Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
- Autorzy:
- Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
- cechy dobrych liderów produktu
- tworzenie struktury zespołu
- rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
- wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
- taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji
Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu!
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie nowe pomysły dużo szybciej i skuteczniej przeradzają się w prototyp, który z kolei staje się got...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
59.00 zł(-66%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
O autorach książki
Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate WalkingshawRichard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy w tworzeniu skutecznych zespołów produktowych.
Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. Posiada również doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Ebooka "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: books4business.pl Waldemar SadowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka „Lider produktu. Jak najlepsi menadżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły” autorstwa Richarda Banfield’a, Martina Erikssonai Nate’a Walkingshaw’a, ma klimat korporacyjny. Choć twórcy zapewniają, że publikacja przeznaczona jest dla małych firm, operują przykładami wielkich przedsiębiorstw, a branżowe określenia są tożsame z myśleniem korporacyjnym. ELASTYCZNOŚĆ I KOMUNIKATYWNOŚĆ WYZNACZNIKIEM DOBREGO LIDERA Banfield, Eriksson oraz Walkingshaw w centrum stawiają lidera produktu, opisują jego najbardziej pożądane cechy, umożliwiające odniesienie sukcesu w zawodzie. Lider powinien być komunikatywny i lubić kontakt nie tylko z klientami, ale z ludźmi w ogóle (zwłaszcza z prowadzonym zespołem). W stosunku do klienta niech okazuje służebność – usługuje potrzebom użytkownika, ale i kontroluje własne ego. W książce zdolności te nazwano „umiejętnościami miękkimi”. Obowiązek dobrego lidera, bądź menadżera stanowi także posiadanie spójnej wizji, połączonej ze strategią promowania produktu. Otwartość na zmiany jest bardzo wskazana, bo technologie stale się modyfikują. MANIFEST PROGRAMOWANIA ZWINNEGO Kamieniem milowym w sferze zarządzania produktem stał się Manifest Programowania Zwinnego z 2001 roku, przekształcający relacje między firmą, a klientem. Zgodnie z nowymi zasadami, zaczęto bardziej cenić ludzi i interakcje niż narzędzia i procesy, jak również współpracę z klientem od negocjacji umów. LIDER A ZESPÓŁ Lider ma stać się nauczycielem, adwokatem, trenerem i maskotką zespołu. Powinien więc przekazywać zespołowi wiedzę, mobilizować do działania, doceniać talenty i respektować indywidualności. Dobry lider dokładnie zapoznaje się z każdą częścią składową firmy. Aby uchronić swoich ludzi przed złymi decyzjami, zapewnia im ciągłe szkolenia oraz sam poszerza umiejętności. W zespole powinni znajdować się najzdolniejsi ludzie – wybiera się ich poprzez przeprowadzanie trudnych rekrutacji, np. poproszenie o rozwiązanie próbnych zadań projektowych, testowanie różnych umiejętności. Dobrym wyjściem są też płatne praktyki, wzorem takich firm, jak Facebook, Google, czy Yahoo. LIDERZY PRODUKTU W MŁODYCH FIRMACH Liderzy produktu w raczkujących firmach muszą być przygotowani na chaos i odpowiednio na niego reagować – w każdym nowym przedsiębiorstwie występuje lekki miszmasz. Warto zatrudnić konsultanta, aby podzielił się wiedzą i doświadczeniem. Skuteczny lider jest odporny na porażki i chroni się przed nimi poprzez rozważanie potencjalnych szkodliwych czynników. SPECJALISTYCZNA PUBLIKACJA – NIE DLA KAŻDEGO „Lider produktu. Jak najlepsi menadżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły” to publikacja ściśle specjalistyczna – ktoś wcześniej niezaznajomiony z tajnikami prowadzenia firmy wyniesie z niej niewiele. Warto natomiast, aby sięgnęli po nią młodzi liderzy i członkowie zespołów, gdyż zawiera dużo porad dotyczących prawidłowego zarządzania produktem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Sawka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4604-8, 9788328346048
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-11-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4606-2, 9788328346062
- Data wydania ebooka:
- 2018-11-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 79120
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Opinie na temat książki Lider produktu
- Przedmowa
- Wstęp
- Kto i dlaczego potrzebuje tej książki?
- Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy?
- Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego?
- Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu
- Kto i dlaczego potrzebuje tej książki?
- Struktura książki
- Przywództwo w młodych firmach
- Naucz się budować i trenować zespół
- Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów
- Naucz się oceniać sukces Twojej pracy
- Podziękowania
- Od Richarda
- Od Martina
- Od Natea
- Od nas wszystkich
- Część I Lider produktu
- Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem?
- Rola zarządzania produktem
- Historia zarządzania produktem
- Narodziny zarządzania produktem
- Zarządzanie produktem łączy się z technologią
- Zarządzanie produktem staje się zwinne
- Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie
- Jaka jest przyszłość zarządzania produktem?
- Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne?
- Wpływ lidera produktu
- Rozwijająca się organizacja
- Zespół
- Twórcy
- Wpływ lidera produktu
- Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole
- Czym nie jest przywództwo produktowe?
- Strategiczność przywództwa produktowego
- Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach?
- Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów
- Skuteczna i produktywna współpraca
- Szkolenie i rozwój zespołu produktowego
- Zarządzanie w górę i na zewnątrz
- Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji
- Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu
- Wyznaczanie zasad produktu
- Wyznaczanie wizji produktu
- Przejście od wizji do strategii
- Przejście od strategii do planu rozwoju produktu
- Koncentrowanie uwagi na problemach klienta
- Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych
- Zarządzanie nieznanym
- Małe zakłady
- Duże zakłady
- Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych
- Produkt jest dyscypliną drużynową
- Projektowanie zespołu produktowego
- Różnorodność
- Projektowanie zespołu produktowego
- Przekrojowość
- Wieczny optymizm
- Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier
- Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji
- Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie
- Wznoszenie się ponad trendy i technologię
- Rozwijanie kompetencji twardych
- Rozwijanie kompetencji miękkich
- Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem
- Tradycja a nowatorstwo
- Włączanie odkrywania do procesu
- Procesu w sam raz
- Komunikacja i ograniczenia
- Wyjaśnienie kwestii władzy
- Zarządzanie polityką
- Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces?
- Jak wygląda sukces przywództwa produktowego?
- Mierzenie sukcesu
- Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów
- Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych
- Jak rozpoznawać liderów produktu?
- Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu
- Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu
- Wybór czasu na rekrutację
- Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela
- Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach
- Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych
- Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu
- W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe?
- Tworzenie programu praktyk
- Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów
- Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu
- Stać się liderem produktu
- Część II Właściwy lider we właściwym czasie
- Rozdział 6. Nowo powstała organizacja
- Liderzy produktu w nowej firmie
- Największe wyzwania
- Rozwiązywanie właściwego problemu
- Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami
- Poznaj swojego klienta
- Zarządzanie oczekiwaniami zespołu
- Poznaj siebie
- Największe wyzwania
- Styl przywództwa produktowego w młodej firmie
- Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką
- Odwzorowywanie wizji
- Ciągła komunikacja
- Liderzy produktu w nowej firmie
- Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości
- Nie pomijaj badań
- Badania, dane i testowanie
- Udostępnianie badań
- Priorytetyzowanie celów
- Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami
- Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów
- Badania i ponowne ustalanie priorytetów
- Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu
- Zespoły produktowe w młodej firmie
- Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach
- Zarządzanie dynamiką zespołu
- Dobieranie osobowości i filozofii
- Dopasowywanie członków zespołu
- Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu
- Ukierunkowanie na użytkowników
- Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach
- Rozwijanie talentu
- Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca
- Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających
- Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku
- Kontrola ego
- Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi
- Kojarzenie faktów
- Wspieranie liderów na ścieżce zmian
- Zapobieganie przerwaniu komunikacji
- Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających
- Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian
- Realizacja weryfikuje wizję
- Budowanie zespołów
- Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu
- Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja
- Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu
- Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu
- Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu
- Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania
- Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta
- Skuteczna komunikacja i współpraca
- Unikanie ugrzecznionych danych
- Mierzenie właściwych czynników
- Praca a kultura firmy
- Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu
- Przywództwo w korporacji
- Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami
- Promowanie współpracy
- Zmiana kultury korporacyjnej
- Czyny, nie słowa
- Utrzymywanie wyrazistości wizji
- Wdrożenie strategii portfela produktów
- Myślenie na małą skalę, skutki na wielką
- Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem
- Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami
- Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego
- Skuteczne odwzorowywanie
- Poszukiwanie wspólnej wartości
- Zaufanie jest spoiwem
- Wartość danych dostarczanych przez klienta
- Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów?
- Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych
- Zarządzanie zmianą
- Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu
- Zarządzanie problemami
- Agencje, firmy projektowe i studia projektowe
- Przykładowe scenariusze
- Punkt widzenia lidera produktu
- Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne
- Przykładowe scenariusze
- Wolni strzelcy/wykonawcy
- Partnerzy strategiczni
- Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie
- Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces
- Konkluzje na temat partnerstwa
- Podsumowanie
- Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny
- Zachowaj mentalność ucznia
- Myśl nieszablonowo
- Nie uciekaj przed zmianami
- Skromność jest cnotą
- Informacje o autorach
- Kolofon
Onepress - inne książki
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)