Jak pracować zdalnie i nie zwariować
- Autorzy:
- Aleksandra Pogorzelska, Patryk Wójcik, Barbara Wójcik
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Jak pracować zdalnie i nie zwariować
Wolnoć, Tomku, w swoim domku?
Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu...
Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu.
Wszystko po to, by termin "praca zdalna" przestał być dla nas synonimem chaosu, a stał się przyczynkiem do zawodowego sukcesu. W cięższych i lżejszych czasach.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować” także dla Twojej firmy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
O autorach książki
Aleksandra Pogorzelska - psycholog, trener i coach pracujący w sporcie i biznesie. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii dla firm, mowach motywacyjnych, doradztwie mającym na celu zwiększenie efektywności procesów wewnętrznych w firmach. Od 25 lat startuje w zawodach triathlonowych, ukończyła blisko 100 triathlonów, w tym dwa w kategorii Ironman.
Patryk Wójcik ― psycholog i konsultant biznesowy. W swojej pracy łączy wiedzę z zakresu psychologii i marketingu. Wielki zwolennik skutecznej edukacji online i pracy zdalnej. Jest twórcą platformy edukacyjnej Psychologia na wynos (psychologianawynos.pl). Specjalizuje się w technicznej produkcji kursów online, a także pomaga innym twórcom w odpowiednim ułożeniu programów merytorycznych. Swoją wiedzą dzieli się na blogu Architektura Sukcesu (www.architekturasukcesu.pl).
Barbara Wójcik - z wykształcenia psycholog. Od wielu lat pracuje z grupami i klientami indywidualnymi, ucząc w nieszablonowy sposób języka angielskiego. Kiedy prowadzi lekcje online, czuje się jak ryba w wodzie. W edukacji wykorzystuje swoją szeroką wiedzę psychologiczną, co ułatwia jej dostosowanie metody nauczania do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.
Ebooka "Jak pracować zdalnie i nie zwariować" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak pracować zdalnie i nie zwariować" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak pracować zdalnie i nie zwariować" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak pracować zdalnie i nie zwariować (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: BookJedenWie Witas JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czasy w jakich przyszło nam się uczyć i pracować nie są łatwe. Sama jestem studentką i zdalne nauczanie całkowicie mija się dla mnie z celem. Nie jestem typem człowieka, któremu łatwo wysiedzieć osiem godzin dziennie przed komputerem, dlatego wzięłam się za czytanie "Jak pracować zdalnie i nie zwariować" i oto moje przemyślenia.. Naprawdę za każdym razem, kiedy sięgam po książkę-poradnik mam cichą nadzieję na coś fajnego. Wręcz byłabym przerażona, gdybym musiała czytać nudne formułki motywacyjne, bo to zwyczajnie mija się z celem. Książka jest podzielona na sześć części: wstęp, cztery rozdziały i zakończenie. Muszę przyznać, że po przeczytaniu wstępu i pierwszego rozdziału, nie bardzo byłam zachęcona do dalszego czytania. Na szczęście przemogłam się i nie żałuję. Najbardziej spodobała mi się już druga część dotycząca zorganizowania przestrzeni do pracy. Spodobało mi się, że nie dostajemy w tej części suchych, oklepanych faktów, ale otrzymujemy całkiem nowe spojrzenie na organizację naszej pracy - zaczynając od planowania, a kończąc na koncentracji. Zdecydowanie polecam przeczytać "Jak pracować zdalnie i nie zwariować". Także uczniowie i studenci (jak ja) mogą coś z tego wynieść. Także, jeśli myśleliście, że praca lub nauczanie zdalne nie jest dla was, to zapraszam do lektury!
