10 przykazań propagandy
- Autor:
- Brian Anse Patrick
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: 10 przykazań propagandy
To jest permanentna agitacja!
Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy zwyczajnie leniwi. Z wielką chęcią wyręczają nas w obowiązku myślenia... Zanim się zorientujemy, wyznajemy już pewne — nie do końca własne — poglądy i opinie.Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców. Jeśli chcesz być świadomym konsumentem i dojrzałym użytkownikiem mediów, ta książka będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem wartościowych wskazówek i przemyśleń na temat jednej z najbardziej dynamicznych sił ery informacyjnej.
Myśl i nie grzesz więcej wybieraniem drogi na mentalne skróty!
Brian Anse Patrick jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Wcześniej zrobił doktorat z badań nad komunikacją na Uniwersytecie Michigan. Jest autorem Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement oraz The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage. Jest też znanym amerykańskim ekspertem w dziedzinie kultury posiadania i używania broni palnej, a także specjalistą od historii i technik propagandy.
Wybrane bestsellery
-
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zape...(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Z tej publikacji dowiesz się, czym są „nawyki milionerów” — czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zde...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: 10 przykazań propagandy (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
marszalkowski.org Piotr Marszałkowski
Wiesz dlaczego Stany Zjednoczone przyłączyły się do I wojny światowej? Ponieważ sprytni Anglicy przecięli kabel łączący kontynentalną Europe z Ameryką. Jedyny kabel, którymi dostarczano informacje do Ameryki znajdował się w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu Brytyjczycy mogli dowolnie sterować informacjami, które docierały do tamtej części świata. Włączenie się Stanów Zjednoczonych do wojny przyczyniło się do zwycięstwa. A nie doszło by do tego gdyby nie zmiana nastawienia opinii publicznej. Oto waga władania informacją.
Obecnie jeżeli chcesz przekonać do siebie wyborców masz dwie możliwości – dokonać czegoś ważnego co zmieni życie obywateli lub wykorzystać propagandę. Propaganda zawsze była tańsza i szybsza, dlatego politycy tak się w niej zakochali. Politycy z naszego podwórka szczególnie. Słowo propaganda zapewne kojarzy Ci się z Hitlerowskimi Niemcami lub ze Związkiem Radzieckim. Jest to wynikiem najlepszej propagandy wszechczasów czyli anglo-saskiego punktu widzenia. To Amerykanie i Brytyjczycy są mistrzami propagandy …. bo nawet ich oto nie podejrzewasz. Mistrz propagandy nigdy nie daje się przyłapać na gorącym uczynku.
Zobacz, pewnie nadal wierzysz, że Hitler miał jedno jądro i był seksualnym dewiantem? To efekt Brytyjskich i Amerykańskich starań, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Idźmy dalej pewnie uważasz, że to Hitler jest twórcą holokaustu, a Związek Radziecki wymyślił gułagi? Nic z tego, ojcami tych „osiągnięć ludzkości” są Brytyjczycy, którzy zagłodzili ponad 1.200.000 ludzi w Indiach. Eksportując 300 tysięcy ton ziarna z Indii do Wielkiej Brytanii podczas wielkiej klęski urodzaju. Jedynym wyjściem dla większych racji żywnościowych dla Hindusów była mordercza praca (gułagi). Turcy wymordowali 1,5 milionów Ormian, Portugalczycy i Hiszpanie wymordowali około 10 milionów ludzi w Ameryce Południowej, Japończycy 400 tysięcy Chińczyków, Kambodżanie 10 milionów swoich obywateli a Chińczycy 60 milionów. Jednak historie piszą tylko zwycięzcy za pomocą propagandy. Dlatego dziś wiemy wszystko o zbrodniach 3 Rzeszy oraz ZSRR ale nie wiemy nic o całej reszcie nie mniejszych zbrodni.
10 przykazań propagandy, to książka, która stara się odrzeć z tajemnicy narzędzia, którymi od lat posługuje się ludzkość by manipulować społeczeństwem. Znajdziesz tam wiele odniesień do historii najnowszej jak i do dużo odleglejszej. Książka na początku wydawała mi się kolejnym poradnikiem, typu 20 trików jak mówić lepiej, jakiegoś trenera. Okazuje się, że jest to książka posiadająca spore podwaliny naukowe. W każdym akapicie wyczuwalne jest chłodne naukowe podejście co jest bardzo dużą zaletą tej książki.
10 przykazań propagandy – dla kogo jest ta książka?
Może to okaże się zaskakujące, ale dla osób, które interesuje Tworzenie własnej marki osobistej. Narzędzia tu zawarte mogą bardzo Wam pomóc w zarządzaniu waszymi czytelnikami. Ponadto książka jest absolutnym must have, dla polityków, specjalistów od marketingu politycznego i środowiska z nim związanego. Na koniec ta książka jest dla każdego Kowalskiego, który chciałby mieć więcej kontroli nad swoim życiem. -
Sztukater.pl Czytelnik7
Czym jest propaganda każdy wie, a przynajmniej się domyśla. Niewątpliwie wpłynęła na losy świata, niewątpliwie w dalszym ciągu wpływa. Dziś, w czasach konsumpcjonizmu, dominacji wielkich przedsiębiorstw oraz chęci posiadania jak największych wpływów, jest obecna niemal w każdym elemencie życia. By się jej przeciwstawić, nie pozwalając jej zawładnąć swoją świadomością, powinniśmy poznać ją od podszewki, co jest możliwe dzięki książce "10 przykazań propagandy".
Brian Anse Patrick jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Jest autorem wielu książek oraz znanym amerykańskim ekspertem w dziedzinie kultury posiadania i używania broni palnej, a także specjalistą od historii i technik propagandy.
Propagandę można definiować na różne sposoby, jednak, najprościej mówiąc, jest to świadome oddziaływanie na odbiorcę (jednostkę bądź zbiorowość), mające na celu ukształtowanie określonych poglądów lub zachowań. Powstała przede wszystkim jako broń przeciwko heretykom, innowiercom i reformatorom, z którymi Kościół skutecznie walczył (między innymi skazując na śmierć), potwierdzając tym swój monopol do definiowania nie tylko spraw duchowych, związanych z religią, ale również innych elementów rzeczywistości. Zapoczątkowana na początku XVII wieku, za sprawą ustanowienia Kongregacji Rozkrzewiania Wiary przez papieża Grzegorza XV, będącą pierwszą kampanią komunikacyjną i propagandową na skalę światową, umocniona przez wybuch i następstwa I wojny światowej, nowej formy mass mediów oraz technologii komunikacyjnej, doczekała się licznych dociekań naukowych, badań i doświadczeń, oraz realnej wszechobecności w dzisiejszych czasach.
"10 przykazań propagandy", cytując opis z okładki, jest mieczem obosiecznym, pomagającym nie tylko zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, ale również przeprowadzić skuteczny atak. A walczyć jest o co, bowiem każdego dnia, za sprawą różnych źródeł, jesteśmy atakowani różnymi hasłami, reklamami czy treściami, mającymi na celu wzbudzenie w nas pożądanej postawy, zmieniając tym naszą naturę oraz wpływając na nasze ideologie. Jak to się odbywa? Przeciwnicy (propagandyści) znają różne sprawdzone i skuteczne sposoby, do których możemy zaliczyć kuszenie nowościami, ulepszeniami oraz humorem, wpajanie różnych prostych komunikatów w sposób systematyczny i ciągły, dobór odpowiednich słów bądź stylu, wzbudzanie zainteresowania lub budowania wrażenia tajemnicy, którą będziemy chcieli poznać lub rozszyfrować, gdyż, jak powszechnie wiadomo, zakazany owoc smakuje najlepiej. Nie sposób uniknąć tego typu sytuacji (jak i wymienić wszystkich technik propagandy!), ponieważ mają miejsce niemal na każdej płaszczyźnie, towarzysząc nam zarówno w pracy, jak i po niej (w telewizji (sic! nawet, czego nie każdy by się spodziewał, w programach informacyjnych, które z definicji powinny być obiektywne i rzetelne), prasie, internecie), polityce (w przemówieniach, na wiecach, kampaniach) oraz innych elementach naszego funkcjonowania.
Książka została napisana w sposób akademicki, przepełniona jest licznymi dygresjami, dotyczącymi obserwacji społeczeństwa oraz życia jednostek, odwołaniami historycznymi i kulturowymi, doświadczeniami oraz badaniami naukowymi. Szeroki zasób informacji i wiedzy, odniesień do badań wybitnych socjologów i obserwacji naukowców, posługiwanie się specjalistyczną terminologią, sprawiają, że "10 przykazań propagandy" trudno przeczytać jednym tchem (chyba, że jest się miłośnikiem niniejszego tematu), jednak, co należy zaznaczyć, lektura nie nuży i nie zachęca do odłożenia pozycji "na później", co zostało osiągnięte dzięki niezagłębianiu się w najgłębsze kwestie omawianego zjawiska. Książka powinna zainteresować przede wszystkim studentów psychologii, dziennikarstwa, socjologii oraz ludzi interesujących się otaczającą nas rzeczywistością i funkcjonowaniem mass mediów. -
PRESS GK 04/2015
Dla specjalistów od PR książka nie zawiera prawd objawionych. Jednak dziennikarze, którzy codziennie zalewani są falą komunikatów prasowych, po lekturze tej pozycji zwiększą czujność. Korporacje, rządy, partie i instytucje nieustannie uprawiają propagandę, bo tylko permanentna agitacja gwarantuje im przetrwanie. „Informacje przekazywane opinii publicznej nie tworzą się same ani nie pojawiają znikąd któregoś pięknego poranka, gotowe do wykorzystania" - pisze Brian Anse Patrick, który jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Licznym propagandystom chodzi o to, abyśmy w erze wszechobecnej informacji wyznawali narzucone nam poglądy i opinie, abyśmy stracili ochotę do własnych poszukiwań. To tak jak z jedzeniem śmieciowym. Hamburgery zapełniają nam żołądki, a propaganda mózgi.
Pokazując dziesięć zasad, którymi powinien się kierować w swoich działaniach propagandysta, autor przekornie odsłania sidła zastawiane na nas przez sztaby piarowców. Myślący czytelnicy po tej lekturze będą wiedzieli, jak ich uniknąć. Co nie znaczy, że zawsze im się to uda. Bo nie jest to zestaw prostych sztuczek. Doskonała lektura na czas nasilającej się propagandy politycznej w naszym kraju i wojennej na świecie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Ten Commandments of Propaganda
- Tłumaczenie:
- Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9558-4, 9788324695584
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-02-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9559-1, 9788324695591
- Data wydania ebooka:
-
2015-02-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 29807
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.6MB
Spis treści książki
- Propaganda jako sytuacja (11)
- Trzy fale propagandy (14)
- Druga fala (16)
- Trzecia fala (22)
- Wszechobecność propagandy (23)
- Prawda, nieprawda, propagandyści i dobro publiczne (27)
- Propagandysta jako źródło informacji (34)
- Eliminacja (38)
- Biurokracja i kontrola informacji (45)
- Formaty komunikacji (48)
- Badania i pomiary (62)
- Interpretacja znaczenia (69)
- Definiowanie i nazywanie (76)
- Propaganda połączona z agitacją (78)
- Komiksy i kosmologia (81)
- Historie i paradygmaty (85)
- Scjentyzm i postęp (85)
- Obraz, grafika, film i dokuganda (87)
- Ustawione komisje i pseudodemokracja (107)
- Naganiacze i kozy Judasza (110)
- Ersatz, wikariusz i grupy wirtualne (110)
- Nowość (117)
- Humor (120)
- Powtarzanie i prostota (120)
- Środki leksykalne (122)
- Widoczność/zainteresowanie (127)
- Techniki gnostyczne (128)
- Zespoły eksperckie, fundacje i programy badawcze (140)
- Grupy interesów (145)
- Tożsamość, ego i władza (153)
- Konsumpcjonizm (158)
- Znaczenie, rutyna i rytuał (160)
- Przynależność (162)
- Personalizacja pozytywna i negatywna (166)
- Użycie dysfemizmów i eufemizmów do personalizacji (169)
- Biurokratyczna forma bezosobowa (171)
- Zabawa w konsultanta (189)
- Subpropaganda i prepropaganda (190)
- Biurokratyczna logika, prawda i piękno (193)
- Zabawa w ocenianie (195)
- Abrakadabra, magiczne myślenie i edukacja kultu cargo (196)
- Etyka zabawy w nazywanie (201)
- Etos wszechmogącego (207)
- Wewnętrzna kolonizacja (212)
- Projektowanie etosu otwartości (215)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Przykazanie pierwsze: kontroluj przepływ informacji (33)
Rozdział 2. Przykazanie drugie: mów o wartościach i przekonaniach wyznawanych przez odbiorców (53)
Rozdział 3. Przykazanie trzecie: ujednoznaczniaj (67)
Rozdział 4. Przykazanie czwarte: wykorzystaj presję grupy do kształtowania horyzontalnych przekonań i zachowań odbiorców (95)
Rozdział 5. Przykazanie piąte: penetruj poznawczo (115)
Rozdział 6. Przykazanie szóste: oddal propagandę od jej źródła (133)
Rozdział 7. Przykazanie siódme: dostosuj się do potrzeb i nawyków informacyjnych (143)
Rozdział 8. Przykazanie ósme: zaspokajaj potrzeby psychologiczne, duchowe i społeczne (149)
Rozdział 9. Przykazanie dziewiąte: personalizuj i dehumanizuj zgodnie z zapotrzebowaniem (165)
Rozdział 10. Przykazanie dziesiąte: dozuj prawdę, fakty, logikę i naukę (183)
Rozdział 11. Przykazanie jedenaste: pokazuj, że postępujesz etycznie (i nie daj się złapać) (201)
Dodatek A. Definicje propagandy (221)
Dodatek B. Koszmar wojny (225)
Dodatek C. Ton antyniemieckiej propagandy podczas I wojny światowej (227)
Dodatek D. Jedno jądro Hitlera i inne sukcesy propagandy (229)
Podziękowania (232)
Onepress - inne książki
-
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 10 przykazań propagandy Brian Anse Patrick (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Barbara, psycholog
Data dodania: 2017-07-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Wierzbikci,
Data dodania: 2016-01-02 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii