Sprawnemu poławiaczowi sukcesów internet oferuje całe morze okazji do zarobku. Ważne, by Twoja firma wracała z ładowniami pełnymi zysków z każdej wirtualnej podróży.
Dowiedz się, jak sprawić, by klienci nie mogli oprzeć się Twojej e-przynęcie a konkurenci zazdrościli, że w Twoje e-sieci raz po raz trafia taaaaka ryba!
Tylko teraz wiedza o tym, jak łowić zyski w internecie dostępna jest w promocyjnej cenie. Dziś, jutro i pojutrze książkę "E-marketing w akcji..." kupisz taniej. Ale uwaga - ta promocja odpływa bardzo szybko i z każdym następnym zarzuceniem sieci będzie drożej!
|
|
|
Podróż do świata e-marketingu
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces!
|
|
Poznaj sekrety internetowych milionerów
Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać.
Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena!
|
|
Złota era newslettera
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
|
|
Skuteczna realizacja projektów w sieci
Z badań wynika, że zaledwie 30 procent przedsięwzięć informatycznych kończy się pełnym sukcesem, a pozostała część kończy się albo przekroczeniem terminu i budżetu, albo niepełną realizacją oczekiwanej funkcjonalności, albo nawet całkowitym niepowodzeniem i odstąpieniem od realizacji. Co możesz zrobić, aby Twoje projekty znalazły się w tej pierwszej grupie?
|
|
Ile można zarobić na stronie WWW?
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|