ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Piotr Golczyk
Jak zbudować efektywny dział marketingu? Piotr Golczyk - okładka książki

Jak zbudować efektywny dział marketingu? Piotr Golczyk - okładka książki

Jak zbudować efektywny dział marketingu? Piotr Golczyk - okładka audiobooka MP3

Jak zbudować efektywny dział marketingu? Piotr Golczyk - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
SAGA Egmont
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Czas nagrania:
3 godz. 41 min.
Czyta:
Leszek Filipowicz
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3 (8,75 zł najniższa cena z 30 dni)

24,99 zł (-72%)
6,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(8,75 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?

Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.

Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO.

Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.

Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex

Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.

Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Wybrane bestsellery

Piotr Golczyk

SAGA Egmont - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności