
Handel emisjami w teorii i praktyce
- Autorzy:
- Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 477
-
PDF
Opis książki: Handel emisjami w teorii i praktyce
Książka przedstawia handel emisjami jako jeden z kluczowych instrumentów ochrony środowiska. autorzy proponują interesujące teoretyczno-empiryczne studium zastosowania mechanizmu rynkowego w skali globalnej, regionalnej (unijnej) i krajowej, wykorzystywanego w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.
Dobór omawianych zagadnień został ukierunkowany tak, aby przedstawiane informacje Czytelnik mógł zastosować w praktyce działalności gospodarczej. w książce szczegółowo omówiono m.in.:
- teoretyczne i prawne podstawy funkcjonowania handlu emisjami,
- założenia międzynarodowego handlu emisjami,
- wybrane systemy i inicjatywy handlu emisjami na świecie,
- unijny system handlu uprawnieniami do emisji,
- najważniejsze elementy systemu handlu uprawnieniami do emisji w Polsce z punktu widzenia ich wpływu na działalność przedsiębiorstw,
- praktyczne aspekty funkcjonowania handlu emisjami wynikające z badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach uczestniczących w systemie handlu uprawnieniami do emisji w Polsce,
- rynkowe mechanizmy wspomagające osiągnięcie celów redukcyjnych emisji gazów cieplarnianych.
Kompleksowe ujęcie w publikacji najbardziej aktualnych zagadnień, pozwala zarekomendować ją praktykom - przedstawicielom przedsiębiorstw objętych obecnie i w przyszłości handlem emisjami, wykładowcom oraz studentom kierunków ekonomicznych, prawniczych i technicznych, a także szerokiemu gronu pozostałych interesariuszy systemu handlu emisjami.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "Handel emisjami w teorii i praktyce" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Handel emisjami w teorii i praktyce" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Handel emisjami w teorii i praktyce" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1351-5, 9788379413515
- Data wydania ebooka:
-
2011-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
Rozdział 1
Podstawy teoretyczne funkcjonowania handlu emisjami 13
1.1. Teoria zbywalnych uprawnień do emisji 14
1.2. Miejsce handlu emisjami wśród ekonomicznych instrumentów ochrony środowiska 16
1.3. Rodzaje rynków i formy organizacji handlu zbywalnymi uprawnieniami do emisji 22
1.4. Handel emisjami jako instrument ograniczania kosztów użytkowania środowiska 27
Rozdział 2
Podstawy formalno-prawne funkcjonowania handlu emisjami 31
2.1. Zmiany klimatu i ich skutki jako problem globalny 31
2.2. Początki i rozwój globalnych działań na rzecz ochrony klimatu 40
2.3. Globalne zobowiązania na rzecz ochrony klimatu jako podstawa międzynarodowego handlu emisjami 44
2.3.1. Uwarunkowania oraz skutki podpisania i wejścia w życie Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu 44
2.3.2. Uwarunkowania oraz skutki przyjęcia i wejścia w życie Protokołu z Kioto do Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu 52
2.4. Dokumenty i akty prawne Unii Europejskiej w zakresie ochrony klimatu oraz handlu emisjami 77
2.4.1. Początki i rozwój działań Unii Europejskiej na rzecz ochrony klimatu i wprowadzenia handlu emisjami 77
2.4.2. Programy i strategie Unii Europejskiej a ochrona klimatu i handel emisjami 80
2.4.3. Akty prawne Unii Europejskiej na rzecz ochrony klimatu, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji obejmujących funkcjonowanie handlu emisjami 89
2.4.3.1. Podstawowe akty prawne w zakresie realizacji postanowień Konwencji Klimatycznej i Protokołu z Kioto oraz funkcjonowania handlu emisjami 89
2.4.3.2. Akty prawne wspomagające realizację postanowień Konwencji Klimatycznej i Protokołu z Kioto 96
2.4.3.3. Pakiet energetyczno-klimatyczny 99
2.5. Krajowe dokumenty w zakresie ochrony klimatu oraz akty prawne regulujące funkcjonowanie handlu emisjami 107
2.5.1. Krajowe dokumenty w zakresie ochrony klimatu 107
2.5.2. Krajowe akty prawne regulujące funkcjonowanie handlu emisjami 116
Rozdział 3
Międzynarodowy handel emisjami oparty na ustaleniach Protokołu z Kioto 127
3.1. Istota funkcjonowania międzynarodowego handlu emisjami 127
3.2. Rodzaje transakcji z wykorzystaniem jednostek Kioto 133
3.3. System zielonych inwestycji 139
Rozdział 4
Ogólna charakterystyka systemów handlu emisjami gazów cieplarnianych na świecie 149
4.1. Amerykańskie systemy handlu emisjami 149
4.1.1. Regional Greenhouse Gas Initiative - RGGI 151
4.1.2. Western Climate Initiative - WCI 155
4.1.3. Midwestern Greenhouse Gas Reduction Accord - MGGRA. 160
4.2. Handel emisjami w Australii 162
4.3. Handel emisjami w Nowej Zelandii 164
4.4. Handel emisjami w Japonii 166
4.5. Międzynarodowe inicjatywy wspierające rozwój systemów handlu emisjami na świecie 171
Rozdział 5
Unijny system handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych 177
5.1. Ogólne ramy funkcjonowania systemu 178
5.1.1. Zakres geograficzny systemu 179
5.1.2. Gazy cieplarniane objęte systemem oraz wielkość ich emisji w UE 180
5.1.3. Okresy handlu uprawnieniami do emisji 182
5.1.4. Podstawowe zasady funkcjonowania systemu 185
5.1.5. Uczestnicy systemu 187
5.1.6. Działania objęte systemem 200
5.1.7. Charakterystyka uprawnień do emisji 203
5.1.8. Typy i rodzaje transakcji na rynku handlu uprawnieniami do emisji 207
5.1.9. Uczestnictwo w systemie z punktu widzenia operatorów 215
5.1.10 Krajowe plany rozdziału uprawnień 219
5.1.11 Kary 228
5.2. Monitorowanie i weryfikacja emisji gazów cieplarnianych 228
5.3. Rejestrowanie uprawnień 235
5.4. Planowane zmiany w unijnym systemie handlu uprawnieniami do emisji od 2013 roku 240
5.4.1. Włączenie dodatkowych działań i sektorów 240
5.4.2. Włączenie dodatkowych gazów cieplarnianych 245
5.4.3. Zmiany dotyczące limitu uprawnień 245
5.4.4. Zmiany w zakresie liczby uprawnień 247
5.4.5. Zmiany w zakresie alokacji uprawnień 247
5.4.6. Pozostałe zmiany 251
Rozdział 6
Najważniejsze techniczne aspekty organizacji procesu aukcji uprawnień do emisji w EU ETS 255
6.1. Teoretyczne podstawy organizacji procesu aukcji uprawnień do emisji 255
6.2. Aukcje uprawnień do emisji w pierwszym okresie rozliczeniowym 260
6.3. Aukcje uprawnień do emisji w drugim okresie rozliczeniowym 263
6.4. Aukcje uprawnień do emisji w trzecim okresie rozliczeniowym 272
6.4.1. Produkty sprzedawane na aukcji 275
6.4.2. Format i rozmiar aukcji 276
6.4.3. Dostęp do aukcji 278
6.4.4. Model aukcji 279
6.4.5. Liczba uprawnień sprzedawanych na aukcji w danym roku 282
6.4.6. Kalendarz aukcji 284
6.4.7. Licytator aukcji i jego funkcje 286
6.4.8. Monitorujący aukcję i jego funkcje 287
6.4.9. Zabezpieczenie 288
6.4.10. Zasady ogłaszania wyników aukcji i wnoszenia płatności za zakupione uprawnienia 289
6.4.11. Warunki dostawy wylicytowanych uprawnień 290
6.4.12. Opłaty i koszty organizacji procesu aukcji 290
6.4.13. Nadzór nad aukcjami 291
Rozdział 7
Wybrane elementy systemu handlu uprawnieniami do emisji w Polsce 295
7.1. System zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji w Polsce 295
7.2. Ogólne uwarunkowania i założenia systemu handlu uprawnieniami do emisji w Polsce 302
7.3. Krajowy plan rozdziału uprawnień 305
7.3.1. Krajowy plan rozdziału uprawnień na lata 2005-2007 307
7.3.2. Krajowy plan rozdziału uprawnień na lata 2008-2012 312