-
Recenzja: Horyzont bez końca Dudek MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Szukasz porady jak pracować z domu? Książka powstała w czasie pandemii, moim zdaniem bardzo trafnie odpowiada na problemy i potrzeby naszego społeczeństwa związane z problemem pracy zdalnej. Jak pracować zdalnie i nie zwariować. W tej książce znajdziesz praktyczne porady o tym jak pracować z domu. Spodziewałam się kolejnego poradnika o wyznaczaniu celów, być może narzędziach z jakich warto korzystać pracując zdalnie. Miłe zaskoczenie, bo autorzy skupiają się na naszej psychice, organizacji pracy, która wpłynie na zwiększenie efektywności nawet wtedy gdy pracujesz z domu, w którym tętni życie. Wiele osób nacisk i przejście na pracę z domu przyjęło z radością. Niestety pierwsze tygodnie pracy zdalnej pokazały, że taka praca nie jest dla każdego i nie każdy sam z siebie potrafi zmienić nawyki tak aby w domu pracować efektywnie. Wiele osób dostrzegło, że ciężko jest im się zmobilizować do pracy, że nie pracują efektywnie, bo ciągle coś ich rozprasza. Te osoby, z książki skorzystają najwięcej. Główne myśli z książki, czyli porady jak pracować z domu ? Obalenie pierwszego mitu! - praca zdalna, praca z domu nie jest dla każdego. Minusy pracy zdalnej: przełączenie się między pracą, a odpoczynkiem, poczucie samotności, niezadowalająca komunikacja z współpracownikami. Warto znać te elementy aby wypracować rozwiązania, które w choć minimalny sposób je zniwelują. Pamiętaj, wiele z naszych dotychczasowych przyzwyczajeń z pracy, z biura, nie sprawdzi się w pracy zdalnej. Nie próbuj ich na siłę przenosić do domu. Zrozum różnice i wypracuj rozwiązania efektywne. Praca w domu nie będzie nigdy taka jak w biurze. Sam musisz zadbać o komfort pracy, być może o granice czasu kiedy pracujesz i inni domownicy wiedzą, że wtedy nie należy Ci przeszkadzać. Organizując pracę, musimy po pierwsze, przestać robić to co jest dla nas niekorzystne. Będąc w domu wielu pracowników, sprawdza ciągle powiadomienia w mediach społecznościowych, jednym okiem ogląda telewizję. Jeżeli chcesz pracować zdalnie, zacznij od eliminacji rozpraszaczy. Skuteczność to robienie tych rzeczy, które przybliżają nas do osiągnięcia wyznaczonego celu. Nie myl też produktywności z wielozadaniowością. Nasze umysły nie są przystosowane do jednoczesnego wykonywania wielu zadań. Pracuj w blokach czasowych. Jak wynika z badań, najwięcej czasu tracimy na przełączaniu się miedzy zadaniami. Pomoże to też zachować równowagę miedzy pracą, a odpoczynkiem. Możesz tu skorzystać np. z techniki pomodoro, która mówi aby na przykład pracować 30 minut i zrobić 5 minut przerwy - z zegarkiem w ręku lub ustawionym budzikiem. Pamiętaj też o jednej dłuższej przerwie w ciągu dnia. Druga opcja to metoda 90 minut Tony’ego Schwartza, tutaj pracujesz w dłuższych blokach, bez dodatkowych przypadkowych przerw w trakcie. Po 90 minutach robisz przerwę około 15 minut. Poznaj swój rytm pracy Podczas pracy zdalnej warto znać swój zegar biologiczny i naturalny dla nas rytm pracy. Wolisz pracować rano, czy wieczorem? Kiedy jesteś najbardziej wydajny? Ja na przykład wiem, że ważne zadania musze wykonać z samego rana, najlepiej około 6 - 7 godziny. Wiem, też że około godziny 11 do 14 pracuję najmniej wydajnie, dlatego na ten czas planuję takie zadania, które nie wymagają ode mnie kreatywnego myślenia lub dużego skupienia. W tym czasie też robię dłuższą przerwę. Przeanalizuj Twój dzień pracy z domu. Zobacz co możesz poprawić, usprawnić. Przejmij odpowiedzialność, za dzień swojej pracy!
-
Recenzja: aciecwierz.pl Agnieszka CiećwierzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na samym początku książki autorzy opisują jak praca zdalna wyglądała wczoraj i jak wygląda dziś. Znajdziemy tam sporo odniesień do różnego rodzaju raportów jak i do słynnej książki “Remote Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne”. To, co może najbardziej zaciekawić czytelników to rozdział o tym, jak zorganizować swoją przestrzeń do pracy, a w nim oprócz rad dotyczących samej organizacji przestrzeni znajdziemy tipy na to, jak podnieść swoją skuteczność, jak wyznaczać priorytety, jak nauczyć się planowana pracy, czy też jak radzić sobie z prokrastynacją. Mnie najbardziej zaciekawił rozdział “Jak mieć więcej energii?”, dzięki któremu dowiedziałam się, że moim chronotypem jest Lew (wcześnie wstaje i wcześnie chodzi spać), jak i również dlaczego tak ważny jest odpoczynek (o którym zapominamy!). W ostatnim rozdziale znajdziecie informacje o komunikacji, która w czasie pracy zdalnej jest utrudniona, ale nadal niezwykle ważna. Sama książka ukazała się w bardzo dobrym momencie (lockdown), dzięki czemu może pomóc wielu osobom, które wcześniej nie miały styczności z pracą zdalną i nie wiedzą, jak zorganizować się w nowej rzeczywistości, ale nie tylko. Dla osób, które pracują już jakiś czas w trybie pracy zdalnej też znajdzie się coś ciekawego- chociażby chronotypy, czy też odświeżenie wiedzy na temat organizacji pracy własnej (nie oszukujmy się, każdy, kto pracuje zdalnie już jakiś czas ma swoje przyzwyczajenia, co do działania, a fajnie raz na jakiś czas coś zmienić, czy też spróbować czegoś nowego, co może usprawnić nasze działania). Szczerze polecam wszystkim, którzy choć raz zetknęli się z praca zdalną lub tym, którzy zamierzają przejść na taki model.
-
Recenzja: _zakamarek_ Twaróg AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Obecna sytuacja na świecie sprawiła, że wiele firm pozwoliło sowim pracownikom pracować zdalnie. Dla wielu osób było to spełnieniem marzeń, bo wreszcie mogą pracować w domu, w łóżku, w piżamie. Jednak wiele osób nie podeszło do tej zmiany zbyt entuzjastycznie. Jeszcze pół roku temu mało kto by uwierzył, że nowy pracownik może zacząć prace bez wizyty w biurze. Pomimo powolnego powrotu do dawnej rzeczywistości wiele firm nadal zaleca pracę z domu i umożliwia pracownikom możliwość wypożyczenia monitorów, krzeseł i biurek z biura do domu. Ale jak dać sobie radę z taką sytuacją na dłuższą metę. Książka ,, Jak pracować zdalnie i nie zwariować" porusza ten głośny i bardzo aktualny temat. Znajdziemy tam wiele wskazówek jak sprawić żeby nasza praca nadal była efektywna, jak postawić granicę między pracą a domowymi obowiązkami. Pozycja warta uwagi, szczególnie teraz gdy ten temat dotyczy tak wielu osób.
-
Recenzja: QulturaSlowa Justyna GulRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dla wielu osób praca z domu wydaje się być ideałem, do którego dążą. Można wówczas zasiąść w swoim ulubionym fotelu, wyglądać przez okno, podziwiając znajome widoki, popijać kawę z własnego, dobrego ekspresu. Co więcej, można wówczas spracować z każdego niemal zakątka globu, a także sterować godzinami pracy. Nie oznacza to oczywiście, że osoby pracujące z domu lekceważą sobie obowiązki, a nawet więcej – przejmują na siebie większą odpowiedzialność, również za zarządzanie sobą w czasie, niż w przypadku osób, które pracują w biurach. Są jednak osoby, które wolą zostawić za sobą domowy bałagan, płaczące dziecko czy unoszący się wszędzie zapach obiadu, bowiem w takich warunkach nie potrafią się skupić. Koronawirus nie dał wyboru ani jednej, ani drugiej grupie, bowiem dla wielu, niezależnie od ich preferencji, dzięki pandemii praca z domu stała się koniecznością. Jak zatem pracować w ten sposób efektywnie, nawet wówczas, kiedy jesteśmy raczej zwierzęciem biurowym? Jak sprawić, by nie odrywały nas domowe obowiązki, a nawet sami domownicy? Jak się zdyscyplinować, by móc wykonać wszystkie obowiązki w terminie? O wielu aspektach związanych z pracą z domu dowiemy się dzięki poradnikowi niezwykle przydatnemu szczególnie w obecnej sytuacji, pt. „Jak pracować zdalnie i nie zwariować”. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Sensus książka autorstwa Aleksandry Pogorzelskiej, Patryka Wójcik i Barbary Wójcik, czyli trzech osób pracujących właśnie zdalnie na co dzień, to zbiór praktycznych informacji i porad, dzięki którym możemy pracować wydajniej, jednocześnie przy zachowaniu komfortu psychicznego. To poradnik dla wszystkich pracujących, nawet jeśli w tej chwili nie musza pracować zdalnie, a także dla studentów, którzy również musieli zmienić nieco swoje przyzwyczajenia związane z nauką, a co więcej, już nie długo będą wkraczali na rynek pracy i kto wie – być może będzie to rynek pracy zdalnej. Książka składa się z czterech części, z czego pierwsza stanowi omówienie rynku pracy zdalnej, zarówno tego z przyszłości, jeszcze niedawnej, a także tego, jak wygląda on dziś, nie tylko w czasach globalizacji, ale pandemii. Autorzy namawiają do tego, by – w dobie gwałtownych zmian – zacząć się do nich przyzwyczajać, przede wszystkim pamiętając o swoim komforcie psychicznym oraz o tym, by dostosować środowisko pracy do siebie, a nie odwrotnie. Rozdział drugi stanowi szczegółowe omówienie kwestii związanych z organizacją swojej przestrzeni do pracy. Znajdziemy tu takie wskazówki, jak te dotyczące panowania nad czynnikami zewnętrznymi (nauczymy się m.in. wyznaczać granice i trzymać się ustalonych zasad i dowiemy się, czym jest np. technika resetowania pomieszczenia) oraz czynnikami wewnętrznymi (m.in. jak dbać o swoje nastawienie czy jak pokonać stres, który jest wrogiem produktywności i wzmocnić koncentrację). Część trzecia książki dostarczy nam informacji dotyczących dbania o wysoki poziom swojej energii, poprzez nastawienie swojego biologicznego zegara czy dbanie o odpoczynek, w tym higienę snu. Kolejny, ostatni już temat, dotyczy szeroko pojętej komunikacji, zrozumienia siebie i innych. Autorzy podpowiadają tu, jak m.in. prosić o pomoc czy też jak osiągnąć życiową równowagę i o nią dbać. Zawartość merytoryczna książki traktuje chyba o wszystkich problemach, z którymi borykają się osoby pracujący zdalnie, a każda z części dostarcza nam praktycznych rozwiązań. Książka ma tym większą wartość, że napisana jest przez osoby, które z pracą zdalną mają do czynienia każdego dnia, mogły zatem w praktyce zastosować wszystkie podawane przez siebie rozwiązania.
-
Recenzja: Kulturatka.pl Monika MaturaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
4 sierpnia swoją premierę miała książka „Jak pracować zdalnie i nie zwariować” autorstwa Aleksandry Pogorzelskiej, Patryka Wójcika i Barbary Wójcik wydana pod szyldem Onepress. Wolnoć, Tomku, w swoim domku? Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom – telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni – i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik – dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu… Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu. Wszystko po to, by termin „praca zdalna” przestał być dla nas synonimem chaosu, a stał się przyczynkiem do zawodowego sukcesu. W cięższych i lżejszych czasach.
