ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
285
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 51,02 zł najniższa cena z 30 dni

62,00 zł (-15%)
52,70 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(51,02 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych.

Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których celem była identyfikacja i ocena reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys.

Oprócz rozważań teoretycznych zawiera także wyniki badań empirycznych, zrealizowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pozwoliły one wnioskować o reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys w następujących obszarach, dotyczących:
o zasobów ludzkich,
o zasobów informacyjno-komunikacyjnych,
o zasobów marketingowych,
o zarządzania strategicznego,
o modeli współpracy przedsiębiorstw.

Ze względu na aktualność problematyki warto zapoznać się ze szczegółowymi rozważaniami, zawartymi w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii, do czego serdecznie namawiamy Czytelników.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
52,70 zł
Dodaj do koszyka