George K. Simon Jr. uzyskał tytuł doktora psychologii klinicznej na Texas Tech University. Przez wiele lat badał manipulantów i ich ofiary, a także prowadził liczne seminaria i warsztaty poświęcone temu tematowi. Dr Simon występował w kilku ogólnokrajowych i regionalnych programach radiowych i telewizyjnych, między innymi w CNN i Fox News Network. Jest też konsultantem wielu instytucji, których pracownicy odkrywają tajniki ukrytej agresji oraz uczą się, jak zrozumieć osoby o problematycznej osobowości i jak z nimi postępować.
George K. Simon Jr. - książki
Tytuły autora: George K. Simon Jr. dostępne w księgarni Onepress
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja Promocja 2za1
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest przystępnym i bardzo praktycznym poradnikiem, dzięki któremu zrozumiesz, jak powstaje paraliż analityczny i do czego może doprowadzić. Przekonasz się również, że możesz samodzielnie sobie z nim poradzić. Znajdziesz tutaj ponad dwadzieścia skutecznych i szczegółowo opisanych technik, dzięki którym rozpoznasz, co w Twoim przypadku stanowi wyzwalacz negatywnych myśli. Dowiesz się także, w jaki sposób stopniowo zmienić swoje nawyki umysłowe, ale przede wszystkim nauczysz się technik szybkiego oczyszczania umysłu, przezwyciężania ataków stresu oraz relaksacji i skupiania się na działaniu. Kiedy uwolnisz swój umysł z niekończącej się pętli myśli, a skupisz się na tym, co ważne tu i teraz, poczujesz się o wiele lepiej. W ten sposób odzyskasz sprawczość, zaczniesz żyć pełniej i uwolnisz swój ukryty potencjał!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.99 zł
89.00 zł (-37%) -
Urzędnicy, tak jak pracownicy sektora przedsiębiorstw i wszyscy inni ludzie, bywają różni. Są oczywiście i tacy, którym z jakiegoś powodu „nie zależy” — pracują w urzędzie, bo nie znaleźli innej pracy, nie lubią swojego zajęcia, chcą w spokoju przeczekać do emerytury… Jeśli należysz do którejś z tych kategorii, nie czytaj tej książki! Natomiast koniecznie po nią sięgnij, jeżeli widzisz sens swojej pracy i cieszy Cię to, że na co dzień pomagasz ludziom w „obsłudze” państwa. W książce znajdziesz szereg narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć osobistą skuteczność w relacji z klientami, w tym także tzw. klientami trudnymi. Warto to zrobić — wówczas Twoje zajęcie nabierze nowych barw, klienci nagrodzą Cię uśmiechem, będziesz kończyć dzień z poczuciem dobrze wykonanego obowiązku. A przecież to właśnie ona — satysfakcja — uskrzydla nas jako pracowników!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.