7.4. Przyznawanie i wykorzystywanie uprawnień do emisji oraz zasady uzyskiwania zezwoleń 319
7.4.1. Przyznawanie i wykorzystywanie uprawnień 319
7.4.2. Zasady uzyskiwania zezwoleń 323
7.5. Monitorowanie i raportowanie wielkości emisji, rozliczanie uprawnień do emisji oraz kary pieniężne 325
7.5.1. Monitorowanie i raportowanie wielkości emisji CO2 325
7.5.2. Weryfikacja i rozliczanie emisji CO2 342
7.5.3. Kary pieniężne 343
7.6. Uczestnictwo w handlu uprawnieniami do emisji jako uwarunkowanie działalności biznesowej prowadzących instalacje objęte systemem 344
7.7. Aspekty rachunkowe i podatkowe handlu emisjami 353
7.7.1. Księgowe ujęcie uprawnień do emisji CO2 353
7.7.2. Aspekty podatkowe handlu emisjami 362
7.8. Planowane zmiany w funkcjonowaniu systemu handlu emisjami w Polsce 366
7.8.1. Planowane zmiany w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych 367
7.8.1.1. Ogólne uwarunkowania i założenia projektowanej ustawy 367
7.8.1.2. Administrowanie systemem 371
7.8.1.3. Rozdział uprawnień do emisji 372
7.8.1.4. Przyznawanie uprawnień do emisji dla operatorów statków powietrznych i prowadzących instalacje. 374
7.8.1.5. Aukcje uprawnień do emisji 377
7.8.1.6. Zezwolenia 377
7.8.1.7. Szczególne zasady wydawania zezwoleń podmiotom podejmującym realizację instalacji 378
7.8.1.8. Monitorowanie i rozliczanie wielkości emisji 379
7.8.1.9. Grupa instalacji 381
7.8.1.10. Wykorzystanie jednostek poświadczonej redukcji emisji i jednostek redukcji emisji 381
7.8.1.11. Kary pieniężne 381
7.8.2. System bilansowania i rozliczania wielkości emisji dwutlenku siarki (SO2) i tlenków azotu (NOX) dla dużych źródeł spalania 382
Rozdział 8
Praktyczne aspekty funkcjonowania handlu uprawnieniami do emisji CO2 w przedsiębiorstwach w Polsce - wyniki badań ankietowych 389
8.1. Sposób przydzielenia odpowiedzialności w przedsiębiorstwie za zadania związane z uczestnictwem w systemie 392
8.2. Liczba przyznawanych uprawnień do emisji CO2 a rzeczywiste potrzeby przedsiębiorstw 393
8.3. Preferowane formy sprzedaży i zakupu uprawnień do emisji CO2 oraz zainteresowanie innymi formami wykorzystania jednostek EUA, ERU oraz CER 394
8.4. Problemy związane z udziałem w systemie handlu uprawnieniami do emisji CO2 z punktu widzenia przedsiębiorstw 397
8.5. Wpływ handlu uprawnieniami do emisji CO2 na zmiany w przedsiębiorstwach 399
Rozdział 9
Rynkowe mechanizmy wspomagające osiągnięcie celów redukcyjnych emisji gazów cieplarnianych 403
9.1. Mechanizm czystego rozwoju 404
9.1.1. Organy i instytucje związane z realizacją projektów CDM 406
9.1.2. Procedura realizacji projektów CDM 410
9.1.3. Rodzaje przedsięwzięć realizowanych jako projekty CDM 417
9.1.4. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji projektów CDM 419
9.2. Mechanizm wspólnych wdrożeń 422
9.2.1. Organy i instytucje związane z realizacją projektów JI 424
9.2.2. Procedury realizacji projektów JI 429
9.2.2.1. Procedura realizacji projektów JI w ramach ścieżki pierwszej 431
9.2.2.2. Procedura realizacji projektów JI w ramach ścieżki drugiej 438
9.2.2.3. Procedura realizacji projektów JI poza granicami kraju 440
9.2.3. Rodzaje przedsięwzięć realizowanych jako projekty JI 440
9.2.4. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji projektów JI 444
9.3. Powiązanie mechanizmów elastycznych z unijnym systemem handlu uprawnieniami do emisji 446
9.4. Mechanizm offsetowy poza Protokołem z Kioto 450
Bibliografia 463
Akty prawne 471
Strony internetowe 476
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Handel emisjami w teorii i praktyce Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.