Drogi Czytelniku,
Do kogo skierowany jest "Podręcznik startupu"?
"Podręcznik startupu" jest dla każdego przedsiębiorcy - i dla dwudziestokilkuletniego debiutanta, i dla wielkiej firmy, która pracuje nad swoją
innowacyjnością. Każdy z niej coś wyniesie i każdy czegoś nauczy, nierzadko z błędów, które popełnili sami autorzy.
Dlaczego czasem nie wychodzi?
Bo startupowcy często przystępują do działania tuż po pojawieniu się pomysłu na biznes. Zapominają więc o tym, co powinno być główną siłą
napędową ich biznesu - rozwiązany problem klienta. Tymczasem dużo więcej można zdziałać w oparciu o feedback konsumentów i elastyczne
dopasowanie swojego modelu biznesowego. W przypadku startupów podejście "just do it" po prostu się nie sprawdza.
Trzy największe błędy, których trzeba unikać?
- Zamknięcie się w firmie i nie rozmawianie z klientami.
- Nie stosowanie Customer Development równocześnie z Agile Development.
- Obawa przed porażką.
Więcej w książce: "Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku".I dobra wiadomość: teraz książkę kupisz z 20% rabatem!
Zresztą podobnie jak wszystkie książki z naszej oferty :) Promocja trwa tylko do niedzieli 30.06.
Zapraszamy też do lektury wywiadu z Bobem Dorfem, który ukazał się na wykorzystajto.pl
A tutaj fragment
książki >>
Udanego weekendu z książką w tle życzy
redakcja newslettera Onepress.pl
|