Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
264
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 15,49 zł najniższa cena z 30 dni

22,45 zł (-31%)
15,49 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,49 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej wspólnotowości. Czytelnik może poznać społeczną perspektywę działania mediów sieciowych, w tym nowy wymiar powstawania i działania wspólnot konsumenckich.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności