Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Metodyka analizy strategicznej przedsiębiorstwa na potrzeby integracji produktowo-usługowej

Metodyka analizy strategicznej przedsiębiorstwa na potrzeby integracji produktowo-usługowej Justyna Kozłowska - okladka książki

Metodyka analizy strategicznej przedsiębiorstwa na potrzeby integracji produktowo-usługowej Justyna Kozłowska - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
310
Dostępny format:
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W niniejszej pracy obszarem zainteresowań naukowych są procesy dotyczące łączenia usług oraz produktów fizycznych w sektorze przemysłu, a w szczególności w sektorze produkcji maszyn i urządzeń. Na potrzeby prowadzonych rozważań przyjęto autorską definicję badanego zjawiska integracji produktowo-usługowej jako wszelkich usystematyzowanych działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa produkcyjne, mających na celu zwiększenie zakresu świadczonych usług, tworzących wartość dodaną w dotychczasowej ofercie przedsiębiorstwa zorientowanej na wyroby.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności