Sprzedawanie w 12 krokach |
|
Drogi Czytelniku!
Sprzedaż jest zajęciem wymagającym zrozumienia, że przedmiotem transakcji nie jest sam produkt, ale korzyści wynikające z jego posiadania i użytkowania oraz zadowolenie klienta ze sposobu przeprowadzenia tej transakcji, czyli obsługi. W zależności od stylu zachowania, potrzeby klientów jak i satysfakcja ze sposobu obsługi są różne i tu zaczyna się problem.
Proces "12 kroków uczciwej sprzedaży" daje handlowcom wyjątkową okazję połączenia własnych doświadczeń, własnego stylu zachowania z zasadami profesjonalnej sprzedaży. Dzięki temu handlowcy w swoim przekazie niewerbalnym są naturalni i wzbudzający zaufanie, przez co przekonujący i skuteczni.
Pozwoliłam sobie zacytować dwa fragmenty wywiadu z Grzegorzem Pollakiem, współautorem książki pt. 12 kroków uczciwej sprzedaży, ponieważ chciałabym szczególnie polecić tę książkę wszystkim, którzy trudnią się handlowaniem (trudnią, gdyż praca handlowca jest trudna). Autor, sam doświadczony sprzedawca, od lat uczy innych, jak sprzedawać uczciwie - z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla siebie w systemie 12 kroków, o którym więcej przeczytasz w wywiadzie, jakiego Grzegorz Pollak udzielił księgarni Onepress:
Sprzedaż korzystna dla wszystkich
Raz jeszcze - polecam!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Od dziś trzeci i ostatni etap Ścią-grania o ebooki:
|
|
Onepressowe hity sprzedażowe:
|
|
|
Sprzedaż korzystna dla wszystkich
"Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru." Grzegorz Pollak
|
|
Handlowawanie dobrze podane
Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.
|
|
Jak wydzwonić swój sukces?
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?
|
|
Sales appeal to Twoja broń handlowca...
Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.
|
|
Granie w sprzedawanie
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia, niezbędne w pracy handlowca.
|
|
Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!
Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!). Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity...
|
|
|
|