Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka Zbigniew Bauer - okladka książki

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka Zbigniew Bauer - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
448
Dostępny format:
     PDF

Ebook 9,10 zł najniższa cena z 30 dni

14,00 zł (-35%)
9,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,10 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.

W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności