Świętujemy IV Warszawskie Targi Książki! |
|
Na stadionie w dzień targowy takie dzieją się rozmowy: Pani droga tyle książek i wydawców, tyle wiedzy i fantazji, nie omieszkam przecież nie skorzystać
z tak nadarzającej się okazji:)
Czytelniku nasz wspaniały, jechać nie trza do Warszawy:) Bo tu u nas, na placyku kupisz wszystko jednym klikiem:)
Wstąp na bazar nasz targowy, porozglądaj się uważnie, szukaj, szperaj... łap okazję!
Bo 20% taniej, każdy tytuł zdobyć możesz - nie oglądaj się za siebie, tylko wiedzę posiądź!
Naszą ofertę rabatujemy od 16.05.2013 do 19.05.2013!
Kolorowych jarmarków książkowych życzy
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
W dzień targowy zapraszamy na stragan onepressowy:
|
|
|
Jak żyć, panie Krugman?
eśli chcesz uzyskać wreszcie zestaw rzetelnych i miarodajnych informacji na temat obecnego kryzysu, trafiłeś pod dobry adres. Krugman poprowadzi Cię przez zawiłości tego tematu i przedstawi dotychczas podjęte działania. Odpowie na powracające pytania: „Jak bardzo powinniśmy martwić się inflacją? Czy deficyt budżetowy to powód do niepokoju? Co z deregulacją instytucji finansowych?”. Noblista szczegółowo analizuje wszystkie kontrargumenty i udziela rzeczowych odpowiedzi, pozbawionych politycznego bełkotu.
|
|
Marketingowy elementarz
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego.
|
|
Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.
|
|
Media społecznościowe bez ściemy.
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
|
|
Handlowa prawda objawiona
Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.
|
|
|
|