ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
318
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (21,20 zł najniższa cena z 30 dni)

24,94 zł (-60%)
9,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(21,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Wybrane bestsellery

Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności