Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń
- Wydawnictwo:
- Audioclub.pl
- Ocena:
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń
Każdy człowiek rodzi się z instynktem sukcesu. O tym czy Ty osiągniesz w życiu to czego zapragniesz zadecydujesz sam. Książka ta i prezentowane w niej metody mają ułatwić Ci osiąganie pożądanego celu.„Urzeczywistnianie marzeń” nie jest uzależnione od tego KIM jesteś, CZYM jesteś i GDZIE mieszkasz a przykłady ludzi, którzy niezależnie od miejsca, wieku i czasu zdobyli to czego pragnęli przekonują że jest to możliwe. Trzeba tylko wiedzieć CO to ma być i silnie w to wierzyć.
Thomas Edison zaczynał jako gazeciarz w pociągach a został największym wynalazcą świata! John Rockefeller jeden z najbogatszych ludzi świata zarabiał na początku swej kariery 6 dolarów tygodniowo. Monet malował swe znakomite obrazy w wieku 86 lat a głuchy już pod koniec życia Beethoven nadal komponował swe nieśmiertelne symfonie.
Wybrane bestsellery
M.R. Kopmeyer - pozostałe książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [email protected]
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń M.R. Kopmeyer (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.