Efekty cenowe na polskim rynku kapita³owym
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu £ódzkiego
- Ocena:
- Stron:
- 280
-
PDF
Opis ksi±¿ki: Efekty cenowe na polskim rynku kapita³owym
Zwykle emocje inwestora oscyluj± wokó³ dwóch skrajnych odczuæ – strachu i chciwo¶ci. Trac±c równowagê emocjonaln±, inwestorzy dzia³aj± pod wp³ywem impulsu, co przyczynia siê do podejmowania decyzji nieracjonalnych. Spo¶ród szeregu czynników, jakie determinuj± funkcjonowanie rynku kapita³owego, to w³a¶nie emocje inwestorów wydaj± siê mieæ kluczowy wp³yw na zachowanie siê rynku oraz wystêpowanie anomalii rynkowych, w¶ród których mo¿na wymieniæ efekty cenowe.
Niniejsza publikacja obejmuje szerok± analizê zjawisk powi±zanych z cen± rynkow± akcji. Wyniki przeprowadzonych badañ wskazuj± jednoznacznie, ¿e cena determinuje wysoko¶æ osi±ganych stóp zwrotu oraz jest wa¿nym czynnikiem w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych.
*
Przeprowadzono ciekawe merytorycznie badania efektów cenowych na polskim rynku kapita³owym [...]. Nie s± one dostatecznie popularne w literaturze przedmiotu, szczególnie polskiej. Ponadto oryginalno¶æ tego opracowania wynika z zastosowania zdywersyfikowanej metodyki badañ.
Prof. dr hab. El¿bieta Ostrowska, Uniwersytet Gdañski
Publikacja wpisuje siê w ci±gle aktualny nurt finansów behawioralnych. Wielo¶æ zjawisk, jakie s± w tym obszarze odkrywane, nie wyczerpuje mo¿liwo¶ci rozszerzenia i pog³êbienia stanu wiedzy na temat zachowañ inwestorów i mechanizmów rynku kapita³owego. Badania prezentowane przez Autorkê dotykaj± interesuj±cego i relatywnie s³abo eksplorowanego zagadnienia, przez co stanowi± ciekawe uzupe³nienie dla pozycji ju¿ dostêpnych na rynku.
Dr hab. Mariusz Kicia, prof. Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie
Wybrane bestsellery
Wydawnictwo Uniwersytetu £ódzkiego - inne ksi±¿ki
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Efekty cenowe na polskim rynku kapita³owym Magdalena Jasiniak (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.