Medialny obraz rzeczywistości
- Autor:
- Praca zbiorowa
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 319
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Medialny obraz rzeczywistości
Autorzy publikacji, medioznawcy, pranicy, politolodzy, podejmują rozważania na temat tego, czy media obiektywnie przekazują czy też zniekształcają rzeczywistość.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Promocja
Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!- PDF + ePub + Mobi pkt
(4,74 zł najniższa cena z 30 dni)
6.32 zł
7.90 zł (-20%) -
Promocja
1 kwietnia 2024 wejdą w życie dwie istotne nowelizacje w przepisach prawa budowlanego. Odnoszą się one do formy oraz szczegółowego zakresu projektu budowlanego, jak również warunków technicznych, jakie muszą spełniać budynki oraz ich usytuowanie. Każdy kto ma do czynienia z prawem nieruchomości powinien zapoznać się z omawianymi w artykule zmian10 zmian w prawie budowlanym, które wpłyną na Twoją pracę w 2024 roku 10 zmian w prawie budowlanym, które wpłyną na Twoją pracę w 2024 roku
(12,99 zł najniższa cena z 30 dni)
15.59 zł
19.99 zł (-22%) -
Promocja
Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumfy, nawołując do hojniejszego wydawania grosza publicznego. Gospodarka, polityka, społeczeństwo oczekują od ekonomii badań dotyczących tego, jak pogodzić- ePub + Mobi pkt
(76,23 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł (-20%) -
Promocja
Pobierz przykładowe listy płac, które uwzględniają zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń od 1 stycznia 2024 r. Sprawdź, jak liczyć umowy zlecenia z minimalną stawką godzinową. Przekonaj się, jak rozliczać składki ZUS i świadczenia ZUS w 2024 roku. Książka zawiera również cenne wskazówki dla przedsiębiorców dotyczące rozliczania składki zdrowotnej. Warto- PDF + ePub pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
100.62 zł
129.00 zł (-22%) -
Promocja
Jeśli planujemy zwolnić pracownika dyscyplinarnie (bez wypowiedzenia, z jego winy), musimy szczególnie uważać. Bardzo wiele "dyscyplinarek" upada bowiem przed sądem. Często przyczyna jest zbyt słaba: np. naruszenie obowiązków nie jest ciężkie albo nie są to podstawowe obowiązki. Bywa też, że przyczyna jest niewłaściwie sformułowana. Jak uniknąć- PDF + ePub + Mobi pkt
Przyczyna wypowiedzenia i zwolnienia dyscyplinarnego na przykładach z orzeczeń SN Przyczyna wypowiedzenia i zwolnienia dyscyplinarnego na przykładach z orzeczeń SN
(69,42 zł najniższa cena z 30 dni)
69.42 zł
89.00 zł (-22%) -
Promocja
Planowanie budowy domu zaczynamy od poszukiwania działki. Ten wybór wpływa m.in. na końcowe koszty budowy; wygląd domu, jaki będzie można na niej postawić; kąt nachylenia dachu; możliwą ilość kondygnacji i wiele innych. Bardzo istotne jest przy tym sprawdzenie czy możliwe będzie zachowanie wymaganych prawem odległości budynku od m.in.: granicy dOd zakupu działki do budowy domu. Rola geodety w procesie budowlanym Od zakupu działki do budowy domu. Rola geodety w procesie budowlanym
(12,99 zł najniższa cena z 30 dni)
15.59 zł
19.99 zł (-22%) -
Promocja
Publikacja zawiera omówienia wybranych orzeczeń z zakresu prawa nieruchomości. Znajdziesz w nich m.in. odpowiedzi na pytania: - Co może zrobić inwestor gdy ma uzasadnione wątpliwości związane ze sposobem prowadzenia postępowania przez organ administracji publicznej? Jakie działania podjąć gdy organ niedokładnie analizuje jego sprawę? - DlaczegoOrzecznictwo dla zarządzających nieruchomościami. Wyroki ważne dla zarządców, geodetów i inwestorów Orzecznictwo dla zarządzających nieruchomościami. Wyroki ważne dla zarządców, geodetów i inwestorów
(12,99 zł najniższa cena z 30 dni)
15.59 zł
19.99 zł (-22%) -
Promocja
Samotność to trudna sytuacja, wynika zwykle ze zbiegu niefortunnych zdarzeń i często nie mamy na nią wpływu. Samotności nie należy mylić z byciem samemu, ponieważ w samotności jest zupełnie inny, negatywny ładunek emocjonalny, natomiast bycie samemu zwykle wynika z naszego wyboru. Osoby samotne czują się nieszczęśliwe, dlatego naturalne jest dążeni- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,24 zł najniższa cena z 30 dni)
17.08 zł
21.90 zł (-22%) -
Promocja
Szczegółowy sposób wydawania leków pacjentowi przez farmaceutę reguluje ustawa Prawo farmaceutyczne. Przepisy w tym zakresie są co jakiś czas nowelizowane i zmieniają się na przestrzeni czasu. To z kolei powoduje, iż i w praktyce potrafią budzić wiele wątpliwości. Sprawdź, jak zatem realizować recepty na wszelkiego rodzaju leki bez błędów i w zgodz- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Od 1 stycznia 2023 r. wchodzą w życie nowe zasady rozliczania zaliczek na podatek od wynagrodzeń w zakresie pomniejszania ich o kwotę zmniejszającą podatek. Od 2023 roku PIT-2 złożą też osoby w ramach umów zlecenia. Po raz pierwszy od 2003 r. ustalono odrębne kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę dla I i II półrocza. Sprawdź też inne zmiany w ro- PDF + ePub + Mobi pkt
(78,00 zł najniższa cena z 30 dni)
80.02 zł
120.00 zł (-33%)
Ebooka "Medialny obraz rzeczywistości" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Medialny obraz rzeczywistości" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Medialny obraz rzeczywistości" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-656-9705-9, 9788365697059
- Data wydania ebooka :
- 2017-05-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 83791
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.2MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Słowo wstępne......................................................................................................................... 7
CZĘŚĆ I
Jacek Sobczak
Prawo do krytyki a kontratyp zniesławienia............................................................... 11
Robert Grochowski
Prawa człowieka a wolność reklamy............................................................................. 43
Paulina Wiśniewska
Bezpieczeństwo po polsku. Obraz milicjanta, policjanta i detektywa w środkach
komunikacji społecznej.................................................................................................. 51
Szymon Bachrynowski
System medialny Republiki Irlandii ............................................................................ 67
CZĘŚĆ II
Ryszard Kowalczyk
Obrazowanie rzeczywistości politycznej – uwarunkowania epistemologiczne
przekazu medialnego...................................................................................................... 77
Justyna Kubik
Lokalny przekaz medialny. Między regułami praxis a przymusem rynkowym
(przykład „Strzelca Opolskiego”).................................................................................. 87
Eliza Gajzler, Piotr Duster
Podsterowność i nadsterowność w bolidzie FM. Psychologia komunikatu
medialnego....................................................................................................................... 97
Dominika Narożna
„Wronizacja” informacji prasowych ............................................................................ 107
Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak
Świat przestał istnieć… O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych
podczas Euro 2012.......................................................................................................... 117
CZĘŚĆ III
Jan Galant
Czy pisarz może być celebrytą? Na marginesie powieści Michała Witkowskiego. 135
Katarzyna Strzyż
Obecność literatury w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.............................. 145
Juliusz Grzybowski
O tym, dlaczego Platon nam wszystkiego nie mówi.................................................. 155
Ewa Nowel
Kto wyręczy(a) MEN w edukacji medialnej................................................................ 171
Katarzyna Kopecka-Piech
Hybrydyzacja rzeczywistości w mediach mobilnych................................................. 181
Dorota Bartoszek
Życie i twórczość artysty ludowego Wacława Zabłockiego....................................... 191
Monika Kostrzewa
Rola ubioru jako elementu twórczej ekspresji i narzędzia komunikacji
niewerbalnej we współczesnym świecie....................................................................... 203
Magdalena Szulc
Slow fashion na polskich blogach modowych............................................................. 227
Tomasz Kubis
Ekstremalne oblicza chrześcijaństwa – rola mediów elektronicznych
w tworzeniu subkultury................................................................................................. 243
Karolina Kałużna
Który dżem dobry?......................................................................................................... 261
CZĘŚĆ IV
Arkadiusz Błaszczyk
Kalisz 1914: życie po śmierci. Miasto w kulturze popularnej................................... 271
Piotr Łuszczykiewicz
Medialny obraz Kalisza. Miasto w literaturze, piosence i filmie............................... 285
