Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom
- Autor:
- Jarosław Kordziński
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom
Kilka naprawdę prostych prawd o tym:
- ile jesteś wart i dla kogo
- co znaczą zdrowe relacje w grupie
- dlaczego należy się rozwijać
- jak osiągać zamierzone cele i zwyciężać
- jak nie dać sobą manipulować
Największym odkryciem mojego pokolenia jest to, że istoty ludzkie mogą odmieniać swoje życie przez zmianę postawy życiowej.W. James
Włosi szczycą się tym, że pracują po to, by żyć, podczas gdy większa część Europy żyje po to, by pracować. A czego Ty oczekujesz od swojego życia zawodowego? Jeśli uważasz, że praca powinna być czymś więcej niż tylko przystankiem na drodze do kolejnych wakacji, jeśli chcesz wykonywać swoje obowiązki z satysfakcją, nieustannie się rozwijać, a przy tym stworzyć sobie zdrową i pozytywną atmosferę w środowisku zawodowym, możesz to osiągnąć. Ta książka powstała po to, by udowodnić, że nic nie jest w stanie przeszkodzić Ci w realizowaniu Twoich planów — nawet w niekorzystnych warunkach rynkowych.
Kluczem do sukcesu jest znajomość kilku prostych zasad — choć, jak wiadomo, na najprostsze rozwiązania zwykle najtrudniej wpaść. Zacznij od odpowiedniego rozplanowania organizacji pracy, dbaj o pozytywne relacje z kolegami, unikaj prób zdominowania Cię czy zmanipulowania, a nie dopuścisz do wypalenia zawodowego. Warto też poznać swoje prawa, od tych najbardziej oczywistych — praw człowieka — po te szczegółowe, zapisane w kodeksie pracy. Gdy stworzysz własne zasady, stawiaj sobie śmiałe cele i nie bój się do nich dążyć!
- Bądź świadom własnych możliwości i ograniczeń.
- Poznaj sztukę skutecznej komunikacji i zasady zachowania w zespole.
- Pracuj nad własnym rozwojem, ucz się i próbuj nowych rzeczy.
- Poszukaj pozytywnego wsparcia i poznaj potęgę automotywacji.
- Naucz się radzić sobie w sytuacjach konfliktu.
- Przeciwdziałaj przejawom molestowania oraz mobbingu.
- Nie daj się zwolnić.
Wybrane bestsellery
-
Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drug...
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
(13.95 zł najniższa cena z 30 dni)15.35 zł
27.90 zł(-45%) -
o, czy pracownik wykazuje maksimum zaangażowania, czy nieustannie próbuje wymigać się od pracy, albo — co gorsza — wyznaje zasadę "Czy się stoi, czy się leży — dwa tysiące się należy", zależy właśnie od tego, w jaki sposób i z jaką skutecznością używasz narzędzi motywacyjnych. T...
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Nikt nie rodzi się mówcą. Można mieć jedynie większe lub mniejsze predyspozycje do przemawiania. Na szczęście wszystko jest kwestią treningu. Sztukę krasomówstwa jesteś w stanie doprowadzić do perfekcji ćwiczeniami. Przeanalizuj swoje osobiste możliwości w zakresie wystąpień publicznych. Poznaj p...
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych
(13.50 zł najniższa cena z 30 dni)14.85 zł
27.00 zł(-45%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(54.90 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, posta...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
32.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej — sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z To...
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. DI, 2011-03-16
Książka Jarosława Kordzińskiego (Onepress) powstała po to, by udowodnić, że nic nie jest w stanie przeszkodzić Ci w realizowaniu Twoich planów — nawet zły szef i kiepscy koledzy. Kilka naprawdę prostych prawd o tym: ile jesteś wart i dla kogo
co znaczą zdrowe relacje w grupie
dlaczego należy się rozwijać
jak osiągać zamierzone cele i zwyciężać
jak nie dać sobą manipulować
Włosi szczycą się tym, że pracują po to, by żyć, podczas gdy większa część Europy żyje po to, by pracować. A czego Ty oczekujesz od swojego życia zawodowego? Jeśli uważasz, że praca powinna być czymś więcej niż tylko przystankiem na drodze do kolejnych wakacji, jeśli chcesz wykonywać swoje obowiązki z satysfakcją, nieustannie się rozwijać, a przy tym stworzyć sobie zdrową i pozytywną atmosferę w środowisku zawodowym, możesz to osiągnąć. Ta książka powstała po to, by udowodnić, że nic nie jest w stanie przeszkodzić Ci w realizowaniu Twoich planów — nawet w niekorzystnych warunkach rynkowych. Kluczem do sukcesu jest znajomość kilku prostych zasad — choć, jak wiadomo, na najprostsze rozwiązania zwykle najtrudniej wpaść. Zacznij od odpowiedniego rozplanowania organizacji pracy, dbaj o pozytywne relacje z kolegami, unikaj prób zdominowania Cię czy zmanipulowania, a nie dopuścisz do wypalenia zawodowego. Warto też poznać swoje prawa, od tych najbardziej oczywistych — praw człowieka — po te szczegółowe, zapisane w kodeksie pracy. Gdy stworzysz własne zasady, stawiaj sobie śmiałe cele i nie bój się do nich dążyć! Bądź świadom własnych możliwości i ograniczeń.
Poznaj sztukę skutecznej komunikacji i zasady zachowania w zespole.
Pracuj nad własnym rozwojem, ucz się i próbuj nowych rzeczy.
Poszukaj pozytywnego wsparcia i poznaj potęgę automotywacji.
Naucz się radzić sobie w sytuacjach konfliktu.
Przeciwdziałaj przejawom molestowania oraz mobbingu.
Nie daj się zwolnić.
-
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI . N, 2010-10-04
Praca dla siebie, czy dla pieniędzy Gdyby w okresie, kiedy z piosenką na ustach "budowaliśmy nowy dom", ktoś zaczął mówić o budowaniu relacji zawodowych - uznany zostałby za rewizjonistę. Decydował o tych sprawach majster i... pop -podstawowa organizacja partyjna. Tymczasem dziś - choć relacje zawodowe to dla wielu szefów wciąż pojęcie kłopotliwe - takie książki jak Boba Walla "Doskonałe relacje zawodowe, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces" biją rekordy poczytności. Bo choć prawdziwi profesjonaliści potrafią oddzielać sprawy osobiste od zawodowych, czasami tak po ludzku-nawet między biurkami - chce się człowiekowi do człowieka. Dlatego wciąż trzeba pracować nad wykształceniem w sobie cech osobowych i społecznych związanych z inteligencją emocjonalną. Wydana przez Onepress książka to drogowskaz ukierunkowany poprzez szereg porad i ćwiczeń. Po wdrożeniu efektów lektury do codziennego "firmowego" życia, szybko przekonamy się, że dobre relacje ze współpracownikami to wartość bezcenna. Tej samej tematyce poświęcony jest inny poradnik Onepressu o jeszcze wyrazistszym tytule i przesłaniu "Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom". Jarosław Kordziński swą filozofię ujmuje w tytule wstępu: "Szukaj pracy dla siebie, a nie jedynie po to, by zarabiać pieniądze". Dla później szych rozdziałów autor nie znalazł już tak błyskotliwych tytułów - a szkoda... - skupiając się przede wszystkim na ich merytorycznej zawartości. Jarosław Kordziński stara się dostarczyć rad i porad według innej popularnej zasady-każdemu według jego potrzeb. Tą drogą pomaga w walce ze stereotypami, w przełamywaniu lęku przed rozmowami ze współpracownikami, w poznawaniu granic swoich możliwości. Pewne zalecenia są niczym wojskowe komendy: nie bądź skromny, nie daj sobą manipulować, współpracuj, a w końcu - nigdy nie daj się zwolnić! Reszta nie jest milczeniem - jak u Hamleta - ale czytaniem. Powoli, bez pośpiechu, podczas przerwy śniadaniowej, dyskretnie, z szuflady biurka. Efektów można się spodziewać-tuż-tuż!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2733-2, 9788324627332
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-07-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4637-1, 9788324646371
- Data wydania ebooka:
-
2012-02-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5543
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Organizacja pracy (11)
- Rzecz o czasie (23)
- Podstawy skutecznego działania, czyli o tym, że nie chodzi o to, żeby pracować ciężko, ale systematycznie i efektywnie (32)
- Poznaj samego siebie, czyli o umiejętności rozpoznawania swoich własnych możliwości oraz ograniczeń (43)
- O tym, jak rozmawiać z samym sobą (53)
- Nie daj się stereotypom (60)
- Negatywne skutki działania mechanizmów obronnych (67)
- Takie trudne słowo - "ingracjacja" (81)
- Naucz się rozmawiać (87)
- Staraj się być uważny (96)
- Nie bój się iść do przodu (111)
- Stawiaj sobie cele i staraj się je osiągać (116)
- Ucz się (122)
- Nie wahaj się próbować (128)
- O potędze automotywacji (135)
- Szukaj pozytywnego wsparcia i odnajduj je (141)
- Skupiaj się nie na procesie, ale na efektach (146)
- Poznaj granice swoich możliwości (157)
- Nie bądź skromny (161)
- Współpracuj (168)
- Chroń się przed wypaleniem (174)
- Nie daj sobą manipulować (181)
- Naucz się radzić sobie w sytuacji konfliktu (189)
- Przeciwdziałaj przejawom molestowania oraz mobbingu (200)
- Spokojne, ale sensowne NIE (211)
- Nigdy nie daj się zwolnić (216)
- I jeszcze najmniej ważne, czyli to, co mówi kodeks (222)
Wstęp, czyli o szukaniu pracy dla siebie,
a nie jedynie po to, by zarabiać pieniądze (5)
Rozdział 1. Zasady dobrego pracownika (11)
Rozdział 2. Wartościowe cechy indywidualne (43)
Rozdział 3. Zachowanie w zespole (67)
Rozdział 4. Praca nad rozwojem (111)
Rozdział 5. Radź sobie z niechęcią
do jakiegokolwiek działania (135)
Rozdział 6. Nie daj sobie odebrać zwycięstwa (157)
Rozdział 7. Nie daj się złemu szefowi
i kiepskim kolegom (181)
Rozdział 8. Masz prawo (211)
Podsumowanie, czyli żeby praca była sukcesem (227)
Oceny i opinie klientów: Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom Jarosław Kordziński (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
Inżynier, pracownik korporacji, koordynatorka zmagająca się na co dzień z ludźmi.
Data dodania: 2014-11-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Agata, specjalista ds. marketingu
Data dodania: 2012-06-22 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2017-11-05 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii