie poakcesyjnym a wyniki finansowe sektora bankowego w Polsce - Grażyna Ancyparowicz .
6.1. Etiologia kryzysu finansowego i ekonomicznego
6.2. Makroekonomiczne warunki działalności banków w Polsce
6.3. Wyniki finansowe i standing polskiego sektora bankowego
7. Instrumenty polityki stabilizacji makroekonomicznej w warunkach kryzysowych w polskiej gospodarce - Ryszard Barczyk
7.1. Założenia i instrumenty polityki stabilizacji w warunkach niskiej aktywności gospodarczej
7.1.1. Znaczenie instrumentów fiskalnych w procesie kształtowania popytu rynkowego
7.1.2. Stabilizacyjna rola narzędzi polityki monetarnej
7.1.3. Oddziaływanie państwa na zmiany podaży rynkowej
7.2. Ilościowe i jakościowe zmiany w fazie niskiej aktywności gospodarczej w Polsce
7.3. Główne kierunki działań stabilizacyjnych w Polsce w fazie niskiej aktywności gospodarczej.
Część II
Rynki finansowe a koniunktura gospodarcza
8. Koniunktura bankowa - depozytowo-kredytowe rynki Polski i Eurolandu - Adam Szafarczyk, Michał Paweł Szafarczyk
8.1. Makromaniak Koniunktury
8.2. Tendencje rozwojowe na rynku bankowym w Polsce i Eurolandzie
9. Zachowania finansowe gospodarstw domowych a zmiany koniunktury gospodarczej - Dariusz Fatuła
9.1. Preferencja czasu a zachowania finansowe w różnych okresach koniunktury gospodarczej
9.2. Tendencje w zachowaniach gospodarstw domowych
10. Kształtowanie się koniunktury bankowej w latach 1993-2009 ze szczególnym uwzględnieniem efektu października 2008 roku - Eugeniusz Śmiłowski
10.1. Średnioroczne zmiany wartości indeksu PengabJ
10.2. Cechy morfologiczne wahań indeksu Pengab
10.3. Gwałtowne pogorszenie indeksu w październiku 2008 roku
10.4. Ocena ryzyka wystąpienia w Polsce kryzysu bankowego
11. Liberalizacja międzynarodowego handlu usługami finansowymi a wzrost gospodarczy - Michał Kruszka
11.1. Podstawowe reguły GATS
11.2. Klasyfikacja usług finansowych w WTO i podaż usług w handlu międzynarodowym
11.3. Ocena list szczegółowych zobowiązań wybranych członków WTO
11.4. Wzrost gospodarczy a otwartość na handel usługami finansowymi
12. Ocena koniunktury gospodarczej w Polsce na podstawie barometru i wybranych agregatów testu koniunktury IRG SGH - Joanna Klimkowska
12.1. Przedmiot i zakres badania
12.2. Cykle wzrostowe na podstawie szeregów czasowych zmiennych makroekonomicznych
12.3. Cykle wzrostowe na podstawie szeregów czasowych z badań koniunktury IRG SGH
13. Synchronizacja aktywności gospodarczej województwa wielkopolskiego z aktywnością gospodarczą Polski - Milda Maria Burzała
13.1. Materiał statystyczny oraz periodyzacja faz aktywności gospodarczej
13.2. Synchronizacja faz aktywności gospodarczej
13.3. Narzędzia analizy spektralnej i kospektralnej
13.4. Wyniki badań w dziedzinie częstości
14. Wybrane właściwości cykliczne rynku pracy - Robert Pater
14.1. Specyfika cykli na rynku pracy
14.2. Właściwości cykliczne wybranych wskaźników polskiego rynku pracy
14.3. Wskaźniki równoległe rynku pracy
14.4. Wskaźniki wyprzedzające i opóźnione
15. Proste wskaźniki jakościowe koniunktury w prognozowaniu sytuacji na rynku usług finansowych - Józef Garczarczyk, Marek Mocek
15.1. Metodyka badań
15.2. Koniunktura na rynku bankowym i ubezpieczeniowym w Polsce latach 1992-2009
15.3. Zgodność prognoz koniunktury na rynku usług bankowych z ocenami diagnostycznymi
15.4. Zgodność prognoz koniunktury na rynku usług ubezpieczeniowych z ocenami diagnostycznymi
Część III
Dylematy diagnozowania i prognozowania koniunktury gospodarczej
16. Badania koniunktury gospodarczej prowadzone przez Główny Urząd Statystyczny w świetle nowej klasyfikacji działalności PKD 2007 - Hanna Sękowska, Izabella Zagoździńska .