O autorach............................................................................................................................... 317
Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM - inne książki
-
Promocja
Wywiad rzeka, poświęcony problematyce senioralnej- PDF + ePub + Mobi pkt
Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora
(42,25 zł najniższa cena z 30 dni)
42.25 zł
65.00 zł (-35%) -
Promocja
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy mediaSOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0 SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Celem publikacji jest ukazanie mody językowej na zapożyczenia angielskie jako zjawiska wieloaspektowego, na podstawie anglicyzmów wyekscerpowanych z wybranych czasopism należących do prasy kobiecej.- PDF + ePub + Mobi pkt
Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej
(24,70 zł najniższa cena z 30 dni)
24.70 zł
38.00 zł (-35%) -
Z recenzji: Książka Mikołaja Jacka Łuczaka posiada szereg zalet, wśród nich niewątpliwie wymienić należy fakt, że Autor książki o komunikacji idzie z duchem modnej obecnie interdyscyplinarności. Pragnę zaakcentować zwłaszcza refleksje Autora nad kategorią bezpieczeństwa informacji, albowiem właśnie ona wydaj się dziś mieć najpoważniejsze konotacje
- PDF + ePub + Mobi pkt
Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna
-
Promocja
W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej słychać głosy diagnozujące pęknięcie Polski na dwie części: odłam liberalny i konserwatywny. Wygląda na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza Słowackiego: Szli krzycząc „Polska! Polska” (…) / Wtem Bóg z mojżeszowego pokazał się krzaka / Spojrzał na te krzyczące i zapytał: „J- PDF + ePub + Mobi pkt
Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015 Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015
(22,10 zł najniższa cena z 30 dni)
22.67 zł
34.00 zł (-33%) -
Promocja
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie szans, wyzwań i zagrożeń dla bezpieczeństwa regionu Europy Środkowej i Wschodniej w ujęciu przedmiotowym. Przeprowadzone badania przez autorów reprezentujących różne ośrodki akademickie zostały zogniskowane według katalogu bezpieczeństwa przedmiotowego autorstwa Barry’ego Buzana. Perspektywy badawcze- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne
(32,15 zł najniższa cena z 30 dni)
31.95 zł
42.00 zł (-24%) -
Promocja
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk – autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko wskazują w swej pracy na korzenie dziennikarstwa, ale porządkują wiedzę o nim, mówią o jego współczesnej kondycji. Powiedzieć o tej książce, że jest interesująca i potrzebna dla dziennikarzy oraz studentó- PDF + ePub pkt
(31,85 zł najniższa cena z 30 dni)
32.76 zł
49.00 zł (-33%) -
W polskich przedsiębiorstwach idea zarządzania procesowego nabiera coraz większego znaczenia. Doświadczenia tych przedsiębiorstw wskazują, że niezbędnymi warunkami skutecznego wdrożenia koncepcji zarządzania procesowego i towarzyszących im procesowych struktur organizacyjnych jest integracja procesów podstawowych z procesem zarządzania strategiczne
Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej
-
Promocja
Fragment wstępu: Niedostatek badań nad dziejami kwestii zdrowotnych widoczny jest jasno w podręcznikach historii Polski i historii powszechnej, podczas gdy są to zagadnienia znaczące, ale i ciekawe. Podobnie jak w obszarze innej instytucji – szkolnictwa – w biegu epok następowały tu wielkie jakościowe zmiany, które miały zasadniczy wpływ na komfortBalwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia Balwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia
(21,65 zł najniższa cena z 30 dni)
21.65 zł
33.30 zł (-35%) -
Promocja
Praca organiczna i etos regionalny Wielkopolan stanowią zasadniczy przedmiot niniejszych rozważań. Zagadnienia te są rozpatrywane z perspektywy politologicznej i regionalistycznej. Dlatego akcentuje się tutaj z jednej strony polityczne cechy pracy organicznej i etosu regionalnego Wielkopolan, z drugiej zaś strony wskazuje na osobliwe regionalne uwaPRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne PRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne
(19,41 zł najniższa cena z 30 dni)
23.12 zł
29.88 zł (-23%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Medialny obraz rzeczywistości Praca zbiorowa (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.