Szybki kontakt czy trwała relacja? |
|
Drogi Czytelniku!
Jaki charakter mają Twoje relacje z klientami?
Spotykasz się z nimi często, czy sporadycznie? Kontaktujecie się bezpośrednio, czy przez telefon? A może preferujecie cyberkontakty przez maila, liveczat lub portale społecznościowe? Czy Twoi klienci przychodzą raz i odchodzą na zawsze, czy też wracają wciąż do Ciebie po radę, wsparcie i na dobrą kawę?
Jakkolwiek wyglądają Twoje relacje z klientami, pamiętaj, że mają bezpośrednie przełożenie na układy w pracy, Twoje konto oraz Twoją zawodową przyszłość. Warto więc o nie zadbać, zwłaszcza, że w księgarni Onepress.pl obrodziło książkami specjalnie dla Ciebie! Najnowsze propozycje poniżej:
Życzę miłej lektury
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Agata i Jerzy Rzędowscy, autorzy książki Mistrzowskie prezentacje - slajdowy poradnik mówcy doskonałego a zarazem świetni trenerzy, mają dla Ciebie propozycję: w dniach 16-18. lutego w Warszawie odbywa się kolejna edycja szkolenia Mistrzowska Szkoła Prezentacji. Posiadacze książki Mistrzowskie prezentacje - slajdowy poradnik mówcy doskonałego otrzymują 370zł rabatu. Warunkiem jest przedstawienie dowodu zakupu książki oraz wpisanie w uwagach formularza zgłoszeniowego hasła "Onepress". Wszelkie dodatkowe informacje uzyskasz tutaj.
|
|
Obfitość książek o relacjach (z klientami):
|
|
|
Zaufanie to podstawa (miłości)
Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.
Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.
|
|
Czasem wystarczy jeden telefon...
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie - wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami - zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
|
|
Byś zawsze słyszał "TAK!"
Ten, kto powiedział, że nie zawsze możesz mieć wszystko, czego pragniesz, nie czytał tej książki! Nic nie powinno Cię powstrzymywać przed realizacją najśmielszych celów. Na początek zaplanuj sobie dokładnie, co chcesz osiągnąć. Twoim orężem w nierównej walce z rzeczywistością będzie perswazja — umiejętność niezbyt trudna do opanowania, a oferująca rezultaty przekraczające najśmielsze oczekiwania, zarówno na gruncie towarzyskim, jak i zawodowym.
Poznaj klasyczne oraz nowoczesne metody perswazji. Zbierz fakty i narzędzia, których będziesz potrzebował, by stać się bardziej przekonujący we wszystkim, co robisz. Dowiedz się, jak działa ludzki mózg i jak można go skłonić, by pracował na Twoją korzyść. Umiejętność perswadowania może zmienić Twoją firmę i Twoje życie — od zaraz.
|
|
Słowa o wyjątkowej sile rażenia
Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|