16.1. Ogólna charakterystyka Polskiej Klasyfikacji Działalności PKD 2007
16.2. Klasyfikacja PKD 2007 a badania koniunktury
16.3. Przemysł
16.4. Budownictwo
16.5. Handel.
16.6. Transport, gospodarka magazynowa, łączność
16.7. Hotele i restauracje
16.8. Pośrednictwo finansowe
16.9. Obsługa nieruchomości, wynajem, nauka i usługi związane z prowadzeniem działalności gospodarczej
16.10. Edukacja
16.11. Ochrona zdrowia
16.12. Pozostała działalność usługowa
17. Wybrane problemy badania koniunktury w czasach kryzysu - Marcin Peterlik, Bohdan Wyżnikiewicz
17.1. Test koniunktury
17.2. Modele ekonometryczne
17.3. Barometr koniunktury
18. Nowy wymiar kryzysu na rynkach finansowych i jego implikacje dla badań koniunktury - Marcin Idzik
18.1. Kwestie definicyjne - kryzys, depresja, czy tylko spowolnienie gospodarcze
18.2. Analityk rynkowy kreatorem rzeczywistości kryzysowej
18.3. Dramaturgia zjawisk kryzysowych
18.4 Nowe oblicze kryzysu
19. Problemy badania koniunktury w okresie spowolnienia gospodarczego w świetle doświadczeń NBP - Piotr Boguszewski
19.1. Czego można oczekiwać od badań ankietowych?
19.2. Jak patrzeć i co widać? - Przykłady
20. Czynniki determinujące ocenę sytuacji finansowej gospodarstw domowych w województwie lubelskim - Mieczysław Kowerski, Jarosław Bielak
20.1. Dane źródłowe
20.2. Metodologia badania
20.3. Zależność pomiędzy zmienną objaśnianą a potencjalnymi zmiennymi objaśniającymi
20.4. Modele oceny zmian sytuacji finansowej gospodarstwa w porównaniu do poprzedniego kwartału
21. Determinanty trafności prognoz koniunktury finansowej w metodzie delfickiej - Iwona Olejnik
21.1. Zastosowanie metody delfickiej w prognozowaniu koniunktury finansowej
21.2. Trafność prognoz i jej determinanty
21.3 . Fazy badania a trafność prognoz
21.4. Horyzont prognozy a trafność prognoz
21.5. Kompetencje ekspertów a trafność prognoz
21.6. Rodzaj zagadnienia prognostycznego a trafność prognoz
22. Trafność prognoz eksperckich z testów koniunktury finansowej - Bogusław Guzik
22.1. Trafność prognoz z testu koniunktury i przyczyny błędów
22.1.1. Dane źródłowe analiz
22.1.2. Ilustracja geometryczna
22.1.3. Trafność prognoz ex post w testach koniunktury finansowej GUS
22.1.4. Przyczyny błędów prognoz
22.2. Sugestie niektórych modyfikacji testu koniunktury
22.2.1. Skrajności salda koniunktury
22.2.2. Selekcja informacji
22.2.3. Salda koniunktury a statystyczne indeksy dynamiki
22.2.4. Zasięg prognoz i zasięg ocen
23. Własności prognostyczne wskaźnika PIKBANK i jego składowych Krystyna Strzała
23.1. Procedura ekonometryczna
23.2. Wyniki empiryczne
24. Analiza porównawcza wybranych formuł wskaźników koniunktury w kontekście przewidywania dochodów jednostek samorządu terytorialnego - Jacek Batóg
24.1. Przegląd wybranych wskaźników koniunktury
24.2. Propozycja barometru koniunktury
24.3. Wyniki empiryczne
25. Wartość informacyjna wskaźników koniunktury dla danych jakościowych Grzegorz Kowalewski
25.1. Indeks dyfuzji
25.2. Uzupełnienie wskaźnika prostego
26. Metody badania koniunktury w ocenie przedstawicieli ośrodków akademickich i innych instytucji badawczych - Sylwester Bialowąs
26.1. Metody diagnozowania i prognozowania koniunktury - częstość korzystania
26.2. Zalety metod badania koniunktury
26.3. Obszary zastosowania metod badania koniunktury
26.4. Ocena trafności wyników badania koniunktury
26.5. Koszty badania koniunktury
26.6. Metody eliminacji sezonowości
26.7. Metody eliminacji trendu
Informacje o autorach
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza Józef Garczarczyk (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.