ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badanie rynku

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
736
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (175,20 zł najniższa cena z 30 dni)

219,00 zł (-33%)
146,73 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(175,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Wybrane bestsellery

Michał Jan Lutostański, Michał Protasiuk, Agnieszka Łebkowska

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności