|
|
Drogi Czytelniku!
Pani/Pan życzy?
Nie dziękuję, na razie tylko czytam menu... Tylko oglądam! Zastanawiam się. Mam pieniądze, nie mam pomysłu. Co Pan(i) poleca?
Sprzedawanie jest jak... gotowanie! Jak kelnerowanie! Dyskretnie, pomocnie, z taktem i wyczuciem - tak powinien działać dobry kelner i oczywiście dobry sprzedawca.
Prawda jest taka, że kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. To dobrze! Dobrze dla mistrzów handlowej kuchni, którzy wiedzą, że istnieje skuteczny:
Przepis na sprzedaż!
Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu, pojawiło się wiele nowych ciekawych składników, którymi autorka z wyczuciem smaku doprawiła potrawę zwaną SPRZEDAŻ.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Jeżeli korzystasz z Facebooka i czytujesz literaturę niebiznesową, za to piękną, polecam dołączenie do społeczności "Lubisiów" profilu książek Editio
|
|
Najpopularniejsze książki kucharsko-sprzedażowe:
|
|
|
Handlowanie dobrze podane
Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.
|
|
Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.
|
|
Jak wydzwonić swój sukces?
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?
|
|
Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!
Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.
|
|
Praca dla twardziela
Zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturę wojownika, by z determinacją walczyć o obrót przekładający się na własne dochody. Równocześnie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalająca bez zdenerwowania czekać na finalizację dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować się ludźmi, by stać się najlepszym doradcą i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to świetny wstęp do bycia dobrym handlowcem, ale to za mało, by stać się mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzędzia, jakimi posługują się magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podręczny zestaw zaklęć handlowych, o których skuteczności przekonało się już wielu polskich sprzedawców. Sięgnij po nią i dołącz do mistrzów sprzedaży!
|
|
|
|