Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Autor:
Jan Klimek
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań Jan Klimek - okladka książki

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań Jan Klimek - okladka książki

Wydawnictwo:
Difin
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
347
Dostępny format:
     PDF

Ebook 42,40 zł najniższa cena z 30 dni

53,00 zł (-20%)
42,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(42,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:

- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności