Wygraj GÓRĘ książek i poluj na Happy Hour! [podwójna promocja] |
|
Drogi Czytelniku!
W tym tygodniu zapraszamy Cię do udziału w dwóch akcjach!
Ruszamy z akcją Happy Hour! Do piątku 12.04. włącznie śledź nasz facebookowy profil - codziennie o innej godzinie rabatujemy naszą ofertę o 20%. Znasz dni, znasz miejsce, czekaj na odpowiednią godzinę... nadchodzą happy hours! :)
Więcej informacji znajdziesz na stronie Happy Hour.
Druga rzecz to Opiniotwórczy Salon Czytelniczy. Odwiedź go i wygraj GÓRĘ książek!
Co powinieneś zrobić, aby wygrać? Od poniedziałku 8 kwietnia do niedzieli 14 kwietnia wejdź na stronę opinii, wybierz dowolną książkę z listy i dodaj opinię. Możesz
także ocenić tytuł na podstronie konkretnej książki, klikając w gwiazdki. Podziel się swoimi odczuciami i uwagami:) Chwyć za wirtualne pióro i pozostaw po sobie ślad!
Więcej przeczytasz na stronie Opiniotwórczego Salonu Czytelniczego >>
Tak więc wystawiaj opinie i poluj na książki w czasie Happy Hours.
Pozdrawiamy,
redakcja newsletteraz Onepress.pl
|
|
Onepressowe premiery i bestsellery
|
|
|
Handlowa prawda objawiona
Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.
|
|
Wizja testowana w praktyce
Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.
Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.
|
|
Co tysiąc głów, to nie jedna
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
|
|
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej. Skoro jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści! Jeśli jesteś już wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem jego książki Wywieranie wpływu na ludzi, z pewnością docenisz formę, w jaką ujęta została esencja trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeżeli jednak to Twój pierwszy kontakt z tym genialnym dziełem, miej się na baczności — zawarta tu wiedza zaostrzy Twój apetyt!
|
|
Grunt to mieć plan. Biznesplan!
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem.
|
|
|
|