ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Wydawnictwo:
Promise
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
894
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 88,83 zł najniższa cena z 30 dni

98,70 zł (-10%)
88,83 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(88,83 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modelowania, pozwalając od razu przejść do realnej pracy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych Wykorzystanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego Użycie zaawansowanych funkcji, takich jak OFFSET i INDIRECT Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe Wykorzystanie nowych typów wykresów programu Excel 2016 Tworzenie bardziej efektywnych wykresów w Power View Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver Symulacje Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacji Posługiwanie się funkcją AGGREGATE i fragmentatorami Tworzenie tabel przestawnych z danych z różnych arkuszy Podstawy rachunku prawdopodobieństwa i twierdzenie Bayesa Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr O autorze Wayne L. Winston jest wykładowcą Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston. Od ponad 20 lat uczy najbardziej efektywnych technik wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Wayne Winston jest utytułowanym i wielokrotnie nagradzanym wykładowcą akademickim z ogromnym doświadczeniem. Napisał 25 artykułów i kilkanaście książek. Wykładał modelowanie danych za pomocą Excela, a także doradzał wielu różnym instytucjom, między innymi US Army, US Navy, Broadcom, Cisco, Intel, Pfizer, Eli Lilly, Ford, GM, PWC, Microsoft, IAC, Deloitte Consulting, Booz Allen Hamilton, QAS, eBay, Dallas Mavericks i New York Knicks.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
88,83 zł
Dodaj do koszyka