Poznasz szefa swego po metodach motywacyjnych jego! [10% rabatu] |
|
Drogi Czytelniku!
Jak myślisz -- kto potrzebuje literatury o zarządzaniu? Czy lektura książki o zarządzaniu może ułatwić życie pracownikowi, który często nie rozumie genezy zachowań szefa?
Każdy potrzebuje takiej literatury, niezależnie od stażu w firmie czy miejsca w jej hierarchii. Niekiedy warto przeczytać książkę dla jednego mądrego zdania... Podwładny, który przeczyta książkę o zarządzaniu, może zrozumieć niektóre zachowania swojego przełożonego. Ale też może stać się bardziej uważny na jego błędy, a to z reguły źle rokuje szefowi. Będzie mu trudno skutecznie kierować takim świadomym pracownikiem. Może zatem szefowie powinni czym prędzej nadrabiać zaległości w czytaniu... twierdzi Andrzej Niemczyk trener i współautor świetnych książek poświęconych zarządzaniu i motywowaniu pracowników. Zapraszam do przeczytania całego wywiadu z Andrzejem Niemczykiem, jakiego udzielił naszej księgarni.
Tylko teraz wszystkie książki autora kupisz z 10% rabatem.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
10% rabatu obowiązuje na poniższe tytuły:
|
|
|
Promocja!
Odpowiednia motywacja wprawia ten świat w nieustanny ruch. Dzięki niej rano chce nam się wstać z łóżka, jak na skrzydłach biec do biura i wykonywać swoją pracę z entuzjazmem, wieczorem zaś wrócić do domu z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Cały problem właśnie z tymi skrzydłami...
Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania -- takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.
|
|
Promocja!
Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
|
|
Promocja!
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy... nad sobą. To właśnie dzięki ich staraniom dziś Ty możesz osiągnąć upragniony sukces w znacznie krótszym czasie. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno.
|
|
Promocja!
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.
Nie zawsze jednak wiadomo, jakie rozwiązania są w danej sytuacji najlepsze. Nie kupuj akademickiego podręcznika, by je poznać -- zanim go przeczytasz, może być za późno. Tym, czego potrzebujesz, jest mapa linii frontu, która szybko naprowadzi Cię na trop. Dzięki niej uświadomisz sobie, w jakim znajdujesz się położeniu i jakie masz możliwości. Innymi słowy, potrzebujesz tej książki. Autor pisze w niej wprost o prawdziwych warunkach pracy polskiego handlowca i dyrektora sprzedaży -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach -- i o tym, jak sobie z tym radzić.
|
|
Promocja!
Z wielu firm handlowcy uciekają tak szybko, jak do nich przychodzą. Takie firmy nie troszczą się o swoje zespoły handlowe. Ich szefowie zakładają, że nie ma sensu inwestować w ludzi, którzy odchodzą po trzech miesiącach. Zaniedbywanie "miękkiej" strony zarządzania -- kompetencji i motywacji handlowców -- często kończy się dla szefów sprzedaży twardym lądowaniem. Pakiet ten jest kierowany do tych szefów sprzedaży, którzy doceniają -- lub są skłonni docenić -- jak ważne jest budowanie silnego zespołu i dobrego środowiska pracy.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|