ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Anna Tarabasz
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
253
     PDF
Czytaj fragment

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Prezent last minute w onepress.pl

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

Wybrane bestsellery

Anna Tarabasz

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności