Ulga dla Sprzedawców [10% rabatu] |
|
Drogi Przedstawicielu Handlowy!
Brakuje Ci pomysłów na poprawę wyników sprzedaży? Jedyne, co przychodzi Ci do głowy, to totalna wyprzedaż?
I gdy lekarz mówi, "Spokojnie, to tylko zimowa depresja", Ty myślisz "obniżenie nastroju"?
W gazecie czytasz o sposobach walki z globalnym ociepleniem i Twoje pierwsze skojarzenie to redukcja zanieczyszczeń?
Po rozmowie z wychowawczynią swojego dziecka zastanawiasz się, czy z takimi ocenami dostanie promocję do następnej klasy?
Marząc o wiośnie spoglądasz za okno i wszędzie widzisz ukwiecone rabaty?
Uwaga -- nie jest dobrze, masz wszystkie symptomy zawodowego przemęczenia. A ponieważ marzec miesiącem wybierania zaległego urlopu -- do biura podróży marsz! Tym, którzy pracują tak intensywnie, że zapomnieli, co się robi na urlopie przypominam: wakacje to taki tydzień, wyjątkowo dwa tygodnie, gdy sprzedawca z oferenta przekształca się w konsumenta.
Aby jednak całkowicie nie tracić kontaktu z zawodową rzeczywistością, warto zabrać ze sobą inspirującą zawodowo lekturę -- tym bardziej, że ten tydzień księgarnia Onepress.pl ogłasza Tygodniem Ulgi dla Sprzedawców -- do 14. kwietnia książki z działu sprzedaż kupisz z 10% rabatem.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS. A wszystkich poszukujących inspiracji, motywacji i rozrywki, zapraszam do lektury onepressowego bloga.
|
|
Rabat, promocja, obniżka obowiązuje m.in. na te tytuły:
|
|
|
Sprzedawanie dla zaawansowanych
Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.
Jednak satysfakcja to nie wszystko… Będąc niedoścignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godną Twojej pracy nagrodę. Świetni handlowcy zarabiają oczywiście bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysłu?
|
|
Prowadź swój zespół pewną ręką
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
|
|
Twarzą w twarz z klientem
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".
|
|
Zaczarowana moc komunikacji
Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka.
Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach -- by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
|
|
Gra, w której wygrywają obie strony
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.
Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.
Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce
|
|
Tylko dla gwiazd sprzedaży!
To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy! Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na "żywym organizmie". Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to gotowy?
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|