Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku
- Autor:
- Magdalena Przybysz-Stawska
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 720
-
PDF
Opis książki: Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku
W książce zawarto bogatą literaturę przedmiotu z zakresu bibliologii, czytelnictwa, prasoznawstwa, historii politycznej i innych dyscyplin, a także uwzględnia różne teksty pomocnicze, w tym akty prawne. Zawiera ona porównanie wybranych zainteresowań kulturalnych trzech rodzajów. Różnice między nimi są przecież ogromne. Autorka rozpatruje pewne zbieżności na dwóch płaszczyznach: statystycznej i jakościowej. Ustala pewne cechy wspólne w formach przekazu poświęconego książce. W książce znajduje się również obszerne zestawienie autorów, których dzieła recenzowano we wszystkich rodzajach omawianych pism. Może też być ona przydatna specjalistom z różnych dziedzin, jak np. bibliologia, prasoznawstwo, socjologia kultury, historia polityczna, historia literatury, wiedza o literaturze popularnej i współczesnej kulturze masowej. Może też zainteresować zarówno osoby zajmujące się marketingiem i zarządzaniem, reklamą dóbr kultury, promocją książki, jak i badaczy czytelnictwa. Jest zarówno napisana dobrą polszczyzną, przejrzystym stylem, z pewnym polotem i dowcipem, jak i sensownie zilustrowana. Może też dotrzeć do czytelników zainteresowanych kulturą współczesną – bez względu na rodzaj wykształcenia.
Przedmiotem szczegółowej analizy stały się tygodniki opiniotwórcze, czasopisma kobiece oraz periodyki młodzieżowe. Podstawowym celem było zbadanie, czy na ich łamach znalazło się miejsce dla informacji związanych z książką, informacji niezwykle ważnych w czasach dla niej trudnych.
Wybrane bestsellery
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-796-9606-2, 9788379696062
- Data wydania ebooka:
- 2015-05-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 36804
- Rozmiar pliku Pdf:
- 36.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Wstęp 9
Rozdział 1. Rynek książki i prasy w Polsce w latach 1989–2005 23
1.1. Rynek książki. Charakterystyka ogólna 23
1.2. Rynek prasy. Głównie tendencje rozwojowe 35
Rozdział 2. Prasa opinii 45
2.1. Prasa opinii. Krótka charakterystyka 45
2.2. „Polityka”: pismo pokoleń 49
2.2.1. Pół wieku „Polityki”: historia czasopisma 49
2.2.2. Zawartość, akcje i czytelnicy 58
2.2.3. Ciało jedno, a myśli tysiące: książka na łamach pisma 61
2.2.3.1. Tkanie słów: miejsce recenzji w układzie pisma 62
2.2.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 78
2.2.3.2. Napiszę, jak się napatrzę: wywiady 84
2.2.3.3. Warto czytać: reklamy książek 88
2.2.3.4. Łańcuch książkowo-pokarmowy: inne formy informacji o książce 100
2.2.3.4.1. Dojść do stosu, nie dalej:: sylwetki/portrety 100
2.2.3.4.2. Spotkanie z literaturą: teksty poświęcone książce i rynkowi wydawniczo-księgarskiemu 103
2.2.3.4.3. Napisz książkę i odnieś sukces!: konkursy i akcje 111
2.2.4. Kup gadżetę! Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 120
2.3. „Wprost” górą! 126
2.3.1. Z Poznania do Warszawy: historia czasopisma 126
2.3.2. Zawartość, akcje i czytelnicy 136
2.3.3. Czytam, więc jestem: książka na łamach pisma 140
2.3.3.1. Celna lektura: miejsce recenzji w układzie pisma 142
2.3.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 160
2.3.3.2. Dyskretny urok historyjek: wywiady 167
2.3.3.3. Supersensacja: reklamy książek 168
2.3.3.4. Literatura dopisana: inne formy informacji o książce 181
2.3.3.4.1. Nie gasić światła: sylwetki/portrety 182
2.3.3.4.2. Arcydzieła nijakości: teksty, poświęcone książce i rynkowi wydawniczo-księgarskiemu 184
2.3.4.3. Pionierzy nowej epoki: konkursy i akcje 198
2.3.4. Gazeta w niebezpieczeństwie: inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 203
2.4. „NEWSWEEK POLSKA” – najlepsze medium 210
2.4.1. Historia pod tytułem „Newsweek” 210
2.4.2. Zawartość, akcje i czytelnicy 220
2.4.3. Fabrykanci bestsellerów: książka na łamach pisma 226
2.4.3.1. Muskając literaturę: miejsce recenzji w układzie pisma 229
2.4.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 239
2.4.3.2. Tajny przepis na sukces: wywiady 245
2.4.3.3. Czas na dobrą książkę: reklamy książek 247
2.4.3.4. Arcydzieła idą w hurcie: inne formy informacji o książce 259
2.4.3.4.1. Mgnienie wieczności: sylwetki/portrety 260
2.4.3.4.2. Lekarstwo dla duszy: teksty, poświęcone książce i rynkowi wydawniczo-księgarskiemu 263
2.4.3.4.3. Nasze skarby, nasze blizny: konkursy i akcje 279
2.4.4. Lepsza twarz mediów. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 284
2.5. „Polityka”, „Wprost”, „Newsweek Polska”: więcej opinii – wnioski porównawcze 291
Rozdział 3. Prasa kobieca 299
3.1. Prasa kobieca. Krótka charakterystyka 299
3.2. „Zwierciadło” w moim życiu 304
3.2.1. Spójrz w siebie: historia periodyku 304
3.2.2. Zawartość, akcje, czytelnicy 309
3.2.3. Miłość, zazdrość, literatura: książka na łamach pisma 313
3.2.3.1. Nici światła między nami: miejsce recenzji w układzie pisma 315
3.2.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 326
3.2.3.2. Czarownik swojego plemienia: wywiady 334
3.2.3.3. Twoja książka, Twoja wiedza: reklamy książek 338
3.2.3.4. Tę książkę warto znać: inne formy informacji o książce 346
3.2.3.4.1. On rysuje jej sny: sylwetki/portrety 346
3.2.3.4.2. Warto było chcieć: teksty, poświęcone książce i rynkowi wydawniczo-księgarskiemu 349
3.2.3.4.3. Kolory czasu: konkursy i akcje 353
3.2.4. Dowód artystycznej osobowości. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 363
3.3. „Twój Styl”: luksus dostępny dla wszystkich 370
3.3.1. Styl na lata: historia periodyku 370
3.3.2. Zawartość, akcje, czytelnicy 380
3.3.3. Róża jest różą jest różą jest…: książka na łamach pisma 385
3.3.3.1. Eliksir pisania: miejsce recenzji w układzie pisma 387
3.3.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 393
3.3.3.2. Łagodnieję z biegiem lat: wywiady 398
3.3.3.3. Przeczytaj koniecznie!: reklamy książek 401
3.3.3.4. Kto kupi buty dla noblistki?: inne formy informacji o książce 406
3.3.3.4.1. Książę i róża: sylwetki/portrety 407
3.3.3.4.2. Bez pouczania: teksty, poświęcone książce i rynkowi wy- dawniczo-księgarskiemu 409
3.3.3.4.3. Książka w prezencie! Konkursy i akcje 417
3.3.4. Jadę tam, gdzie wojna. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 420
3.4. „Elle”. Rzeczywistość lukrowana 427
3.4.1. Mój wybór, moje „Elle”: historia periodyku 427
3.4.2. Zawartość, akcje, czytelnicy 432
3.4.3. Przeczytaj: książka na łamach pisma 437
3.4.3.1. Do czytania, i oglądania: miejsce recenzji w układzie pisma 439
3.4.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 446
3.4.3.2. Gonię kanarka na dachu: wywiady 453
3.4.3.3. Książka potrzebna czytelnikom: reklamy książek 455
3.4.3.4. Poezja dnia codziennego: inne formy informacji o książce 460
3.4.3.4.1. Konkursy i akcje 461
3.4.4. Gazeta jak rolls-royce. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 464
3.5. Po stronie kobiet: „Zwierciadło”, „Twój Styl”, „Elle” a książka – wnioski porównawcze 468
Rozdział 4. Prasa młodzieżowa 479
4.1. Prasa młodzieżowa. Krótka charakterystyka 479
4.2. „Filipinka”: Tylko dla dziewcząt 487
4.2.1. Była sobie Filipinka: historia czasopisma 487
4.2.2. Zawartość, czytelnicy, akcje 494
4.2.3. Ile w Tobie z Bridget Jones?: książka na łamach pisma 497
4.2.3.1. Czytasz i w lot chwytasz: miejsce recenzji w układzie pisma 501
4.2.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 511
4.2.3.2. Jagodowa tajemnica: wywiady 517
4.2.3.3. Super książka!: reklamy książek 520
4.2.3.4. Czego uczysz się od Harry`ego Pottera?: inne formy informacji o książce 526
4.2.3.4.1. Pani z Bullerbyn: sylwetki/portrety 526
4.2.3.4.2. Teraz manga: teksty poświęcone książce 529
4.2.3.4.3. Wygraj książkę: konkursy i akcje 532
4.2.4. Gazety na medal. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 539
4.3. „Dziewczyna”: Jest wspaniała! 541
4.3.1. Dziewczyna taka jak Ty: historia czasopisma 541
4.3.2. Zawartość, czytelnicy, akcje 547
4.3.3. Batman zamiast Sienkiewicza: książka na łamach pisma 552
4.3.3.1. Proste życie: miejsce recenzji w układzie pisma 555
4.3.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 561
4.3.3.2. Tylko dla niegrzecznych…: reklamy książek 569
4.3.3.3. Wiedźmin czy Winicjusz?: inne formy informacji o książce 572
4.3.3.3.1. Nasi herosi: sylwetki/portrety 573
4.3.3.3.2. Pod kolor: konkursy i akcje 575
4.3.4. Odpowiedź jest bliżej niż myślisz [pis oryg.]. Inne informacje: o praise i środowisku dziennikarskim 580
4.4. „Cogito. Szkoła. Matura. Studia. Życie” 585
4.4.1. Pomyśleli, zaistnieli: historia czasopisma 585
4.4.2. Zawartość, akcje, czytelnicy 591
4.4.3. Jak wydać powieść?: książka na łamach pisma 594
4.4.3.1. Znajdź czas na bestseller: miejsce recenzji w układzie pisma 597
4.4.3.1.1. Zakres i charakter recenzji – przykłady 602
4.4.3.2. Mam pogodne usposobienie: wywiady 608
4.4.3.3. Idealny prezent: reklamy książek 612
4.4.3.4. Spotkaj swego pisarza: inne formy informacji o książce 618
4.4.3.4.1. Wokół książki: teksty poświęcone książce 619
4.4.3.4.1. Zapamiętaj, co przeżyłeś: konkursy i akcje 623
4.4.4. Grunt to dobry pomysł. Inne informacje: o prasie i środowisku dziennikarskim 630
4.5. Przepis na prasę dla młodzieży: „Filipinka”, „Dziewczyna”, „Cogito” – wnioski porównawcze 634
Rozdział 5. …aby nie ucichł szelest przewracanych kartek…: porównanie omówionych czasopism 643
5.1. Książka dla wszystkich?: recenzje, omówienia, streszczenia 651
5.2. Warto czytać: reklamy książek 664
5.3. Autor pisze na własną odpowiedzialność: wywiady 666
Zakończenie 669
Bibliografia 675
Indeks osobowy 685
Wykaz aneksów 707
Wykaz tabel 709
Wykaz zdjęć 713
Od Redakcji 719
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki
-
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social innovations by identifying real links between social need and a specific good, service, method and p...
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Publikacja dotyczy relacji krymsko-rosyjskich oraz rozwoju gospodarczego i społecznego Półwyspu Krymskiego. Zawiera kompleksową charakterystykę Krymu - wyjątkowej krainy geograficznej stanowiącej człon południowej części Niziny Wschodnioeuropejskiej. Znajduje się w niej opis znalezisk archeologic...
Miejsce i rola Krymu w polityce rosyjskiej i międzynarodowej Miejsce i rola Krymu w polityce rosyjskiej i międzynarodowej
-
Książka Teatr bliskiego kontaktu. Studia przypadków grup teatralnych wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym dotyczącą aktualiów rodzimego teatru niezależnego (i socjologii teatru w ogóle). Pomimo że Teatr Węgajty, Stowarzyszenie Teatralne Chorea i Teatr Szwalnia wyrastają z poniekąd już "klas...
Teatr bliskiego kontaktu. Studia przypadków grup teatralnych Teatr bliskiego kontaktu. Studia przypadków grup teatralnych
Katarzyna Kalinowska, Katarzyna Kułakowska, Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Emilia Zimnica-Kuzioła
(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planowania rozwoju, ujęte w kontekście geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, urbanis...
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia - zasady kierunkowe - koncepcja System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia - zasady kierunkowe - koncepcja
(19.91 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
Logika i przejrzystość wywodu to zalety tej pracy [...]. Ujęcie problemów jest twórcze, oryginalne, a także ciekawe, dlatego monografię czyta się z przyjemnością. Z recenzji prof. J. Garlińskiej-Bielawskiej * Monografia pt. Gospodarka międzynarodowa. Rys teoretyczny Magdaleny Rosińskiej-...
-
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających przedsiębiorstwem społecznym na temat ich stylu zarządzania, cech charakteru niezbędnych w ich pracy,...(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
This book is devoted to upwardly mobile university lecturers or people who "escaped the collective fate of their class". The upward mobility of the academic faculty is under-researched in the peripheries of global knowledge production, although there is a significant interest in the social mobili...
The Biographical Experience of Entering the Academic Profession. Popular-Class Lecturers at the Post-Socialist University The Biographical Experience of Entering the Academic Profession. Popular-Class Lecturers at the Post-Socialist University
-
Początki badań rozkładów dochodów i ich nierównomierności sięgają przełomu XIX i XX stulecia, kiedy ukazały się pierwsze prace włoskiego ekonomisty Vilfredo Pareto (1848-1923), współtwórcy teorii równowagi ekonomicznej. Monografia obejmuje szeroko rozumianą metodologię statystyczną dotyczącą r...
Klasyczne i nieklasyczne metody analizy nierówności dochodowych Klasyczne i nieklasyczne metody analizy nierówności dochodowych
-
Trójkąt kulinarny, body positivity, jednopłciowy model ciała to niektóre z zawartych w publikacji pojęć objaśniających jak ludzkie ciała kształtują się i są kształtowane przez społeczeństwo. Książka zabiera czytelnika w podróż przez różne sfery życia społecznego, w których ciało ludzkie odgrywa k...
Ciało i społeczeństwo. Socjologia ciała w badaniach i koncepcjach teoretycznych Ciało i społeczeństwo. Socjologia ciała w badaniach i koncepcjach teoretycznych
(25.46 zł najniższa cena z 30 dni)12.90 zł
29.95 zł(-57%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Książka na łamach wybranych czasopism w Polsce u progu XXI wieku Magdalena Przybysz-Stawska (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.