Targi Książki w Krakowie i świetne nowości! |
|
Targi Książki w Krakowie
Wpadnij na spotkania z Autorami Grupy Helion!
Zapraszamy na nasze stoisko D56 na krakowskich Targach Książki w dniach 27-30 października włącznie. Będziecie mieli okazję spotkać i porozmawiać z Autorami naszych marek wydawniczych - sprawdźcie poniżej terminy:)
PIĄTEK, 28 PAŹDZIERNIKA:
SOBOTA, 29 PAŹDZIERNIKA:
- godz. 10.00 – Michał Pasterski – autor książki "Insight. Droga do mentalnej dojrzałości" - Podróż wgłąb siebie, czyli jak osiągnąć mentalną dojrzałość? (wyd. Onepress) – sala Wiedeń B.
- godz. 11.00 - Robb Maciąg - autor książki "TukTukCinema. Czyli rzecz o Indiach, Gangesie, radości życia, wiecznie psującym się skuterze i Bolku i Lolku" (wyd. Bezdroża) – stoisko Grupy Helion D56.
- godz. 12.00 - Paulina Mechło, Paulina Polek, Roksana Kosmala - autorki książek poprawiających sprawność mózgu, w tym najnowszych: "Trening intelektu dla dzieci" i "Nakarm swoje synapsy! Zadania poprawiające sprawność umysłową" (wyd. Sensus) – stoisko Grupy Helion D56.
- godz. 13.00 - Anna Star Czupryniak - autorka kolorowanki "Koty dziwaki" (wyd. Septem) i mającej swoją premierę w listopadzie antystresowej kolorowanki-przeklinanki "Kurza twarz" (wyd. Septem), ilustratorka, rysowniczka i projektantka modowa - stoisko Grupy Helion D56.
- godz. 14.00 - Anna Maksymiuk-Szymańska - autorka bestsellera "Co za szycie" i "Mamo, uszyj mi!" oraz prowadząca popularny vlog "Co za szycie" (wyd. Septem) – stoisko Grupy Helion D56.
- godz. 15.00 - K. N. Haner - autorka bestsellera "Sny Morfeusza" opowie o tym jak zaplanować, napisać i wypromować bestseller (wyd. EditioRed) – sala Lwów A.
- godz. 15.00 - spotkanie z autorami "Biblii e-biznesu 2. Nowy Testament" - (wyd. Onepress) stoisko Grupy Helion D56.
Promocja 2 za 1
Jeśli nie będziesz miał okazji być na tegorocznych Targach Książki w Krakowie, wpadnij do nas online - w dniach 27-30 października czekają na Ciebie promocja: 2 książki kupisz w cenie 1.
Przyjemnego zaczytania!
Zobacz nasze nowości
|
|
|
Zamów w przedsprzedaży
Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj.
Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło.
|
|
Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą
Uważność, koncentracja i umiejętność świadomego podejmowania decyzji należą do najważniejszych kompetencji każdego menedżera. W trudnym i wymagającym środowisku biznesowym są one wręcz na wagę złota. Sęk w tym, że niełatwo osiągnąć stan, w którym te kompetencje stają się naszą drugą naturą. Przy odrobinie uporu i systematycznej pracy nad uważnością można jednak wykształcić w sobie nowe nawyki, właściwe strategie działania oraz kierowania swojej uwagi na najważniejsze kwestie. Można nauczyć się żyć bardziej świadomie, w pełni doświadczać rzeczywistości i rozumieć własne emocje oraz zachowania. To właśnie oferuje nam trening mindfulness.
|
|
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie?
|
|
Konwersja w e-commerce
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.
O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia!
Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.
To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.
|
|
|
|