Google+ dla biznesu
- Autor:
- Chris Brogan
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Power
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Google+ dla biznesu
Google+ naprawdę może w tym pomóc!
Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szansy i zacznij swoje działania biznesowe w Google+ już dziś!
Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym czasu ani pieniędzy. Nauczysz się wykorzystywać Google+ w zakresie obsługi klienta, promocji, uzyskiwania rekomendacji czy bieżącej współpracy. Dodatkowo poznasz możliwości Kręgów oraz Spotkań. Dowiesz się też, jak zbudować profil przyciągający uwagę oraz jak zaopatrzyć go w interesujące treści, zarówno tekstowe, jak i multimedialne. Książka ta jest idealną pozycją dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy w sieci oraz za wzrost sprzedaży.
Załóż swój profil w Google +, a następnie:
- dodaj atrakcyjne treści
- opublikuj materiały wideo i audio
- zdobądź nowych klientów
- zbuduj swój wizerunek
- zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność Twojej marki!
Nie zostawaj w tyle - dołącz do Google+!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,96 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(108,16 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,14 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
To zbiór esejów uczniów i współpracowników Napoleona Hilla. Ujęte w ich tekstach spostrzeżenia, wskazówki i cytaty to cenne źródło wiedzy i inspiracji, które pomoże Ci w rozwoju osobistym, realizacji planów i celów, wreszcie osiągnięciu sukcesu finansowego i zawodowego. To uniwersalna pozycja, do której możesz wracać zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę - gwarantujemy, że za każdym razem wyniesiesz z lektury cenną wiedzę i nowe wartości!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,14 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(21,45 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Ebooka "Google+ dla biznesu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Google+ dla biznesu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Google+ dla biznesu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Google+ dla biznesu (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: proto.pl 2013-08-21Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Google+ dla biznesu” to pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców, przedstawicieli agencji PR, mediów społecznościowych oraz departamentów komunikacji i marketingu, którzy w krótkim czasie chcą się zdecydować, czy sieć społecznościowa Google jest miejscem dla nich odpowiednim.
Autor, Chris Brogan, profesjonalny mówca, czołowy bloger i doradca ds. mediów społecznościowych, w pierwszych rozdziałach w bardzo jasny sposób wprowadza czytelnika w tematykę Google+, omawiając jego ekosystem i opisując kluczowe funkcjonalności z punktu widzenia użytkowników.
Na wyróżnienie z pewnością zasługuje rozdział 3. Dzień z Google+, w którym znani eksperci marketingu, znawcy mediów społecznościowych i blogerzy zwięźle opisują, w jaki sposób wykorzystują Google+: jaka jest ich strategia, ile czasu dziennie poświęcają na komunikację w tej sieci społecznościowej i w jakich szczególnych przypadkach ma ona zastosowanie. Wspomniany rozdział uzupełniony został wskazówkami dla przedstawicieli innych zawodów, między innymi pisarzy, pośredników w handlu nieruchomościami, dziennikarzy, dyrektorów czy nauczycieli.
W dalszej części książki autor skupia się na możliwości wykorzystania Google+ jako narzędzia do budowania marki zarówno osobistej, jak i firmowej. Podobnie jak wcześniej, wspomaga się przy tym głosami znanych ekspertów oraz przykładami firm skutecznie działających na Google+.
Książkę napisaną charakterystycznym dla Brogana, często zabawnym językiem, czyta się jednym tchem. Co ważne, wskazówki autora są po pierwsze bardzo wartościowe (pomimo niektórych oczywistości), a po drugie - na tyle uniwersalne, że z powodzeniem sprawdzą się w innych sieciach społecznościowych. Niezależnie więc od tego, czy finalnie zdecydujemy się na obecność na Google+, czy nie, czas spędzony nad tą książką nie będzie czasem straconym. -
Recenzja: yarpo.pl 2012-11-02Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Serwisy społecznościowe stają się ostatnio coraz ważniejszą areną zmagań marketingowców. Kolejne pojawiające platformy pokazują, że rynek ten wciąż jeszcze rośnie.
Jednym z najnowszych serwisów społecznościowych mającym jakiekolwiek znaczenie jest Google+, którego w skrócie można uznać, za odpowiedź giganta wyszukiwarkowego na facebooka.
Tyle w skrócie, bo w rzeczywistości różnic jest sporo, tak w funkcjach dostępnych na obu serwisach, jak i w samym sposobie "życia" na danej platformie.
Chris Brogan zastrzega w kilku miejscach, że nie ma nic wspólnego z Google, że nikt z tej firmy nie zlecił mu napisania tej książki, ani nie dostaje lepszych wyników w wyszukiwarce w zamian. Po prostu uważa, że Google+ jest warte poznania i wykorzystania w codziennych działaniach marketingowych.
Co spodobało mi się w książce to raczej nastawienie na opis tego, co zyska się korzystając z G+, a nie na to jaki to on jest "fajny" i nowoczesny. Autor bardzo często podaje przykłady z własnego życia pokazujące jak dany wpis pomógł mu w zdobyciu nowych kontaktów biznesowych. Co więcej - podaje przykłady z innych serwisów, np. z twittera. Zatem należy uznać, że wiedza przekazana w tej książce odnosi się raczej do "działań promocyjnych w internecie z wykorzystaniem serwisów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Google+".
Czy książka da Ci prosty przepis na to, jak zarobić miliony? NIE.
Czy książka da Ci prosty przepis jak zdobyć popularność w Internecie? Raczej nie.
Czego zatem możesz oczekiwać? Podzielenia się pewnym doświadczeniem, sporego zbioru dobrych rad i wskazówek, co robić, aby zachęcić użytkowników do większej interakcji z Tobą -> Twoją firmą. Naczelna zasada, której hołduje autor: "ludzie robią interesy z ludźmi, których lubią". Dlatego w tej pozycji bardzo wiele miejsca poświęcone jest temu, jak należy budować odpowiednie relacje z klientem.
Książkę oceniam jako przydatną. Choć... nie korzystam aktywnie z Google+, ani projekt, w którym aktualnie pracuję nie ma (jeszcze?) konta akurat na tym serwisie, to po przeczytaniu dałem tę książkę osobie odpowiedzialnej za marketing internetowy naszego produktu. Sądzę, że z mojej strony to najlepsza rekomendacja, jaką może otrzymać taka książka ;) -
Recenzja: pijarukoksu.wordpress.com Jakub „Pijaru Koksu” Prószyński, 2012-08-29Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
“Google+ dla biznesu,” najnowsza książka Chrisa Brogana (w Polsce wydane przez OnePress), amerykańskiego blogera i specjalisty od społeczności. Przyznam, że lekturę zaczynałem pełen sceptycyzmu i… ten sceptycyzm wobec społecznościówki Google’a zachowałem. Nie chcę Was jednak zrażać do lektury, bo jak dowiecie się z dalszych części tego wpisu, książka jest warta przeczytania.
Zanim jednak przejdę do swoich wynurzeń i refleksji dodam, że Brogan potraktował Plusa jako „next big thing” w społecznościach. Coś co zmienia podejście wielu ludzi do tego rodzaju medium. Jako early adopter był tam jeszcze w fazie „zamkniętej bety” i od samego początku obserwował rodzące się trendy i szkoły korzystania z tej platformy. Autor określił ją jako pełniejszego w treści Twittera, co za bardzo nie mija się z prawdą, ale chyba znamy polskie realia, prawda? Do rzeczy!
Google +, czyli Graal socialu?
Nie podzielam entuzjazmu Brogana i podzielać jeszcze długo nie będę. W Polsce mimo 2,5 (rzekomych) milionów użytkowników, nadal jest tam po prostu nudno. Wchodzę, przewijam feed i wychodzę. Nie pomogła nawet lista Mashable z 10 ciekawymi kręgami branżowymi. Dalej więcej wyciągam z Twittera i List na Facebooku.
Zaletami G+ miała być czytelność i targetowanie wiadomości na różne kręgi. Minusem jest to, że w Polsce wciąż najbardziej obecni są tam ludzie z branży marketingowej i technologicznej. A minął już ponad rok od premiery!
"Zwróć uwagę (…) Google+ to jedyna sieć społecznościowa stworzona przez firmę, której inny produkt – wyszukiwarka – od wielu lat jest światowym liderem."
Brogan tym cytatem nieświadomie wyjaśnia jakie są największe korzyści z bycia obecnym na G+, czyli pozycjonowanie i widoczność w wyszukiwarkach. Nawet jeśli tworzymy profil tylko jako wizytówkę internetową firmy. No i nie zapominajmy, że to taki bardzo rozwinięty arkusz ankiety na temat tego, jakie reklamy od Google chcielibyśmy dostawać. Każdy +1 to kolejne zmiany w algorytmie. ;)
Nie odkrywamy tu Ameryki i Brogan też tego nie zrobił. Opisał pokrótce jak uzupełnić swój profil, na co zwrócić uwagę i tak dalej. Typowe tutorialowe sprawy, dla tych, którzy zajrzeli do serwisu po raz pierwszy. Ja jednak całą książkę odebrałem na sposób, którego chyba nie planował.
Co autor miał na myśli?
"Używam terminu “społeczność” ostrożnie, ponieważ ludzie zwykle myślą o społeczności jak o statycznej rzeczy z ustalonymi granicami i dokładnie określonej liczbami. Patrzą na to, ile osób „lubi” ich stronę na Facebooku, i myślą, że to ta liczba. Patrzą na listę mailingową i myślą, że to ta liczba. Patrzą, ile osób obserwuje ich na Twitterze i ilu użytkowników dodało ich do kręgów na Google+ – myślą, że to ta liczba. Jednak pojęcie „społeczności” jest znacznie bardziej płynne. W rzeczywistości jedynie aktywne i słuchające (uważni!) osoby tworzą społeczność."
Brogan świetnie opisuje procesy „ludzkiego” obchodzenia się ze społecznościami, słuchania ich i wchodzenia z nimi w dialog, a także kurateli treści. Przydatne zarówno dla community managerów, blogerów, czy małych przedsiębiorców. Książka ta jest pełna porad personal brandingowych i wizerunkowych.
Wspomniałem o kurateli treści, której Brogan poświęcił całkiem sporo miejsca w ujęciu korzystania z Google+, lecz spokojnie można to przełożyć na każdą inną społecznościówkę. Chyba G+ był pretekstem do podzielenia się niektórymi przemyśleniami.
W książce znajdziemy ciekawą wypowiedź Steve’a Rosenbauma, autora Curation Nation:
"Kiedyś dzielenie się było >fajne<. Ale to było wtedy, kiedy jeszcze inne sposoby wyszukiwania informacji działały prawidłowo. Media działały. Wyszukiwarki działały. A dzisiaj wszystkie te stare systemy, które odfiltrowywały hałas i dostarczały wartościową treść, są zepsute. Dzielenie się jest jedynym sposobem, któremu możemy zaufać w kwestii oddzielania sygnału od zakłóceń.
(…)
Dzielenie się informacjami to więcej niż tylko wskazanie ciekawej treści – to niewyrażona wprost rekomendacja. Dzieląc się rzeczami mającymi znaczenie, budujesz swoją kolektywną cyfrową >opowieść<, opowieść na temat tego, w co wierzysz i co polecasz."
Przede wszystkim Brogan w swojej książce pisze, żeby dzielić się na G+ treściami nie tylko biznesowymi, ale również bliższymi naszej prywatności. Pisze z perspektywy kogoś, kto reprezentuje firmę, pokazuje jej ludzkie oblicze. Dlatego ja tego do końca nie kupuję, bo w Polsce taki mechanizm działa w small biznesie, start-upach i może redakcjach magazynów. Reszta marketingu społecznościowego jest prowadzona przez agencje lub działy wewnętrzne firm i tu nie ma miejsca na budowanie wizerunku rzecznika (oczywiście są wyjątki od reguły). Dlatego te wszystkie porady radziłbym przenieść na grunt osobisty, personal brandingowy lub blogerski.
I nie jest też do tego potrzebny właściwie Google+, bo te same cele można realizować na Facebooku czy Twitterze. Niemniej jednak czytając z włączonym filtrem treści i omijając niektóre rozdziały poczułem jakbym czytał dodatek do Zaufania 2.0, które było pisane przed największym boomem social mediów. To również dużo ciekawych przemyśleń na temat dystrybucji treści ze strony/bloga do kanałów social mediowych (z “centrum dowodzenia” na “posterunki” – jak to ujął Brogan).
Oczywiście wielu z Was, czytelników, może mieć odmienne zdanie jeśli chodzi o potencjał i wykorzystanie Google+, wtedy jest to książka dla Was praktycznie obowiązkowa. Jeśli zaś stronicie od obecności w tej społecznościówce, to sporą ilość stron możecie pominąć. Dla mnie to książka o e-wizerunku i budowaniu kapitału społecznościowego, która jak to zwykle bywa jest w wielu aspektach niedopasowana do naszego rynku.
Jeśli chcecie uniknąć zawodu, czytajcie ją z włączonym filtrem treści i uważajcie na typowe amerykanizmy. ;) -
Recenzja: Dziennik Internautów Małgorzata Gontarek, 2012-08-27Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po ostatnim bestsellerze, jakim była książka "Zaufanie 2.0", Chris Brogan rzuca kolejny kąsek do pożarcia socialmediowym sępom. Na rynku pojawiła się ostatnio jego nowa książka pt. "Google+ dla biznesu" i mam wrażenie, że znakomicie wpasowała się w czas, bowiem Google Plus właśnie teraz zaczęło nabierać wiatru w żagle.
Zainteresowanie stronami biznesowymi w ramach tego medium może niebawem znacznie wzrosnąć. Warto zatem już teraz wyjść naprzeciw rosnącym w siłę trendom. Chris Brogan to uznany profesjonalny mówca i znawca sieci społecznościowych, który zjadł zęby na blogowaniu i działalności medialnej, więc posiada niezwykły dar przekazywania swojej wiedzy w sposób ciekawy i nietuzinkowy.
"Społecznościowi poligamiści" przyjęli pojawienie się się Google+ jako kolejne pole do eksperymentowania i budowania relacji ze swoimi znajomymi, klientami czy też partnerami biznesowymi. Być może kiedyś, w wyniku tych eksperymentów, Facebook będzie musiał oddać palmę pierwszeństwa i pogodzić się z hegemonią giganta z Mountain View. Brogan, opowiadając o tym wszystkim w książce "Google + dla biznesu. Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami", nie podaje się jednak za wizjonera i bierze wszelkie możliwe scenariusze pod uwagę.
Osoby, które szukają konkretnych wskazówek biznesowego obchodzenia się z Google+, na pewno takie znajdą. Eksplorując treść lektury, ma się wrażenie, że wspólnie z autorem zaglądamy w bebechy tego organizmu, doświadczamy testów na żywym organizmie. Pamiętać należy jednak, że z założenia samego autora książka nie jest instrukcją obsługi sieci społecznościowej Google+ i nie znajdziemy w niej opisu typowych aspektów technicznych. Brogan raczej koncentruje się na tym, jak wykorzystać dostępne narzędzia w biznesowych działaniach, niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z małą firmą czy wielką korporacją.
Dzięki tej książce dowiecie się m.in. o pozycji Google+ w biznesowym ekosystemie, dlaczego warto budować audytorium i do czego można wykorzystać kręgi. Brogan nazywa Google+ "posterunkiem" dla "właściwej bazy", czyli strony internetowej firmy, przez co daje do zrozumienia, że strona biznesowa to tylko kanał wsparcia, kolejny wspomagacz dla biznesu. Szczerze przekonuje, że nie należy przeceniać jej wartości.
Nie zabrakło również tematu poświęconego pozycjonowaniu. Autor książki niejednokrotnie udowadnia, że odpowiednie działania w obrębie Google+ mają wpływ na ranking naszej strony w Google. Obecnie Facebook przyćmiewa Google+ pod względem liczby użytkowników, ale nie pozwala nawet na indeksowanie treści. Mam wrażenie, że taka właśnie podprogowa mantra przewijała się cały czas w treści tej książki. Niejednokrotnie odczuwałam, przemycane treści porównawcze dotyczące tych dwóch gigantów z naciskiem na przewagę tytułowego serwisu w kontekście samej wyszukiwarki Google. Osobiście uważam, że sprawa pozycjonowania się Google+ to najważniejsze zagadnienie w całej książce, szkoda tylko, że sam Brogan nie rozwinął tego szerzej. Jeśli poszukujecie twardych danych i specjalistycznej wiedzy z SEO to, nie znajdziecie jej w tej książce (w kontekście Google+).
W książce nie zabrakło też ciekawych studiów przypadków. W jednym z rozdziałów możemy przeczytać o tym, jak inni wykorzystują Google+ w celach biznesowych, m.in.: Michaell Dell, Scott Monty (Ford) czy Jennifer Cisney (Kodak). Najbardziej przypadł mi do gustu rozdział o "ciepłej sprzedaży", w którym tylko potwierdziła się teza, jaką wyznaję, że sprzedaż przez sieć społecznościową nie polega na wciskaniu ofert do strumienia. Ta część książki może okazać się niezwykle wartościowa dla osób działających w obszarze e-commerce. Jednak nie tylko internetowi sprzedawcy znajdą tu dla siebie coś wartościowego, praktycznie każdy może z tej pozycji uzyskać wiele przydatnych informacji o działaniach w Google+, no, chyba że jest się dekarzem, ale o tym dlaczego, doczytajcie sami...
Mam nadzieję, że Google+, będące kolejnym insygnium władzy Google, nie będzie jedynie zbiorowiskiem martwych dusz lub zagorzałych geeków, a kolejną ciekawą platformą rozwoju dla biznesu.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Google+ for Business: How Google's Social Network Changes Everything
- Tłumaczenie:
- Weronika Łabaj
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4967-9, 9788324649679
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-07-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6313-2, 9788324663132
- Data wydania ebooka :
- 2012-11-13 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 9765
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Kim jestem? (14)
- Co znajdziesz w tej książce? (14)
- Dlaczego Google+ jest "tą kolejną Wielką Rzeczą"? (18)
- Przewidywanie przyszłości (19)
- Facebook jest lepszy. Twitter jest lepszy. LinkedIn jest siecią dla firm (20)
- Moje pierwsze doświadczenia z Google+ (21)
- Google+ wygląda zupełnie jak inne sieci społecznościowe (22)
- Dlaczego Google+ jest tak interesujące? (22)
- Kultura dzielenia się (23)
- Kolejna sieć społecznościowa? Serio? (24)
- Co ludzie robią na Google+? (25)
- Miejsce Google+ w biznesowym ekosystemie (28)
- Możliwości Google+ (28)
- Przygotuj się na nowe możliwości (31)
- Osobiste podejście i osobowość (32)
- Wpisy "biznesowe" i "osobiste" (33)
- Zacznij wcześnie (34)
- Co możesz osiągnąć dzięki Google+? (34)
- Masz takie możliwości, jakie sam sobie tworzysz (35)
- Mój dzień z Google+ (38)
- Wywiad ze Scottem Montym (firma Ford Motor) (39)
- Wywiad z Gregiem Pakiem, autorem komiksów oraz scenarzystą (40)
- Wywiad z Jenny Cisney, główną blogerką firmy Kodak (42)
- Wywiad z Darrenem Rowsem, profesjonalnym blogerem (ProBlogger) (43)
- Wywiad z Jacqueline Carly, instruktorką fitness (44)
- Kilka częściowo fikcyjnych "dni z życia" (45)
- Pisarz (45)
- Pośrednik nieruchomości (46)
- Dziennikarz (47)
- Dyrektor sprzedaży (47)
- Nauczyciel (48)
- Fotograf (49)
- Dyrektor (50)
- Podsumowanie (51)
- Biznesowe znaczenie profilu (54)
- Profil Google+ dla Twojej firmy (54)
- Biznes tworzą ludzie (54)
- Kontakty przed sprzedażą (55)
- Jak widzą Cię inni? (56)
- Zakładka "O mnie" - podstawy (59)
- Zacznij od podstaw (61)
- Zdjęcie profilowe (61)
- Edycja danych osobowych (62)
- Edycja podpisu (62)
- Najważniejsza część Twojego profilu - sekcja "O mnie" (63)
- Zatrudnienie - przydatna sztuczka (64)
- Linki (64)
- Po uzupełnieniu profilu... (64)
- Czym są kręgi? (66)
- Skąd mam wiedzieć, że ktoś dodał mnie do swojego kręgu? (67)
- Wzajemna obserwacja (68)
- Tworzenie i nazywanie kręgów (68)
- Kręgi wychodzące i wchodzące (69)
- Udostępnianie kręgów (70)
- Organizowanie kręgów (70)
- Kogo obserwować? (72)
- Friendsurfing (72)
- Czy my się znamy? (73)
- Czy powinieneś obserwować celebrytów? (73)
- Więcej o kręgach wychodzących (74)
- "Kręgowe" triki (74)
- Zarządzanie kręgami (75)
- Podsumowanie (75)
- Google+ to nie blog i to coś więcej niż Twitter (78)
- Publikowanie treści na Google+ (79)
- Opcje udostępniania (81)
- Formatowanie opublikowanego tekstu (81)
- Publikowanie zdjęć (83)
- Publikowanie filmów wideo (84)
- Publikowanie miejsc i lokalizacji (84)
- Wpisy - inne możliwości (84)
- Blokowanie komentarzy i dalszego udostępniania (85)
- Wartość udostępniania treści (86)
- Różne podejścia do udostępniania treści (88)
- Jennifer Cisney (Kodak) (88)
- Michael Dell (prezes firmy Dell) (89)
- Scott Monty (firma Ford Motor) (89)
- Bill Gerth (specjalista ds. mediów społecznościowych w Comcaście) (90)
- Co wyróżnia Google+? (90)
- Właściciel restauracji (91)
- Animator społeczności (92)
- Sklep internetowy (93)
- Profesjonalny mówca lub wizjoner (94)
- Pisarz, fotograf i artysta (95)
- Zdobywanie kontaktów przez publikowanie (96)
- Ceń uwagę swojego audytorium (97)
- Uwaga to dar (100)
- Niech to będzie o nich (100)
- Zamień autopromocję na uznanie dla innych (100)
- Nie trać okazji do sprzedaży (101)
- "Ciepła" sprzedaż - ogrzewanie sprzedaży (101)
- Daj się poznać (102)
- Trudna sprzedaż (102)
- Programy partnerskie i Google+ (104)
- Dwa aspekty sprzedaży (105)
- Technika dająca przewagę - mów o konkurencji (106)
- Nie zajmujesz się bezpośrednio sprzedażą (106)
- Jakość - nie ilość (110)
- Jak zmierzyć rozmiar swojego audytorium? (110)
- Doceń swoje audytorium (112)
- Co interesuje Twoje audytorium? (112)
- Czym dla ludzi jest społeczność? (113)
- Rozpal ognisko (114)
- Kluczem jest łączenie ludzi (114)
- Czas "pomiędzy" jest ważny (115)
- Jesteś agencją reklamową (116)
- Niech klient będzie Twoim bohaterem (116)
- ABC budowania społeczności (116)
- Znaczenie promowania wartościowych informacji (120)
- Dzielenie się jako praktyka (122)
- Budowanie zainteresowania (123)
- Jesteś wydawcą magazynu (123)
- Komentowanie udostępnionej treści (124)
- Jak wygląda Twój magazyn? (125)
- Dwa przydatne narzędzia (125)
- Organizacja pracy (126)
- Czy udostępnianie treści przynosi korzyści biznesowe? (127)
- John Herman - spotkaniowy showman (130)
- Michael Dell - przystępny prezes (131)
- Muhammad Yunus - zmienianie świata (131)
- Mark Horvath - rozdawanie pizzy, skarpetek i nadziei (132)
- Robert Scoble i Rackspace (134)
- Moje techniki gwarantujące przewagę (135)
- Wygląd stron biznesowych (140)
- Reguły dla stron biznesowych (140)
- Funkcjonalności, które będą wkrótce (albo już są) dostępne (141)
- Jak firmy mogą korzystać ze stron biznesowych? (142)
- Ciekawe strony biznesowe (144)
- Corcoran Group - https://plus.google.com/106654503918907830147/posts (144)
- Dallas Cowboys - https://plus.google.com/106281600940449244340/posts (144)
- Intel - https://plus.google.com/111660275132722215045/posts (144)
- Edelman Digital - https://plus.google.com/106069281351191490929/posts (145)
- Forbes - https://plus.google.com/116243183460563505245/posts (145)
- NASA - https://plus.google.com/102371865054310418159/posts (146)
- Rola strony biznesowej w prowadzeniu firmy (146)
- Solidna wizytówka (147)
- "Bazy domowe", "posterunki" i wyszukiwanie (150)
- Sygnały społecznościowe (151)
- Ruchome piaski (152)
- Ludzie mają znaczenie (153)
- Jak wykorzystać Google+, by poprawić swoją pozycję w rankingu wyszukiwań? (154)
- Wykorzystaj swój profil (155)
- Jak Google+ może pomóc Twojej firmie? (155)
- Bądź autentyczny (156)
- Pierwsze kroki (160)
- Słuchanie (161)
- Publikowanie treści (162)
- Udostępnianie treści (163)
- Wideo (164)
- Spotkania (165)
- Zdjęcia (166)
- Komentowanie (167)
- Strony biznesowe (168)
- Kilka przemyśleń na koniec (168)
- Ostatnie uwagi (169)
Wstęp: Google+ jest wciąż nowe (13)
1. Skąd się tutaj wziąłem? (17)
2. Możliwości Google+ (27)
3. Dzień z Google+ (37)
4. Pierwsze kroki na Google+ (53)
5. Kręgi (65)
6. Strumień (77)
7. Prosta strategia tworzenia treści (87)
8. "Ciepła" sprzedaż (99)
9. Budowanie audytorium (109)
10. Udostępnianie treści (119)
11. Jak zyskać przewagę na Google+? (129)
12. Twoja strona biznesowa (139)
13. Czujesz się szczęściarzem? (149)
14. Co dalej? (159)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.- Druk pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,14 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,14 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(28,74 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Google+ dla biznesu Chris Brogan (1) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)