Badania, które stały się podstawą książki Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej
O tym jak się zmienić dla własnej satysfakcji i lepszych efektów
Napisanej we współpracy z 10 000 ludzi z 70 krajów świata
Będącej efektem projektu Bury My Heart at Conference Room B
Dobrze, ale co z tymi badaniami???
Oddajmy głos Stanowi Slapowi:
Zbierz 10 000 menedżerów z siedemdziesięciu krajów, zajmujących stanowiska na różnych szczeblach hierarchii kierowniczej, w różnych firmach z różnych branż. Podziel ich na dwudziestoosobowe grupy i umieść na kilka dni w specjalnych pomieszczeniach zapewniających azyl i poczucie bezpieczeństwa, żeby mogli otwarcie wypowiedzieć się na temat tego, co naprawdę myślą i co noszą w swoich sercach. Jakie będą efekty? Wyczyszczone do ostatniego okruszka tace z babeczkami i naga prawda.
Właśnie coś takiego zrobiłem z projektem "Bury My Heart at Conference Room B" (Rozrzućcie me prochy w Sali konferencyjnej B), zanim powstała ta książka (wyd. „Jestem moją pracą”). W trakcie tych intensywnych sesji pewne statystyki wyraźnie wybijały się ponad szum, ściągając na siebie uwagę.
Dowiedziałem się, że:
Na pierwszych miejscach list najważniejszych wartości osobistych, definiowanych przez menedżerów różnego szczebla, pochodzących z różnych krajów, najczęściej pojawiały się:
2. Prawość
Na listach wartości osobistych uznanych przez tychże samych menedżerów za najbardziej zagrożone przez wymogi biznesowe, tj. skuteczność działania, efektywność finansowa i wydajność pracy, znajdowały się:
2. Prawość
Książka Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej jest odpowiedzią autora na problem, jaki ujawniły jego badania. Próbą udaną, o czym świadczy popularność tytułu wśród amerykańskich menedżerów.
Stan Slap stał się sprawcą rewolucyjnych zmian w wielu największych i najbardziej wymagających organizacjach. Jego firma konsultingowa o światowym zasięgu specjalizuje się w działaniach mających na celu wywołanie płomiennego zaangażowania członków kadry kierowniczej, zwykłych pracowników i przedstawicieli klientów — trzech grup ludzi, od których zależy sukces każdego przedsiębiorstwa. Na liście klientów firmy Stana Slapa znajdują się takie korporacje, jak Hewlett-Packard, Microsoft, HSBC czy Viacom. Autor pracuje obecnie nad swoją drugą książką, a kiedy tylko ma okazję, żyje i mieszka w San Francisco. Zajrzyj na stronę internetową www.slapcompany.com.