3 tytuły, które pomogą Ci w pracy i w życiu |
|
Drogi Czytelniku,
Przed nami ostatni weekend wakacji... czas zacząć przygotowania do jesieni i powroty do biznesów.
Na osłodę, ale i żeby Cię zmotywować, postanowiliśmy wyjść nieco poza standardy i zaproponować Ci 3 mocne,
biznesowe tytuły w ofercie LAST MINUTE! :)
Tylko dziś (28.08.) do północy książki:
Kupisz z 50% rabatem!
|
|
|
Etykieta w biznesie
Reguł grzeczności pomocnych w zwykłych, codziennych sytuacjach uczymy się w młodości, zwykle od rodziny, w szkole, czasem od innych dorosłych. Wiemy, komu należy ustąpić miejsca w autobusie, jak używać słów „proszę”, „przepraszam” i „dziękuję”, z której strony talerza kłaść nóż, a z której widelec. Z tymi podstawowymi umiejętnościami wkraczamy w świat ludzi pracujących... i zaczynają się pytania.
|
|
Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Opowiedziana historia musi przyciągać uwagę, sprawić, by ludzie poczuli, że odświeża ich życie i spojrzenie na świat, dać im coś, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To właśnie w tę lukę, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarządowe.
|
|
Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce
Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy.
|
|
|
|