Social media – skuteczne czy zbyteczne? |
|
Drodzy Czytelnicy,
Social media dla biznesu, social media w komunikacji, social media w życiu codziennym, uff! Nie ma co się oszukiwać - żyjemy w nowej rzeczywistości SM.
Budzimy się z nimi, pracujemy z nimi, z nimi spędzamy przerwy na kawę, czasem znajdując w nich ostatnią piosenkę, której słuchamy na dobranoc.
Czy są skuteczne? Czy da się je efektywnie wykorzystywać, mierzyć i sprawić, żeby to one były naszym narzędziem zamiast odwrotnie – być narzędziem w mackach
mediów społecznościowych?
Jak najbardziej!
Anna Miotk, która specjalizuje się w badaniach internetu i prowadzi bloga na ten temat, udowadnia, że o mediach
społecznościwych nie powiedziano jeszcze wszystkiego. Opisuje co jest nie tak z sferą social mediów, uświadamia, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w
obecność w nich i pokazuje jak mierzyć efekty działań. Co więcej? Sprawdźcie sami!
I jeszcze mały bonus dla wszystkich w ogóle, a w szczególności dla reprezentantów sektora małych i średnich firm działających w branży internetowej, które nie mają
własnych działów marketingu, ale chcą skutecznie docierać do swoich klientów. Dla Was właśnie jest Akademia
Reklamy Internetowej, na której poznacie i posłuchacie m.in.:
- Pawła Tkaczyka
- Natalię Hatalską
- Macieja Budzicha
Zachęcamy, zapraszamy, polecamy,
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Skuteczne social media
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw.
|
|
Przechytrzyć social media
Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?
|
|
Chleba, igrzysk i filozofii!
Rozrywka może być niebezpieczna. Programy takie jak Big Brother czy Top Model udowodniły, że nasze zamiłowanie do podglądactwa może zamienić się w niebezpieczną rozrywkę. Postapokaliptyczny świat Panem nie jest wcale tak bardzo odmienny od naszej rzeczywistości, a jego głębsza analiza otwiera nam oczy na wiele zwykłych, codziennych problemów.
|
|
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera
Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej. System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa.
|
|
Bilans w firmie. Cztery rzeczy, które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach
Prowadzić firmę i nie zwariować. Jak sprawnie prowadzić firmę przy niewielkich nakładach pieniężnych? Jak szybciej się rozwijać, efektywniej pozyskiwać fundusze inwestycyjne i przyciągać do współpracy zdolnych pracowników? Jak zapewnić sobie większy zwrot z działalności? Ta książka daje odpowiedzi, sprawdź sam!
|
|
|
|