ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

DBAM. Czyli rebelia w korporacji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
DBAM. Czyli rebelia w korporacji Sławek Błaszczak, Karol Turek, Radek Matuszewski - okładka książki

DBAM. Czyli rebelia w korporacji Sławek Błaszczak, Karol Turek, Radek Matuszewski - okładka książki

DBAM. Czyli rebelia w korporacji Sławek Błaszczak, Karol Turek, Radek Matuszewski - okładka audiobooka MP3

DBAM. Czyli rebelia w korporacji Sławek Błaszczak, Karol Turek, Radek Matuszewski - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
4 Results
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Czas nagrania:
3 godz. 53 min.
Czyta:
Maciej Kowalik, Pola Błasik, Jakub Snochowski
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3 (33,15 zł najniższa cena z 30 dni)

39,00 zł (-15%)
33,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(33,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. "szeregowi pracownicy"? Taki, w którym prezes i kadra zarządcza praktycznie nie podejmują decyzji, tylko przede wszystkim dbają o to, aby wszyscy czuli się jak we wspaniałym miejscu pracy? Czy taką kulturę można utrzymywać w organizacji przez lata, ciesząc się zarazem stale rosnącymi wynikami?

Tak, to możliwe! Jeśli tylko przeprowadzi się w korporacji... rebelię. Właśnie taką, jakiej wraz ze współpracownikami dokonali Radek Matuszewski i Karol Turek w swojej firmie. W blisko 3 lata Groupe SEB (Marki: Tefal, Krups, WMF) przeszedł w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną "DBAM", zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania. Teraz możemy poznać kulisy tej transformacji w prekursorskiej opowieści biznesowej, którą stworzyli razem ze Sławkiem Błaszczakiem z 4Results.

Z książki dowiesz się m.in.:

1. Jak zbudować kulturę organizacji, w której na szczycie hierarchii stoją osoby pracujące w sklepach, czyli te tradycyjnie znajdujące się najniżej w hierarchii.

2. Dlaczego w firmie powinniśmy czuć się jak pingwin, a praca powinna być podobna do jazdy na rondzie?

3. Na czym polega model SCOPF (Servant, Customer Oriented, Project Driven, Flat) i jakie daje korzyści?

4. Czym zajmuje się General Influencer , który w innych organizacjach jest nazywany General Managerem.

5. Jak spektakularnie zwiększyć satysfakcję pracowników i powiększyć biznes 2,5-krotnie dzięki zmianie kultury organizacyjnej.

Wybrane bestsellery

Sławek Błaszczak, Karol Turek, Radek Matuszewski

Zamknij

Wybierz metodę płatności