Wesoło w święta, wesoło po świętach :) |
|
Drogi Czytelniku,
Czyszczenie półek czas zacząć! Po świątecznym odpoczynku i lenistwie startujemy z tradycyjną, poświąteczną wyprzedażą. Do 31 grudnia włącznie wszystkie onepressowe tytuły możesz kupić z 25% rabatem,
który obejmuje książki oraz ebooki. Udanych łowów :) Strona promocji »
I już teraz wszystkiego najwspanialszego w nowym roku!
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.
|
|
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń
Książka powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które dopiero zaczynają pracę w branży ubezpieczeń i nigdy wcześniej nie sprzedawały lub nie musiały aktywnie budować bazy klientów. Jednak agenci z kilkuletnim stażem również odnajdą w niej dobre praktyki, które zainspirują ich do ulepszenia dotychczasowego systemu pracy.
|
|
Liderzy jedzą na końcu
Biologia mówi jasno: w chwili prawdy liderzy, którzy są gotowi jeść ostatni, zostaną wynagrodzeni głęboką lojalnością ze strony podwładnych, skutkiem czego podwładni będą dokładali wszelkich starań, aby realizować wizję liderów i dbać o interes firmy.
|
|
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
|
|
Getting Things Done, wyd. II
Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.
|
|
|
|