-
Recenzja: KSIĄŻKI OKIEM KATARZYNY ŻARSKIEJ Katarzyna ŻarskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„… Są na pewno w twoim życiu momenty, kiedy od samego rana masz dużo energii i chcesz zająć się czymś naprawdę trudnym, aby później realizować wyłącznie przyjemne zadania …” Deszczowa aura sprawiła, że ze spaceru nici, ale jedynym plusem jest to, że mam czas na spokojnie napisać recenzję. Dla wielu osób w XXI wieku praca stała się sensem życia. To chęć posiadania, bycia najlepszym i udawania w niektórych przypadkach, że „można wiele”, budzi czasami wstręt. To wszystko zostało zweryfikowane przez pandemię koronawirusa. Wiem, już czasami nie można o nim słuchać, ale chyba stanie się on naszym towarzyszem doli i niedoli. Autorzy książki stawiają diagnozę w oparciu o odpowiednie czynniki. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Pokazują, jak dbać o własne samopoczucie i dobry stan fizyczny. To wyznaczanie priorytetów i nauka planowania bez zbędnego komplikowania tematu. Aleksandra Pogorzelska to psycholog i coach pracujący w sporcie i biznesie. Barbara Wójcik, która w swojej pracy wykorzystuje swoją szeroką wiedzę psychologiczną, oraz Patryk Wójcik, który jest zwolennikiem skutecznej edukacji online. Pracownik wykonuje swoje obowiązki dzięki umożliwiającym to narzędziom. Najważniejszy jest telefon lub laptop z dostępem do sieci. Prognozowaliśmy, że większy luz w domu przełoży się na wyższą efektywność. Guzik prawda. Wiele osób chodziło złych, poirytowanych i znużonych powtarzającym się zajęciem. Choć cenimy sobie swobodę w postaci home office nie do końca umiemy z niej skorzystać. W tle znajdują się dzieci, codzienne obowiązki czy lista zadań prywatnych. Przyznam szczerze, że mnie zainteresowało kilka aspektów. To nauka planowania, wyznaczanie celów i efektywność działania. Kolejnym ciekawym zagadnieniem jest higiena snu, oraz to, jak odnaleźć swoją życiową równowagę. Ludzie ogólnie mają problem z odpoczynkiem. Działamy na bardzo wysokich obrotach i nie potrafimy się przełączyć pomiędzy trybem pracy i odpoczynku. Wielu z nas boi się otrzymać etykietki człowieka leniwego. Nasz styl życia sprawia, że ciągle musimy być czymś zajęci. Z tyłu głowy mamy to, że konkurencja może nas wyprzedzić, dlatego mamy coraz większe trudności z samym odpoczynkiem. Zarywamy nocki i nie dbamy o higienę snu. Nadwyrężamy swoją zdolność koncentracji, co przekłada się na ciągłe zmęczenie i rozdrażnienie. To takie bombardowanie naszych głów nieodpowiednimi bodźcami zewnętrznymi. Podobnie jest ze stereotypami. Np. dla mnie to tak zwani udawacze w pracy, którzy zbierają się przed samym końcem dniówki do wykonania jakiegoś zajęcia. Podobnie jest np. z tym, że kot jest nieodłącznym towarzyszem starej panny Tak, jak wspominałam w zapowiedzi książki - skierowana jest ona dla tych, którzy nie boją się zmian i z odwagą patrzą w przyszłość. Gorąco polecam lekturę lekką i godną każdego odbiorcy
-
Recenzja: Menopauza.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak pracować zdalnie i nie zwariować to godny uwagi poradnik, który pokazuje jak efektywnie rozplanować sobie zadania i dążyć do osiągnięcia celu. Aleksandra Pogorzelska, Patryk Wójcik i Barbara Wójcik napisali go, korzystając z doświadczeń, jakie przyniósł lockdown. Wielu z nas z powodu pandemii koronawirusa pracowało zdalnie lub robi to nadal. Czy home office rzeczywiście jest taki fajny, jak mogłoby się wydawać? Czy osoby pracujące zdalnie są uprzywilejowane? Osoby, które mogę pozwolić sobie na home office, przez część społeczeństwa są traktowane jako uprzywilejowane. Praca z domu wydaje się spełnieniem marzeń. Nie trzeba wstawać bladym świtem, wskakiwać w koszulę i eleganckie spodnie, wykonywać pełnego makijażu etc. Do pracy wystarczy nam komputer, telefon i dostęp do szybkiego internetu. Home office wymaga dobrej samoorganizacji Tymczasem home office wcale nie jest tak lekki i przyjemny, jak mogłoby się wydawać. Wymaga bowiem doskonałej samoorganizacji. Trzeba znaleźć dla siebie wolną przestrzeń, w której nic nie będzie nam przeszkadzało. W praktyce nie jest to wcale łatwe, bo mamy dookoła siebie mnóstwo rozpraszaczy – dzieci, koty, telewizor, hałasujących sąsiadów. Na dodatek, gdy jesteśmy w domu, często brakuje nam samodyscypliny. Zamiast skoncentrować się wyłącznie na zadaniach do wykonania, włączamy pranie, gotujemy obiad, przez co pracujemy zdecydowanie mniej efektywnie. Nie każdy potrafi sam wytyczać sobie zadania do realizacji i je odhaczać z listy. Wiele osób podczas home office nie wiedziało, w co włożyć ręce, od czego zacząć etc. Jak oddzielić życie prywatne od zawodowego? Autorzy poradnika Jak pracować zdalnie i nie zwariować zwracają uwagę na jeszcze jedną istotną kwestię. Wiele osób nie potrafi oddzielić życia prywatnego od zawodowego. W rezultacie albo pracujemy po godzinach, skupiając się na realizacji zadania, co odbija się negatywnie na naszym czasie wolnym i odpoczynku, albo interesuje nas wszystko dookoła, ale nie praca. Niektórzy czują się także znudzeni pracą zdalną. Mają bowiem wrażenie, że każdy dzień jest podobny do poprzedniego. Dlaczego Polacy nie potrafią odpoczywać? Jak pracować zdalnie i nie zwariować to pozycja godna uwagi, zwraca bowiem uwagę na efektywne zarządzanie czasem i planowanie zadań. Ponadto autorzy sporo miejsca poświęcają kwestii odpoczynku i higieny snu. Wyrastamy w przeświadczeniu, że musimy realizować się w życiu zawodowym, odnosić kolejne sukcesy, wspinać się po kolejnych szczeblach. W rezultacie nie umiemy odpoczywać, bo ciągle działamy na pełnych obrotach. Gdy chcemy zwolnić, odpocząć, to czujemy potrzebę gnania dalej. Jeśli już zwolnimy, to czujemy się źle, bo nie przywykliśmy do takiego stanu rzeczy. Zdążyliśmy się bowiem zaadaptować do sytuacji, kiedy każdego dnia atakuje nas wiele bodźców.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7136-1, 9788328371361
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-08-04
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7270-2, 9788328372702
- Data wydania ebooka :
- 2020-08-04 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 116789
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Przykłady na ftp » 514.9kB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Zarządzanie
Motywacja
Spis treści książki
- Zapanuj nad czynnikami zewnętrznymi 20
- Zapanuj nad czynnikami wewnętrznymi 37
- Jak podnieść swoją skuteczność? 47
- Jak wyznaczać priorytety? 53
- Jak nauczyć się planowania? 58
- Jak zabrać się za realizację zadań? 72
- Dlaczego warto pracować w blokach czasowych? 79
- Jak wzmocnić swoją koncentrację? 86
- Dlaczego multitasking nie działa? 93
- Jak nastawić swój naturalny zegar biologiczny? 104
- Jak zadbać o higienę snu? 114
- Dlaczego powinniśmy nauczyć się w końcu odpoczywać? 121
- Jak dobrze zacząć i zakończyć dzień? 133
- Jak skutecznie prosić o pomoc? 154
- Jak nauczyć się patrzeć na świat z innej perspektywy? 166
- Jak odnaleźć życiową równowagę? 180
Wstęp 7
1. Praca zdalna wczoraj i dziś (wyzwania dzisiejszego świata) 11
2. Jak zorganizować swoją przestrzeń do pracy? 19
3. Jak mieć więcej energii? 103
4. Jak lepiej rozumieć siebie i innych? 153
Zakończenie 189
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak pracować zdalnie i nie zwariować Aleksandra Pogorzelska, Patryk Wójcik, Barbara Wójcik (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.