Martin Lindstrom to guru neuromarketingu, szef Lindstrom Company oraz agencji Brand Sense i współtwórca Buyology Inc. Został okrzyknięty przez BBC „światowym futurologiem marki”. Swoją pierwszą agencję reklamową założył w wieku dwunastu lat. Przez dwadzieścia lat pracował przy kolejnych projektach jako dyrektor dużych firm, odpowiedzialny za kwestie reklamy, oraz jako doradca firm z listy 500 magazynu „Fortune”, zmieniając tym samym oblicze światowego marketingu. Jest byłym dyrektorem operacyjnym British Telecom-LookSmart oraz byłym członkiem najwyższego kierownictwa firmy BBDO. Dziś cieszy się estymą jako jeden z najbardziej szanowanych ekspertów w sprawach marki i doradza między innymi takim firmom, jak Disney, Pepsi, Philips, Yellow Pages, Microsoft, Mars czy Mercedes-Benz. Jest rozchwytywanym prelegentem, gwarantującym zakończenie konferencji oklaskami na stojąco. Martin Lindstrom to jeden z najbardziej oryginalnych umysłów w świecie brandingu. W swojej książce pokazuje, co najskuteczniejsze firmy robią inaczej — w jaki sposób integrują smak, zapach, obraz, dźwięk oraz wrażenia dotykowe. www.BRANDsense.com
Martin Lindstrom - książki
Tytuły autora: Martin Lindstrom dostępne w księgarni Onepress
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Niedostępna