Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Co ujawniły badania 10 tysięcy menedżerow z 70 krajów?

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej


Badania, które stały się podstawą książki Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej


Przełomowej pozycji dla menedżerów i o menedżerach



O tym jak się zmienić dla własnej satysfakcji i lepszych efektów


Napisanej we współpracy z 10 000 ludzi z 70 krajów świata


Będącej efektem projektu Bury My Heart at Conference Room B


Dobrze, ale co z tymi badaniami???


Oddajmy głos Stanowi Slapowi:


Zbierz 10 000 menedżerów z siedemdziesięciu krajów, zajmujących stanowiska na różnych szczeblach hierarchii kierowniczej, w różnych firmach z różnych branż. Podziel ich na dwudziestoosobowe grupy i umieść na kilka dni w specjalnych pomieszczeniach zapewniających azyl i poczucie bezpieczeństwa, żeby mogli otwarcie wypowiedzieć się na temat tego, co naprawdę myślą i co noszą w swoich sercach. Jakie będą efekty? Wyczyszczone do ostatniego okruszka tace z babeczkami i naga prawda.

Właśnie coś takiego zrobiłem z projektem "Bury My Heart at Conference Room B" (Rozrzućcie me prochy w Sali konferencyjnej B), zanim powstała ta książka (wyd. „Jestem moją pracą”). W trakcie tych intensywnych sesji pewne statystyki wyraźnie wybijały się ponad szum, ściągając na siebie uwagę.

Dowiedziałem się, że:


Na pierwszych miejscach list najważniejszych wartości osobistych, definiowanych przez menedżerów różnego szczebla, pochodzących z różnych krajów, najczęściej pojawiały się:


1. Rodzina

2. Prawość


Na listach wartości osobistych uznanych przez tychże samych menedżerów za najbardziej zagrożone przez wymogi biznesowe, tj. skuteczność działania, efektywność finansowa i wydajność pracy, znajdowały się:


1. Rodzina

2. Prawość


Umieścić w kartotece "Wielki kłopot"


Książka Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej jest odpowiedzią autora na problem, jaki ujawniły jego badania. Próbą udaną, o czym świadczy popularność tytułu wśród amerykańskich menedżerów.


Stan Slap stał się sprawcą rewolucyjnych zmian w wielu największych i najbardziej wymagających organizacjach. Jego firma konsultingowa o światowym zasięgu specjalizuje się w działaniach mających na celu wywołanie płomiennego zaangażowania członków kadry kierowniczej, zwykłych pracowników i przedstawicieli klientów — trzech grup ludzi, od których zależy sukces każdego przedsiębiorstwa. Na liście klientów firmy Stana Slapa znajdują się takie korporacje, jak Hewlett-Packard, Microsoft, HSBC czy Viacom. Autor pracuje obecnie nad swoją drugą książką, a kiedy tylko ma okazję, żyje i mieszka w San Francisco. Zajrzyj na stronę internetową www.slapcompany.com.


Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej