psychokompetencje, kamil zieliński, książka, zestawienie, prezentownik, dla biznesmena, prezent dla niego, prezent dla niej1. „PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać” Kamil Zieliński

Naucz się dziesięciu najważniejszych kompetencji miękkich – pomogą Ci odnaleźć się lepiej we współczesnym świecie. Gdy je opanujesz, zaczniesz lepiej radzić sobie w relacjach z innymi ludźmi, będziesz bez problemu szukać odpowiednich rozwiązań podczas konfliktów. Adaptacja do nowych, zmieniających się warunków także nie będzie dla Ciebie problemem. Choć psychokompetencji, które są tak potrzebne nie uczą w szkołach, to dzięki tej książce możesz się nauczyć ich samodzielnie z pomocą rad Kamila Zielińskiego – psychologa i trenera biznesu.
 


get smart, brian tracy, książki na prezent, prezentownik, prezent dla niego, prezent dla niej, na święta2. „Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy” Brian Tracy

Brian Tracy, autor książek, które zawsze trafiają na listę światowych bestsellerów, tym razem wziął pod lupę pracę umysłu. Co prawda nasz mózg jest zdolny do robienia niezwykłych rzeczy, jednak mało kto wykorzystuje w pełni jego potencjał. Czas to zmienić i zacząć myśleć inaczej, co w efekcie przyniesie sukcesy! Dzięki tej książce dowiesz się, jak działają umysły ludzi sukcesu i zaczniesz wprowadzać do swojego życia ich sprawdzone metody. W publikacji czekają Cię rady o tym, jak ćwiczyć mózg, by znajdował jak najlepsze rozwiązania oraz o identyfikowaniu i eliminowaniu negatywnych wzorców. Ucz się planować, działać i osiągać cele z nową książką Briana Tracy’ego!
 

psychologia pieniędzy, książki na prezent, prezentownik dla biznesmena, prezent dla niej, prezent dla niego3. „Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu” Morgan Housel

Idealna książka dla każdego, kto chce zacząć umiejętnie obchodzić się z pieniędzmi i podchodzić do nich w rozważny sposób. Autor publikacji udowadnia, że inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe to nie tylko matematyka, a na pewno nie przede wszystkim. Same wzory i dane liczbowe nie wystarczą, aby wiedzieć co z nimi robić. Ważniejsze od wiedzy, jaką posiadasz na ich temat jest Twoje zachowanie. Poznaj 19 historii i dowiedz się, jak różne są sposoby myślenia o pieniądzach – dzięki temu łatwiej zrozumiesz tę ważną kwestię.
 


droga do ruiny, książki na prezent, prezentownik, prezent dla niej, prezent dla niego, święta4. „Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego” James Rickards

Poznaj niezwykłe i mroczne tajemnice polityków, rządów i elit, które prowadziły i wciąż prowadzą do ruin finansowych. Autor tej książki udowadnia, że wiele ekonomistów to nie prawdziwi naukowcy, a propagandyści i politycy spragnieni prestiżu i sławy. Ich działania dają w efekcie kiepski wzrost gospodarczy i nieoczekiwane reakcje giełdy, co prowadzi do światowego bankructwa i kryzysów. Idealna książka dla chcących poznać złożoną maszynę do robienia pieniędzy i przekonać się kim naprawdę są eksperci ekonomii.



strategia komunikacji w social mediach, książki na prezent, prezentownik, prezent dla niej, prezent dla niego5. „Strategia komunikacji w social mediach” Norbert Oruba

Dla osób, które chcą zostać biznesowymi gwiazdami social mediów! Jak wiadomo media społecznościowe stanowią bardzo ważną część naszej codzienności – szukamy w nich informacji, rozrywki i kontaktu ze znajomymi. Przedsiębiorcy natomiast szukają w nich wiedzy o swoich potencjalnych klientach, a dzięki temu, że media te cieszą się tak dużo popularnością – kontakt z odbiorcami jest bardzo prosty. W książce autor przedstawia sposoby na to, jak opracować strategię komunikacji i realizować ją konsekwentnie. Z tej publikacji dowiesz się, jak w mediach społecznościowych budować silną markę.

 

 

W te Święta wręcz bliskiej osobie książkę, a nawet kilka – to zawsze sprawdzony prezent. Publikacje z tej listy pomagają się rozwijać głównie w sferze zawodowej, ale też pomagają w budowaniu relacji w życiu prywatnym. Postaw na książki biznesowe i pokaż swoim bliskim, że ich wspierasz i zależy Ci na ich sukcesie. Wybierz książki z dziedziny finansów, marketingu czy publikacje coachów i trenerów biznesu – niech czerpią wiedzę, jaką przekazują najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach.