Komunikacja z klientami
- Wydawnictwo:
- Ridero
- Ocena:
- Stron:
- 164
- Dostępny format:
-
ePub
- Publikacja stworzona ze wsparciem AI
Opis
książki
:
Komunikacja z klientami
Komunikacja z klientami przedstawia istotę i funkcje komunikacji, techniki komunikacji, modele komunikacji.
Czytelnik znajdzie tu informacje o różnych stylach komunikacji, sposobach ich przekazywania.
Autor opisuje różnice między komunikacją werbalna i niewerbalną w kontekście kontaktu z klientem.
Książka zawiera liczne wskazówki, które pomagają radzić sobie z trudnymi sytuacjami oraz jak unikać konfliktów, a jednocześnie utrzymać dobre relacje z klientami.
Książka stworzona przy pomocy AI.
Wybrane bestsellery
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Komunikacja z klientami Elisabeth Coleger (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.