ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Michael J. English

Lista Kafelki

Wszystkie
Data wydania

Michael J. English w swojej dwudziestodwuletniej karierze w GTE pełnił funkcję dyrektora ds. pozycjonowania jakości, dyrektora ds. pomiarów jakości oraz dyrektora ds. zarządzania programem usług. Do jego obowiązków należało opracowywanie i wdrażanie kompleksowych systemów pomiaru zadowolenia klienta, technik benchmarkingowych, kryteriów Nagrody Jakości Prezesa GTE, metod dostarczania usług klientom, ciągłych usprawnień, a także ocena i stosowanie kryteriów Nagrody Jakości Baldrige’a oraz sporządzanie planów zarządzania jakościowego w ramach ISO 9000.

Jest znany z odczytów i publikacji na temat zarządzania jakością usług, zadowolenia klienta, pomiarów i benchmarkingu i uznawany za autorytet w tych dziedzinach. Od 1993 r. pełni funkcję egzaminatora Krajowej Nagrody Jakości Malcolma Baldrige’a. W 1970 uzyskał tytuł magistra nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Kalifornijskim w Sacramento.

więcej »