Kompletuj książkowe duety |
|
Drogi Czytelniku!
U nas w walentynki nie znajdziesz (zbyt wielu) serduszek, za to książki w parach jak najbardziej :)
Od dziś do 14. lutego, przy zakupie 2 książek wydanych przez nasze wydawnictwo, tańszą z nich otrzymasz o 50% taniej! Zniżka działa na co drugą książkę lub ebook :) W końcu w parach taniej - teraz również w naszej księgarni!
Tutaj znajdziesz wszystkie książki w promocji »
Zerknij koniecznie na nasze BESTSELLERY i NOWOŚCI
Owocnego parowania i wielu miłosnych uniesień, nie tylko przy dobrej lekturze!
|
|
Nawiąż bliższe relacje z książką:
|
|
|
Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny [PRZEDSPRZEDAŻ]
"Mindfulness to słowo, ktore jest już obecne we wszystkich najlepszych światowych podręcznikach zarządzania. Książka Jarka Gibasa pokazuje potęgę działania tych mechanizmów również w coachingu." - Mateusz Grzesiak, międzynarodowy nauczyciel i trener, psycholog
|
|
Lider sprzedaży [PRZEDSPRZEDAŻ]
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
|
|
Logo Design Love [nowość]
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
|
|
10 przykazań propagandy [nowość]
Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców.
|
|
Google Analytics w biznesie [nowość]
W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Na szczęście są narzędzia, które pomogą Ci przekuć to na swoją korzyść.
|
|
|
|