50% rabatu na drugą książkę w koszyku |
|
Drogi Czytelniku,
Mamy dla Ciebie taką promocję: -50% na co drugi tytuł z kategorii startup, e-biznes, marketing, sprzedaż oraz social media. Akcja trwa od dziś do 12.06. włącznie.
Lista tytułów w promocji »
|
|
W promocji znajdziesz między innymi:
|
|
|
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie
Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach przy rozwoju swojej firmy, ale jednocześnie tylko 3% z nich posiada strategię na rekomendacje. Według “New York Times” 65% biznesów na świecie pochodzi z rekomendacji, co tylko potwierdza słowa dr Ivana Misnera: “wszyscy chcemy robić interesy z ludźmi, których znamy i którym ufamy”.
|
|
Video marketing nie tylko na YouTube
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka.
|
|
Growth Hacker Marketing
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
|
|
Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu.
|
|
47,00 zł
Książka zdobyła I miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" (Economicus) i II miejsce w kategorii "Vademecum przedsiębiorcy" w konkursie My Company Polska Choice.
|
|
|
|