Zobacz różnicę! [konkurs] |
|
Drogi Czytelniku!
Steve Jobs był inny niż większość z nas. Inaczej patrzył na zagadnienia designu i funkcjonalności. I osiągnął sukces, o jakim wielu z nas marzy...
Wszystko dlatego, że Steve Jobs dostrzegł różnicę.
[KONKURS]
Spójrz od innej strony na dowolny przedmiot codziennego użytku i dostrzeż różnicę. Jak mp3 stało się iPodem, telefon komórkowy iPhonem a woda zmieniła się w iWater... Ty wybierz i opisz nam w kilku zdaniach jeden ze służących nam na co dzień sprzętów zmieniając go w iSprzęt... iParasol, iEkspres do kawy, iKołdra... co chcesz. Ma być funkcjonalnie, prosto i... niekoniecznie poważnie. Jeśli tak wolisz, wybrany iSprzęt możesz także narysować.
Na Twoją wypowiedź wysłaną na adres: onepress@onepress.pl w temacie maila wpisując: Konkurs zobacz różnicę. Na Twoją wypowiedź czekamy do 25 czerwca b.r. Trzy najciekawsze wypowiedzi nagrodzimy pakietami książek o Zen i designie. Oraz oczywiście komiksem o Stevie Jobsie!
Szczegóły i nagrody
Życzę wiele zabawy i miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Dwie połówki doskonałego jabłka
Otogawa był buddyjskim kapłanem zen, który na początku lat 70. ubiegłego wieku wyemigrował z Japonii do Stanów Zjednoczonych. Ten postępowy myśliciel łamał reguły i pasjonował się sztuką oraz projektowaniem. Był w świecie buddyzmu tym, kim a Jobs w biznesie komputerowym - buntownikiem i indywidualistą. Może dlatego obaj panowie szybko doszli do porozumienia.
Komiks ten opowiada historię ich przyjaźni. Zagłębiając się w kolejne strony książki, czytelnik podróżuje w czasie między latami 70. ubiegłego wieku i rokiem 2011, jednak główny wątek opowieści jest związany z okresem po wyrzuceniu Jobsa z Apple’a w roku 1985. Przyszły wizjoner biznesu pobierał wtedy intensywne nauki u Otogawy. Wspólnie spędzony czas wywarł istotny wpływ na późniejsze znaczne zmiany w Apple’u związane ze sposobem projektowania urządzeń i strategią biznesową.
|
|
Wersja ebook
W książce Zen Steve’a Jobsa za pomocą oszczędnych dialogów i prostych rysunków pokazano, że Jobs mógł rozwinąć swój zmysł estetyczny dzięki studiowaniu zen, jednak ostatecznie wziął z tej filozofii tylko to, czego potrzebował, odrzucając aspekt religijny.
|
|
Wizjoner wizjonerom
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
|
|
Wyższy poziom preZENtacji
Ta wyjątkowa książka nauczy Cię, jak połączyć metody przekazywania informacji z prostotą i mądrością filozofii zen. Dowiedz się, jak za pomocą grafiki wywrzeć odpowiednie wrażenie i stworzyć sugestywny slajd. Sprawdź, w jaki sposób przy użyciu elementów tekstowych i obrazów kierować uwagę słuchaczy na wybrane przez Ciebie tematy. Poznaj tajniki urozmaicania prezentacji poprzez staranną animację slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogać swoją świadomość w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki.
|
|
Doba może mieć więcej niż 24 godziny!
o za czasy! Zewsząd słychać, że komputery wspomagają nas we wszelkich dziedzinach życia, na każdym kroku czekają nas ułatwienia, a my mimo wszystko pracujemy coraz więcej. Oczywiście nie należy mylić ilości z wydajnością! Jak sobie z tym poradzić? Jak zapanować nad natłokiem zadań i obowiązków? I - co najważniejsze - jak wykonać więcej (oraz lepiej) zadań w tym samym czasie? Myślisz, że to niemożliwe???
|
|
Stwórz doskonałe logo!
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
|
|
|
|